Onko outoa jos henkilö käy kaksi kertaa samana päivänä hautausmaalla käveleksimässä?
Mitä ajattelisit tuommoisesta toiminnasta? Pitääkö olla huolissaan?
Kommentit (75)
On törkeää. Ei kunnioita vainajia ja menneiden sukupolvien muistoa ollenkaan. Pitää käydä vähintään 3 kertaa.
Käy syöttämässä oravia Ensimmäisellä kerralla pähkinät loppuivat kesken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hautausmaq on mitä parhain ja rauhallisin paikka kävellä.
Meinasin kirjoittaa samaa. Kunpa vain koirat, lenkkeilijät ja pyöräilijät pysyisivät sieltä poissa.
Erityisesti pyöräilijät.
Helsingissä Hietaniemen hautausmaa on upealla paikalla. Siellä kävelee mielellään. Pitäisikin käydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oudompaa on käydä yöllä.
Varsinkin kun portit suljetaan yöksi. Pitää kiivetä aidan yli.
Samalla ankarasti masturboiden. Vaikeaa on, vaikeaa on...
Tykkää käyskennellä hautausmaalla aikani kuluksi. Joskun hiljaisempaan aikaan saatan ottaa lapion mukaan ja vähän kaivella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oudompaa on käydä yöllä.
Varsinkin kun portit suljetaan yöksi. Pitää kiivetä aidan yli.
Suljetaanko oikeasti jossain? Luulin että se on vain ulkolaisten elokuvien juttu. Ei ainakaan yhdelläkään tuntemallani hautausmaalla suljeta, eikä kaikissa edes ole porttia.
Jos keskiyöllä juoksee kirkon kolmesti vastapäivään ympäri niin vastaan tulee itse P I R U
Minusta on outoa se, että tarkkailet hautausmaalla kävijöitä.
1. Tekee suru työtä
Tai
2. Hautausmaalla on rauhallista ja hiljaista käyn itsekin siellä käveleksimässä.
Tai
3. Pelaa pokemon go ta.
Kuka niitä laskee? Sitä pitäisin outona!
Aiemmin kun olin töissä oikaisin aamuin illoin hautausmaan poikki kuten moni kolleganikin.
Outoa, jos joku ei käy ollenkaan.
Minua kiinnostaa, mistä ap tietää että joku käy 2 kertaa päivässä hautausmaalla? Käytkö itse kyttäämässä?
Vastasit sitten itsellesi.