Junteimmat asiat mitä ihminen voi tehdä?
Autolla ajaminen
Mökkeily
Lihan syönti
Grillaaminen
Metsästys
Urheilu
Kommentit (100)
Tämä lanka. Osta narua ja hyppää jakkaralta, pösilö.
Kuntosalilla käynti, pastan syönti, sushin syönti, kuulokkeet korvissa julkisella paikalla,
Kyllä se oli amerikkalaisiltakin junttiuden huippu käydä kuussa. Ihan syväjoki-rednec ja banjonrämpytys meininkiä koko kuuhomma. Ovat 50 vuotta hävenneet niitä kuuvehkeitä ja koko tempausta eivätkä ole sinne enää hinkuneet.
Vierailija kirjoitti:
Urheilu junttia? Sulla jäi nyt joku aika iso memo saamatta. Menestyneet ja fiksut urheilee. Se juntti on se sipsiä sohvalla mussuttava pirkko tai pentti.
Pirkot ja pentit ovat jo 8-kymppisiä vanhuksia, anna heidän syödä sipsiä sohvalla, jos maistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Urheilu junttia? Sulla jäi nyt joku aika iso memo saamatta. Menestyneet ja fiksut urheilee. Se juntti on se sipsiä sohvalla mussuttava pirkko tai pentti.
Tarkoitan urheilulla esim. jääkiekon tai tenniksen pelaamista tai muita lasten juntti lajeja
Ap
Yhdyssanavirheet ovat aika junttia.
Mun nuoruudessa karvanopat oli junttia ja wunderbaumit.
Ajan autolla töihin, muuten ei pääse
En mökkeile, kun asun ja elän lähinnä "mökissä" ympäri vuoden :-) Kerrostalo osake on talven pahimpia kuukausia varten
Grilaan joskus lihaa, kivempi on kyllä käydä verkoilla tai uistelemassa ja savustaa tai paistaa saalis, haukea, särkeä, ahventa, toutainta ja kaikkea roskakalaa
Ihanaa olla junteista juntein!
Väittää, että manga ei ole kirjallisuutta tai taidetta ja että manga ei ole kirja. Tätä tapahtuu paljon huonosti koulutettujen keskuudessa, kun niillä ei ole kielitaitoa, jotta osaisivat japania tai kulttuuriymmärrystä.
Vierailija kirjoitti:
Ajan autolla töihin, muuten ei pääse
En mökkeile, kun asun ja elän lähinnä "mökissä" ympäri vuoden :-) Kerrostalo osake on talven pahimpia kuukausia varten
Grilaan joskus lihaa, kivempi on kyllä käydä verkoilla tai uistelemassa ja savustaa tai paistaa saalis, haukea, särkeä, ahventa, toutainta ja kaikkea roskakalaa
Ihanaa olla junteista juntein!
Urheilu on koiran kanssa kävelyä ja ylipäätään hyötyliikunta ja niin ihana penkkiurheilu! Unohtui tämä, anteeksi vaan.
Kysyä tällaisen kysymyksen. MOT.
Rallin katsominen telkkarista tai livenä paikan päällä.
Itse olen mielelläni juntti, jos nuo ovat (positiivisia) junttiuden kriteerejä.
Negatiivinen junttius on taas mm. sitä, että asettaa toisille sääntöjä, miten heidän pitäisi ei pitäisi elää, kuten ap. tekee. Silloin kuvittelee olevansa muita korkeammalla tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Se, että menee koiransa kanssa liiketiloihin. Tänään eräässä taidenäyttelyssä 2 akkaa ja 2 koiraa juoksi näyttelyn läpi. Koirien läähätys oli sietämätöntä.
Jos se on sallittua, mikä on sinun ongelmasi. Sekö on junttia, ettei toiset tee, kuten sinä haluaisit?
Lihaa minun on pakko syödä, kun olen allerginen kaikille pöperöille. Pöperöt ovat täynnä oksalaatteja ja histamiineja.
Vasemmistopuolueiden äänestäminen.
Olla käyttämättä turvavyötä autossa kun luulee olevansa niin hyvä kuski, parhailla on vielä sinne reikään työnnettävä turvavyön solki ettei kuulu piipitystä
Punnita kaupassa esim. hedelmiä tai karkkia ja ottaa sitten vielä vähän lisää kun "ei se mitään haittaa"
Matkustaa ilman matkalippua ja kytätä tarkastajia
Ajella kulmakarvat pois ja piirtää tilalle jotkun hirveät mustat madot sekä tupakointi.