Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä kaikki pitkikset on?

31.01.2007 |

Eikö tälle viikolle ole tosiaan pinoa, vai olenko vain sokea? Mitä kaikille kuuluu? Täällä sen kun laskettu lähenee, kävin jo vauvalle tarvikkeet ostamassa!

Möhkis ja tiitiäinen 32+5

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vain toivitaan, että kaikki menee hyvin, vaikka vuotoja tuliskin!!

Vierailija
22/34 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vain toivotaan, että mistä ikinä vuoto johtuikin että se loppuisi, niin sun ei tarvitsisi pelätä koko ajan vauvan vuoksi. Voi että kuin ihanaa, että pikkuisella oli kuitenkin kaikki hyvin :)

Mietin vielä sitä toisen poistumista, että missähän vaiheessa sen näkee, että onko kiinnittyneitä ollut kaksi? Luin joskus odotuspalstalta, että jollain oli näkynyt ultrassa yksi sikiö, mutta sen lisäksi kaksi istukan" nipukkaa" , eli alunperin oli ollut kolme kiinnittyneenä, mutta vain yksi jatkanut kasvuaan. Myös siitä olen lukenut, että jollain on ollut vuotoa alkuraskaudesta (tai sehän on kyllä tosi yleistä!) ja ultrassa on sitten nähty yksi sikiö ja yksi istukannipukka. Ehkä sulla on ollut vastaava tilanne tai joku pieni hematooma (vai mikä se sellainen pieni verenkeräymä onkaan) joka on vuotanut. Mutta tottahan toki se pelästyttää, voin vain kuvitella miten peloissasi olet ollut :(

Mutta nyt kaikilta peukut ja varpaat pystyyn, että vuoto loppuu ja vauvalla on turvalliset 9kk masumatkaa edessä :) :) Yritä nyt vain nauttia pienestä ihanasta vauvanalusta masussasi.

Halein, Mikaela

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoto näyttäis olevan hiipumaan päin, KOP; KOP!!!

se oli siellä ultrassa jo vähän ruskeeta, jotenkin tuntuu et sieltä vielä vuotelee tänään ja tulevaisuudessa.

Kysyin lääkäriltä, et oliko mitää viitettä toisesta alkiosta, niin se sano et ei. ja se ei kuulemma vuotais tällä tavalla, mistä noista kukaan tietää..

nyt meen lepäämään, oon totaali puhki ja uupunut..

Vierailija
24/34 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että syke näkyi!!! Nyt vain lepäilet rauhassa, etkä lainkaan rehki. Lähetän pikkuiselle kovasti voimia pitää kiinni äidistä.

Omaa napaa: neuvolasta juuri tulin työpaikalle. Kaikki tuntui olevan kunnossa. Hemppa oli noussut ja verenpaine pysynyt alhaalla. Painoa on tullut noin 3 kg. Kuunneltiin myös sydänäänet: 150:ä ne siellä jyskyttivät. Ensi viikon torstain rakenne ultraa siis vain odottelemaan!

ruu. 19+0

Vierailija
25/34 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on Mayan tilanne? Onko vuotoa vielä tullut?

Ruu: mulla on molemmilla tytöillä ollu sykkeet aina yli 150. Monella kaverilla taas sykkeet 120-130 luokkaa ja poikia on tullut.. Saa nähdä pitääkö tämä sun kohdalla paikkansa. Aiotteko selvittää sukupuolen?

Vierailija
26/34 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti näkyy jo ensi torstaina. Sovittiin kyllä miehen kanssa, että ei kerrota kelleen että tiedetään. Täällä tosin voinen sen paljastaa. Mun siskolla kanssa oli vauskin syke 130-140 ja poika tuli, meidän pirpanan syke on molemmilla sykkeenmittauskerroilla ollut 150-160. Saas nähdä kuin käy. Nimet meillä on molemmille melkoisen valmiina jo...

Vierailija
27/34 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sehän on kyllä laskenut aika paljon. Tammikuussa kun mitattiin se oli 160 ja nyt 150. Jos lasku jatkuu viittaisi tämä poikaan. Jännittävää...

Vierailija
28/34 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli pojalla syke 160 kun oli niin vilkas kaveri, tulokkaalla taas paljon matalammat ja luultavasti tyttö. Mä olenkin ollut aina vähän omituinen, ei edes ennusmerkit pidä mun kohdalla paikkaa :)

Vierailija
29/34 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vaan tarkistamaan, että mitä sulle kuuluu ja hyvää näyttää kuuluvan. Onnea nyt hurjasti matkaan teille molemmille!! Ja vauvaliimaa sekä suojelusenkeleitä pikkuiselle!!

Ootkos nyt sairaslomalla vai kuinka?

Kävin tänään gynekologilla, kun hiiva vaivaa. Se halus katella ultralla, enkä pistänyt yhtään vastaan. Ei ollu mikään kovin hyvä kone (kun vertaa np-ultran laitteisiin) eikä sieltä ihan nin hyvää näkyvyyttä saanutkaan. Mutta siis siellä mun sintti pomppi...hassua ettei sitä tunne, vaikka monitorilla näkyy että vilske käy :)

Pumpsu 14+2

Vierailija
30/34 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkeus vahvistaa säännön ;)

Vierailija
31/34 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vointi ihan ok, tuhrua enää tulee(taas kun näin tänne kirjotan niin vuoto tietty taas alkaa...)ja tosiaan sellasta vanhaa verta, ihan ruskeeta ja kuivunutta verihippua, yök. varmasti siis eilisen jämiä, toihan voi kyllä kestää pitkään kun noin paljon vuosin, joten tuhru on mulle vaan positiivinen juttu;) ja tissut tullu taas kipeiks!!! jeeee!

sairaslomalla oon perjantaihin saakka ja sillon pitäs mennä yötöihin koko v-lopuks, onneks vaan 2yötä. Lääkäri kuitenki sano et levolla ei tässä tapauksessa oo mitää merkitystä, siis jos kesken menee. Tietty ei kannata rehkiä. mä oon kyllä levänny koko ajan ja aijon levätäkkin!

-maya rv6+2-

Vierailija
32/34 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maya! Toivottavasti masussa kaikki hyvin, ja pieni jatkaa turvallisesti kasvuaan siellä. Voimia paljon! Toivotaan, että aika menee mahdollisimman nopeasti tässä alkuvaiheessa ja pääset keskittymään pian masun kasvatteluun! Mietin muuten, miksei toisen alkion irtoamisesta voisi tulla vuotoa...?

Täällä alkamassa huomenna 30.viikko. Kai sitä täytyy kohta jo uskoa, että vaavi on tähän taloon tulossa ; ) Vieläkin sitä on päiviä kun ihmettelee peilistä, että " totta tämä on" . Vielä ei olla mitään hankittu, mutta kohta varmaan olisi hyvä aika. Kovasti odotan jo äitiyslomaa. Onneksi sitä ennen on viikon hengähdystauko, kun on hiihtoloma.

Ruu, kivasti sullakin on jo viikkoja! Meidän vaavilla sykkeet olleet sellaista 150-160. Sykehän tosin voi vaihdella ihan samalla mittauskerralla hurjastikin, välillä rauhoittuu ja sitten taas lähtee jumpsuttamaan kovasti.

Olimme eilen vaavia ultraamassa omalääkärin luona, ja siellä kaikki oli hyvin. Koon puolesta oli edelleen viikon edellä aikaansa. Sukupuoli jäi arvoitukseksi, kun ei halunnut näyttää vaavi meille etumustaan. Vanhemmilla ei ole ajatusta tai tunnetta suuntaan tai toiseen, mutta lähipiiriltä on tullut kovastikin veikkauksia. ; ) Kohtahan sen tietää varmasti.

Lumista viikonvaihdetta!

myttö, 28+6

Vierailija
33/34 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana yllärini verenvuoto jaksaa sit muistuttaa mua ja piristää päivää. olihan tässä jo 2vrk ilman kirkasta verta. Nyt sitte ku vessassa kävin niin pyyhkiessä tuli kirkasta verta, ei siis sen enempää, vähäsen kuumottaa alaselästä, mut ei mitään kipuja.

En jaksa mitään kauheeta paniikkia tosta ottaa, toivottavasti on vaan se sama paikka mikä vuotaa. sit pitäs viel yötöihin jaksaa mennä, saanpahan jotain muuta ajteltavaa kun tätä kauheeta paniikkia 24/7.

-maya-

Vierailija
34/34 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tuo alkuraskauden vuotelu on aika yleistä, mutta ihan varmasti jokainen ketä vuotaa, pelkää.

VOIMIA sinulle ja vauvalle! Tulehan kertomaan miten asia etenee. Toivotaan että vuotelu lakkaa pian ja pääset nauttimaan täysin rinnoin raskaudestasi.