Aloin käyttämään poikaystävän boxereita. Tuntuvat mukavilta!
Mieheni boxerit ovat todella mukavia verrattuna omiin stringeihin. Olen alkanut käyttämään ja myös ostamaan miesten boxereita. Eivät kiristä tai hankaa. Onko jollain muulla naisella samoja kokemuksia?
n23
Kommentit (15)
Niin muuten on. Mä otin miehelle liian pienet alusvaatteet käyttöön, ja ne on todella mukavat päällä :D
Se paskaraitakin alkaa ärsyttämään ihoa boxereissa paljon myöhemmin, kuin stringeissä.
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä miehille tehdään pehmeitä ja mukavia alusvaatteita, ei ole pitsejä eikä gummikiristeitä. Kyllä niitä miesten kalsonkeja monet käyttää. On sellaisiakin, joissa ei ole sitä kikkeliaukkoa, jos se vaivaa.
Sinä täällä vastailet itsellesi.
Pistin joskus nuorempana tyttöystävän pikkuhousut jalkaan salaa. Pakko myöntää, tuli seksikäs olo.
Naisystävän stringit tuntuukin jalassa tajuttoman kiihottavalta. Samaa en voi sanoa boksereistani.
Vierailija kirjoitti:
Pistin joskus nuorempana tyttöystävän pikkuhousut jalkaan salaa. Pakko myöntää, tuli seksikäs olo.
Niin minäkin kokeilin ja räjähdin heti pöksyihin
Mut siinähän on se pippelitasku tms mikä lie ylimääräinen lerpake meille naisille? :D
Vierailija kirjoitti:
Entä kuukautiset?
Kuukupin tai tamppoonin kanssa toimii.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs Börje niistä tykkäsi?
Mikä muka voi olla mukavampi kun naru persvaossa? Itse käytän manillaköydestä tehtyjä sringejä, kivasti pistelee ja kestää nostaa itsensä vaikka lipputankoon juhlapäivinä.
Vierailija kirjoitti:
Mut siinähän on se pippelitasku tms mikä lie ylimääräinen lerpake meille naisille? :D
Joissakin malleissa se on aika pieni, vaikka kyllähän siinä on vähän lisätilaa :D
Vierailija kirjoitti:
Naisystävän stringit tuntuukin jalassa tajuttoman kiihottavalta. Samaa en voi sanoa boksereistani.
"Pakin" pettäessä vaelluksella vaimolta lainatut stringit on nopeampi huuhdella tunturipurossa, kuin boxerit. Sori Karhunkierroksella kävijät. Minä se olin. Puhun siis vatsatautiepidemiasta.
Jani 50v
Jostain syystä miehille tehdään pehmeitä ja mukavia alusvaatteita, ei ole pitsejä eikä gummikiristeitä. Kyllä niitä miesten kalsonkeja monet käyttää. On sellaisiakin, joissa ei ole sitä kikkeliaukkoa, jos se vaivaa.