Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänäkin kesänä on näkynyt auringon paahtamia punakoita ihmisiä - miten ne ei vieläkään osaa varoa?

Vierailija
23.06.2024 |

Jopa tuommoset yli viiskymppisen näköiset ei välttämättä osaa varoa paahtamasta itseään auringon paahteen lisääntyessä. Turkissa ihmettelevät turisteja, jotka menevät päiväaikaan ulkoilemaan kuumuuteen, mutta siis täällä Suomessakin näkee paahdettua väkeä. Eikö pelota ihosyöpä?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ryyppää, ahmii ja paahdattavat itselleen vaikka mitä syöpiä : /

Vierailija
2/21 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olekin ihana tunne kun saa kokea olevansa parempi ihminen kuin se satunnainen vastaantulija?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö olekin ihana tunne kun saa kokea olevansa parempi ihminen kuin se satunnainen vastaantulija?

Miten niin parempi? Ajattelen vaan ihmisten terveyttä. Eikö muka olisi mukavampi elää pitempään ja laadukkaammin kuin sairaana kituen sen lyhyen elämän mitä jää jäljelle noilla elintavoilla?

ap

Vierailija
4/21 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin 1970-luvun kasvattina olen oppinut, että antaa palaa vaan, siitä se iho karaistuu. Ja niin joka kesä käykin, kerran palan ja sitten en enää toiste, alkaa ruskettua. En minä tuommoisia syöpiä tai muuta pelkää, ihan vieras tämä koko nuorempien sukupolvien terveyshysteria ja kaiken kivan välttäminen koska terveys. Minä mieluummin elän lyhyemmän aikaa ja nautinnollisemmin, kuin pitkään ja ankeasti.

Vierailija
5/21 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset myös istuu terasseilla kittaamassa kaljaa, joka aiheuttaa sekin syöpää.

Vierailija
6/21 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee jouluinen tunnelma, kun näkee biitsillä rivijonossa ihraisia kehopositiivisia löllyköitä paahtumassa pinkeän punakoiksi auringonvalossa ihan kuin joulukinkut uunissa XD

ap

Vierailija
7/21 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset myös istuu terasseilla kittaamassa kaljaa, joka aiheuttaa sekin syöpää.

Mainitsin sen heti aloitusta seuraavassa kommentissa, kuten myös ruoan ahmimisen.

ap

Vierailija
8/21 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh huh

hyh hyh

Vierailija
9/21 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

röh röh röh

Vierailija
10/21 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei heitä kiinnosta palaako vai ei. Rusketus on tärkeämpää kuin murehtiminen ihosyövästä. Ja tämä ei ole moralisointia.

Vierailija
11/21 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se onkin jännää, miten japanilaiset ja korealaiset naiset tekee kaikkensa, etteivät saisi aurinkoa. Arvostavat vaaleaa ihoa paljon. He käyvät myös ihon vaalennusoperaatioissa.

Vierailija
12/21 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiooittien itsensä polttajien määrä on vakio. Vuodesta toiseen. 

Vierailija
13/21 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin 1970-luvun kasvattina olen oppinut, että antaa palaa vaan, siitä se iho karaistuu. Ja niin joka kesä käykin, kerran palan ja sitten en enää toiste, alkaa ruskettua. En minä tuommoisia syöpiä tai muuta pelkää, ihan vieras tämä koko nuorempien sukupolvien terveyshysteria ja kaiken kivan välttäminen koska terveys. Minä mieluummin elän lyhyemmän aikaa ja nautinnollisemmin, kuin pitkään ja ankeasti.

Teikäläisiä se minäkin aina vastaanotolla sitten hoidan kun kaivellaan syöpää ja iho on täynnä kaikenlaista kasvannaista.Melanooma on siitä jännä, että saattaa metastaaseja lähetellä vielä 20 vuoden päästäkin.

Vierailija
14/21 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teikäläisiä se minäkin aina vastaanotolla sitten hoidan kun kaivellaan syöpää ja iho on täynnä kaikenlaista kasvannaista.Melanooma on siitä jännä, että saattaa metastaaseja lähetellä vielä 20 vuoden päästäkin.

Ei meidän nuoruudessamme tuollaisista tiedetty. Iho on palanut niin monta kertaa, että syöpä tulee joka tapauksessa poltin minä sitä nyt tai en.

Vierailija
15/21 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin, että aika moni muu omaa samanlaisen ihon kuin minä eli jossain vaiheessa kesää vaan tulee saatua liikaa aurinkoa ja palaa. 

Vierailija
16/21 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vältellyt vuosia aurinkoa. Huomaan että muutama minuutti auringossa voi tehdä hyvää, joskus aurinkokausina. En vielä ole liiaksi punakoitunut. Meen ajoissa sisälle. Silmien suojaus ei ole helppoa aina. Joskus voi olla reissu jonnekin, että aurinko on vahinko, on vaikka hoitamassa asioita tms. Mutta valitsen usein suojan, etten mene ehdoin tahdoin.

Vierailija
17/21 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melanooman jälkeen kun aloin käyttää aurinkorasvaa, lippistä ja pitkähihaisia paitoja, niin en ole enää kertaakaan palannut. 

Vierailija
18/21 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon vältellyt vuosia aurinkoa. Huomaan että muutama minuutti auringossa voi tehdä hyvää, joskus aurinkokausina. En vielä ole liiaksi punakoitunut. Meen ajoissa sisälle. Silmien suojaus ei ole helppoa aina. Joskus voi olla reissu jonnekin, että aurinko on vahinko, on vaikka hoitamassa asioita tms. Mutta valitsen usein suojan, etten mene ehdoin tahdoin.

Mieti, jos muutama minuutti jo tekee hyvää, niin mitä sitten hiuksn pidempi aika tekis :)

Vierailija
19/21 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aina julman näköistä, kun jonkun äijän kalju helottaa punaisena palaneena. Miksi eivät edes suojaa sitä kaljuaan lippiksellä tai hatulla? 

Vierailija
20/21 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ei tarvi olla kuin viisi minuuttia auringossa tai pakkasessa tai tuulessa ja posket ovat tulipunaiset. Ei me kaikki punanahat maata siellä auringossa päiväkausia.