Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies yrittää pakottaa käyttämään ehkäisyä

Vierailija
23.06.2024 |

En ole ikinä käyttänyt hormonaalista ehkäisyä enkä halua. Olen 31v. En ole ikinä seurustellut eikä ole ollut tarvetta ehkäisylle. Nyt kuitenkin löytynyt sellainen mies jonka kanssa suhde olisi ajankohtainen, MUTTA mies ei suostu kortsun käyttöön vaan vaatii että mun täytyy hommata joku ehkäisy. Huoh. Pitäiskö mun taipua miehen tahtoon vai pitää pääni? Useimmille tuntuu kortsun käyttö olevan ongelma, joten miten sitä voisi löytää ketään joka suostuu käyttämään sitä parisuhteessa. Lasta en halua. Tää oli nyt tässä? Ikisinkkuus kohtalona? 

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä suostu pelkästään miehen takia hormonaaliseen ehkäisyyn. Ensinnäkin moni nainen menettää seksihalunsa hormonaalisten ehkäisyvalmisteiden takia, lisäksi monelle tulee masennusta tai muuta mielialaongelmaa. Kolmanneksi hormonaalinen ehkäisy muuttaa naisten miesmakua, joten voit yhtäkkiä ruveta pitämään miestä vastenmielisenä ja kuvottavana. Ja jos olet ylipainoinen, tupakoit tai muuten vain kuulut riskiryhmään, veritulppariski nousee. 

Ylipäätään se, että mies painostaa sinua, on huono merkki. Jos taivut, annat viestin, että olet kynnysmatto, ja parisuhdedynamiikka on perseellään suhteen muillakin osa-alueilla.

Vierailija
22/60 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerran koet sen pakottamisena niin varmaan sun ei sitten kannata suostua 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni lähtee seksihalut lähes täysin hormoniehkäisystä... limakalvot kuivia kuin hiekkapaperi.

Vierailija
24/60 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet miehethän vaativat julkisia bordelleja. Miksi miehet vaativat bordelleja jos seksi kondomin kanssa ei tunnu miltään?

Ne on ne kumimiehet, kun vaatii. Me paljaalla päästelijät roiskitaan onnellisina vaimoihimme. 

Vierailija
25/60 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet ja ostat itselle kortsuja,nainenkin voi käyttää niitä eikä valittaa turhasta.

Vierailija
26/60 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no jos nainen kokee ettei halua käyttää ehkäisyä eikä mies halua käyttää kortsuja niin sitten varmaan kannattaa etsiä mies joka suostuu käyttämään kortsuja jos sellaisia kerta on. Itsekin olen eron naisista jotka eivät suostu ehkäisyä käyttämään koska en nauti kortsujen kanssa seksistä. Nykyiselle se ei ole ongelma etten suostu kortsuihin ja molemmat ovat onnellisia. Huvittaa nämä naiset jotka kokee sen painostuksena että itse pitäisi ehkäisyä käyttää vaikka itse samalla vaativat että mies käyttäisi ehkäisyä.

Vierailija
27/60 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä APn näkökulmaa miten mies yrittää pakottaa käyttämään ehkäisyä? Etkö sinäkin yritä pakottaa käyttämään häntä ehkäisyä? Jos ei kumpikaan halua käyttää ja ette lapsia halua niin onko siinä muita vaihtoehtoja kuin elää seksittömässä suhteessa tai ottaa ero? En vain ymmärrä tuota miehen syyllistämistä.

Vierailija
28/60 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no jos nainen kokee ettei halua käyttää ehkäisyä eikä mies halua käyttää kortsuja niin sitten varmaan kannattaa etsiä mies joka suostuu käyttämään kortsuja jos sellaisia kerta on. Itsekin olen eron naisista jotka eivät suostu ehkäisyä käyttämään koska en nauti kortsujen kanssa seksistä. Nykyiselle se ei ole ongelma etten suostu kortsuihin ja molemmat ovat onnellisia. Huvittaa nämä naiset jotka kokee sen painostuksena että itse pitäisi ehkäisyä käyttää vaikka itse samalla vaativat että mies käyttäisi ehkäisyä.

Niin, erona vaan se, että kondomissa ei ole terveysriskejä kuten naisille suunnatussa ehkäisyssä. Kondomi vaikuttaa tasan sen seksiaktin ajan, kaikki muut ehkäisymuodot voivat vaikuttaa naisen elämään ihan joka päivä. Joskus jopa hengenvaarallisesti. Ei minusta mitenkään huvittavaa.

Vierailija
29/60 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perseseksi on ratkaisu!

Ei ole, jos molemmat on normaaleja heteroita.

Vierailija
30/60 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet miehethän vaativat julkisia bordelleja. Miksi miehet vaativat bordelleja jos seksi kondomin kanssa ei tunnu miltään?

Ne on ne kumimiehet, kun vaatii. Me paljaalla päästelijät roiskitaan onnellisina vaimoihimme. 

No hulluhan se on, joka h u o r a a  paljaalla laittaa.

Vierailija
31/60 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda miestä. Kohtuutonta vaatia toista vaarantamaan terveytensä hormonaalisella ehkäisyllä, mies ei aidosti välitä sinusta ja hyvinvoinnistasi.

Vierailija
32/60 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avioliitoissakin kondomeja käytetään ehkäisynä... Ei ole vain satunnaissuhteita varten kumi.

Vierailija
33/60 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On täysin eri asia vaatia jotakuta käyttämään lääkitystä, jolla on lukuisia eri haittavaikutuksia 24/7 kuin se, että mies käyttäisi kondomia, jonka mahdollinen haittavaikutus kestää vain yhdynnän ajan. Kondomi ei kuitenkaan estä yhdyntää tai sen nautintoa kokonaan, kuten pillerit voivat tehdä.

Vierailija
34/60 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menet ja ostat itselle kortsuja,nainenkin voi käyttää niitä eikä valittaa turhasta.

Miesten kortsu on helpompi käyttää.

Vierailija
35/60 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä APn näkökulmaa miten mies yrittää pakottaa käyttämään ehkäisyä? Etkö sinäkin yritä pakottaa käyttämään häntä ehkäisyä? Jos ei kumpikaan halua käyttää ja ette lapsia halua niin onko siinä muita vaihtoehtoja kuin elää seksittömässä suhteessa tai ottaa ero? En vain ymmärrä tuota miehen syyllistämistä.

On täysin eri asia vaatia toista käyttämään pysyvää lääkitystä kuin kondomia, jolla ei ole mitään haittavaikutuksia oikeasti. Vakituisessa parisuhteessa sitä tarvitsee käyttää vain yhdynnän aikana, eli tosi pieni haitta.

Vierailija
36/60 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda miestä. Kohtuutonta vaatia toista vaarantamaan terveytensä hormonaalisella ehkäisyllä, mies ei aidosti välitä sinusta ja hyvinvoinnistasi.

Joo, sama tuli mieleen. En itse voi käyttää ollenkaan hormonaalista ehkäisyä. Sitten ei nimittäin tee seksiä ollenkaan mieli ja olen luomutilassa todella seksuaalinen. En missään nimessä haluasi luopua seksuaalisuudestani sen takia, että mies ei itsekyyttään halua kondomia käyttää, etenkin kun kondomeja käyttäviä miehiä löytyy pilvein pimein seksiin. Mieluumin sitten nautin toisten miesten kanssa yhdynnästä, kun saan itsekin nauttia, kun halua ei ole sammutettu keinotekoisesti lääkkeillä. Mutta ilmeisesti monissa suhteissa yhdyntä on vieläkin vain miestä varten.

Vierailija
37/60 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomihan on myös siitä hyvä ehkäisykeino, että en itse ainakaan halua koko aikaa valua spermaa. Itsellä yhdynnän tarve on ihan päivittäistä, usein panettaa monta kertaa päivässä, joten olisi ällöä jos koko ajan valuisi spermaa. Niinpä kondomi tekee hommasta siistiä sen lisäksi että ehkäisee.

Vierailija
38/60 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On täysin eri asia vaatia toista käyttämään pysyvää lääkitystä kuin kondomia, jolla ei ole mitään haittavaikutuksia oikeasti. Vakituisessa parisuhteessa sitä tarvitsee käyttää vain yhdynnän aikana, eli tosi pieni haitta.

Eihän se nyt pysyvä ole, korkeintaan pitkäaikainen. Olet selvästi nainen jos kuvittelet että kortsusta ei mitään haittaa ole. Moni mies ei saa mitään nautintoa kortsujen kanssa touhuilusta joten miksi sitten edes harrastaa seksiä? Ja miksi kukaan olisi suhteessa jossa ei ole seksiä?

Vierailija
39/60 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ainakana voi syyttää naista huijaamisesta tai unohtamisesta, kun kondomin kanssa molemmat voivat todeta, että kondomi on paikoillaan. Netistähän saa vaikka mitä kondomeja, valitettavan moni mies ei ole edes etsinyt itselleen sopivaa kondomia. Nykyään on vaikka mitä todella ohuita, lateksittomia jne.

Vierailija
40/60 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se nyt pysyvä ole, korkeintaan pitkäaikainen. Olet selvästi nainen jos kuvittelet että kortsusta ei mitään haittaa ole. Moni mies ei saa mitään nautintoa kortsujen kanssa touh

Suurin osa miehistä saa nautintoa kumin kanssa, kun etsii sopivan kumin. Ja hormonaalinen ehkäisyhän se vasta haittaakin seksuaalisuutta, se monesti tekee naisesta haluttoman tai vähentää haluja radikaalisti. Esim omalla kohdallani seksin tarve on luomuna päivittäistä, hormonien kanssa jaksaisin ehkä pari kertaa kuussa, kun biologinen pakko touhuun on kemiallisesti poistunut eikä limakalvot tuota kosteutta. Eli miksi minun pitäisi suostua haluttomana sitten miehen patjaksi? Eh... Ei todellakaan. Etenkin kun kondomeja on erilaisia. Hormonaalinen ehkäisy vaikuttaa aina samalla mekanismilla vaikka merkkiä vaihtaisikin. Joissakin maissa kondomi on pääasallinen ehkäisykeino, joten väittämäsi ettei mies saisi mitään nautintoa, on väärä. Suurin osa miehistä laukeaa kondomin kanssa.