Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko outoa jos henkilö käy kaksi kertaa samana päivänä hautausmaalla käveleksimässä?

Vierailija
23.06.2024 |

Mitä ajattelisit tuommoisesta toiminnasta? Pitääkö olla huolissaan?

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oudompaa on käydä yöllä.

Varsinkin kun portit suljetaan yöksi. Pitää kiivetä aidan yli.

Ei niitä lukkoon laiteta.

Laitetaanpas.

En ole itse törmännyt yhteenkään hautausmaahan joka olisi lukossa öisin. Voi toki olla mutta ehkäpä tämä on paikkakunnasta kiinni.

Vartiointiliike lukitsee Hietaniemen kaikki portit iltaisin klo 22 ja avaa ne aamulla klo 7.

Vierailija
42/75 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän hautausmaalla saa pyöräillä ja on kunnon tiet. Pitkä matka portilta olisikin muuten. Just kävin kastelemassa kukat lapseni haudalla. Kaunista ja rauhallista siellä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

A haaa... Aapee on hautausmaa kyyläävä... itse on hyvin hyvin outo.. 

Vierailija
44/75 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työmatka kulkee hautausmaan läpi. Pitäisikö kiertää, ettei kaltaisesi kyttäävä naapuri pidä outona?

Hietaniemessä on asennettu puomeja ja kylttejä joissa kielletään läpikulku. Tämä johtuu vaaratilanteista kun pyöräilijät ovat törmäilleet ruumisautoihin ja hautausmaan työkoneisiin.

Mutta mistä ap tietää että joku käy hautausmaalla kaksi kertaa päivässä? Asuuko hän hautausmaan vieressä vai onko hän siellä töissä? Muuten, olen minäkin käynyt joskus kaksi kertaa päivässä. Yleensä vain kerran.

Monessa paikkaa on käytössä pyöräily kielletty kyltit.

Polkupyörät eivät kuulu hautausmaalle sen enempää skuutitkaan. Ennen oli myös koirilta pääsy kielletty, mutta nyt koirien on päästä

Riippuu tapauksesta. En näe harmia mikäli joku taluttaa siellä pyöräänsä.

Vierailija
45/75 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oudompaa on käydä yöllä.

Laitetaanpas.

En ole itse törmännyt yhteenkään hautausmaahan joka olisi lukossa öisin. Voi toki olla mutta ehkäpä tämä on paikkakunnasta kiinni.

Vartiointiliike lukitsee Hietaniemen kaikki portit iltaisin klo 22 ja avaa ne aamulla klo 7.

Helsinki nyt on oma lukunsa. Siellä onkin hyvä että kaikki lukitaan yöksi.

Vierailija
46/75 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työmatka kulkee hautausmaan läpi. Pitäisikö kiertää, ettei kaltaisesi kyttäävä naapuri pidä outona?

Hietaniemessä on asennettu puomeja ja kylttejä joissa kielletään läpikulku. Tämä johtuu vaaratilanteista kun pyöräilijät ovat törmäilleet ruumisautoihin ja hautausmaan työkoneisiin.

Mutta mistä ap tietää että joku käy hautausmaalla kaksi kertaa päivässä? Asuuko hän hautausmaan vieressä vai onko hän siellä töissä? Muuten, olen minäkin käynyt joskus kaksi kertaa päivässä. Yleensä vain kerran.

Monessa paikkaa on käytössä pyöräily kielletty kyltit.

Polkupyörät eivät kuulu hautausmaalle sen enempää skuutitkaan. Ennen oli myös koiril

En nyt puhu polkupyörien taluttamisesta vaan kovaa vauhtia suhaamisesta.

Vierailija
47/75 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hietaniemi on vain yksi hautausmaa satojen joukossa. Ei niitä kieltokylttejä ole pikkukaupunkien hautausmailla, eikä edes kaikilla pääkaupunkiseudun hautausmailla. Ja kuka sanoi että työmatka menee pyöräillen hautausmaan halki? 

Vierailija
48/75 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käydään aina ulkomaillakin kaupunkilomalla hautausmailla. Ne on osa maan kulttuuria. Monissa on julkisuuden henkilöiden hautoja. Roomassa protestanttisella Esim. Keats. Prahan vanha hautausmaa on näkemisen arvoinen. Se on todella vanha, valtavat puut ovat kasvaneet niin, että osa kivistä on osittain niitten rungon sisällä. Kreetalla on Soudanniemessä valtava sotilashautausmaa meren rannassa. Sinne on haudattu yli 1500 toisen maailmansodan liittoutuneitten kaatunutta. He joutuivat ansaan Soudanniemessä, eikä vetäytymiskäsky tullut perille. Kaikki kuolivat, osa vain 16-vuotiaita.

Vierailija
49/75 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oudompaa on käydä yöllä.

Laitetaanpas.

Helsinki nyt on oma lukunsa. Siellä onkin hyvä että kaikki lukitaan yöksi.

Johtuisiko se siitä että Hietaniemen hautausmaa on keskellä kaupunkia, siellä on presidenttien haudat ja vieressä yksi kaupungin suosituimmista uimarannoista.

Vierailija
50/75 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hietaniemi on vain yksi hautausmaa satojen joukossa. Ei niitä kieltokylttejä ole pikkukaupunkien hautausmailla, eikä edes kaikilla pääkaupunkiseudun hautausmailla. Ja kuka sanoi että työmatka menee pyöräillen hautausmaan halki? 

Hietaniemi on Suomen tärkein hautausmaa.

Vierailija
51/75 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oudompaa on käydä yöllä.

Laitetaanpas.

Etkö tiedä että Hietaniemi on vain pisara hautausmaiden meressä? Siellä on syytäkin lukita portit, mutta näin ei toimita yleisesti muilla hautausmailla. Ne ovat avoimia paikkoja jossa voi käydä mihin vuorokauden aikaan hyvänsä

Vierailija
52/75 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kyllä sitä mieltä että mikä sinne vetää 

Vierailija
53/75 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hietaniemi on Suomen tärkein hautausmaa.

Kenen mielestä?

Vierailija
54/75 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Velloo varmaan jossain itsesäälissä ja draamailee hautausmaalla. Kuulostaa aika teinitouhulta.

Mummotouhulta enemmänkin, jos suurin osa kavereista on jo siellä. 

Vierailija
55/75 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oudompaa on käydä yöllä.

Laitetaanpas.

Helsinki nyt on oma lukunsa. Siellä onkin hyvä että kaikki

Johtuisiko se siitä että Hietaniemen hautausmaa on keskellä kaupunkia, siellä on presidenttien haudat ja vieressä yksi kaupungin suosituimmista uimarannoista.

Kuten sanottua. Helsinki on oma lukunsa.

Vierailija
56/75 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo lause tarkoittaa??

Vierailija
57/75 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin että mikä vetää kävelemään hautausmaalle ja vielä 2 kertaa päivässä?

Vierailija
58/75 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oudompaa on käydä yöllä.

Laitetaanpas.

Etkö tiedä että Hietaniemi on vain pisara hautausmaiden meressä? Siellä on syytäkin lukita portit, mutta näin ei toimita yle

Hietaniemi on minun hautausmaani.

Vierailija
59/75 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin että mikä vetää kävelemään hautausmaalle ja vielä 2 kertaa päivässä?

Kuolema?

Vierailija
60/75 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oudompaa on käydä yöllä.

Laitetaanpas.

Helsinki n

Totta kai on. Se on Suomen pääkaupunki, you know.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme