Heräsin kello 4.30
Miettimään elämääni ja syrjäytymistäni elämästä.
Kommentit (37)
Sä olisit vuosien varrella voinut vaikka Työväenopiston kaikenlaisille kursseille osallistua, mutta kun sä olet niin patalaiska, että sut pitäisi kotoa käydä hakemassa ja viemässä, niin ethän sä voi mennä.
Vierailija kirjoitti:
Sä olisit vuosien varrella voinut vaikka Työväenopiston kaikenlaisille kursseille osallistua, mutta kun sä olet niin patalaiska, että sut pitäisi kotoa käydä hakemassa ja viemässä, niin ethän sä voi mennä.
Olenhan mä ollut esim tietokonekursseilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin. Eli kävit ja kokeilit ja se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ei itseään millään tavalla rasita, niin ei kai sitten voi paljon väsyäkään. Sun päivät menee vuodesta toiseen istuen ja maaten, niin varmaan riittää muutaman tunnin yöunet hyvin.
Mitä mun sitten pitäisi tehdä?
No kaivele vaikka haravalla hampaitasi. Taivas, että käy sääli sun ukkoparkaasi.
Vapaaehtoisesti valitsi minut.
Parin viikon nettituttavuus on kuin ostaisi sian säkissä. Eipä äijä osannut arvatakaan, mikä susta kuoriutuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin. Eli kävit ja kokeilit ja se siitä.
Kävin mä ne kurssit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ei itseään millään tavalla rasita, niin ei kai sitten voi paljon väsyäkään. Sun päivät menee vuodesta toiseen istuen ja maaten, niin varmaan riittää muutaman tunnin yöunet hyvin.
No kaivele vaikka haravalla hampaitasi. Taivas, että käy sääli sun ukkoparkaasi.
Parin viikon nettituttavuus on kuin ostaisi sian säkissä. Eipä äijä osannut arvatakaan, mikä susta kuoriutuu.
Miksi ihmeessä se teitä häiritsee?
Vierailija kirjoitti:
Sinulla lieneekin tästä jo vuosien kokemus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin loppupäätelmään tulit?
Siihen että elän turhaan.
Jokainen on täällä syystä! Jokaisella on joku tehtävä maan päällä.
Mikä tehtävä oli Hitlerillä, Juha Valjakkalalla tai Jammu-sedällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin loppupäätelmään tulit?
Siihen että elän turhaan.
Jokainen on täällä syystä! Jokaisella on joku tehtävä maan päällä.
Ystävä hyvä, jokainen on täällä silkasta sattumasta, eikä kenelläkään ole mitään "tehtävää maan päällä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei häiritse millään tavoin. Tämä oli vastaus kommenttiisi, että miekkonen "vapaaehtoisesti valitsi sinut". Varmasti näin, mutta jos olisi tiennyt, mitä sieltä säkistä paljastuu, ei taatusti olisi valinnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei häiritse millään tavoin. Täm
Molemmilla meillä on huonot puolemme. On niitä miehelläkin. Esim remontoimattamuus eli se ettei pidä talosta huolta.
Ihanaa, että silti viihdyt mörskässä niin hyvin, ettet kaipaa sieltä pois, edes lyhyelle kesälomareissulle. Tehän voitte nyt viettää vaikka uuden kuherruskuukauden ihan kotioloissa.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, että silti viihdyt mörskässä niin hyvin, ettet kaipaa sieltä pois, edes lyhyelle kesälomareissulle. Tehän voitte nyt viettää vaikka uuden kuherruskuukauden ihan kotioloissa.
Mitä sillä on väliä mihin minä kaipaan? Kuten jo sanoin niin mies lepäilee.
Tykkään kun sanotte minua turhaksi ihmiseksi.
Kyllä minäkin olisin halunnut olla ihan normaali, työssäkäyvä ihminen. Ei kukaan halua olla vuosikymmeniä kotona.