Leppävirran juhannuspäivän kuolonkolari
Meni kahvi väärään kurkkuun. Näin IL otsikon. Kolme alle 20-vuotiasta nuorta on menehtynyt järkyttävän tieonnettomuuden seurauksena. Media ei artikkelissa kerro, olivatko kuolleet paikallisia. Olen todella huolissani lähisukulaisestani, johon en saa yhteyttä. Tietääkö joku jotain, edes sukupuolta?
En ole vanhempi, mutta lähisukua.
Kommentit (186)
Pakun kuskin nimi on tiedossa. Miespuolinen, tunnettu kaahaaja. Kuoli.
AINA! Joko meni kahvi väärään kurkkuun tai teet purskahti näppikselle.
Pakettiautossa ainoana ollut, ilmeisesti kolarin aiheuttaja, on dööd, samoin henkilöauton kaksi matkustajaa. Henkilöauton kuski jäi eloon, mutta on ilmeisestikin vakavasti loukkaantunut.
Olivatko Konnuslahden omia nuoria?
Järkyttävää. Mahtoiko olla alkoa veressä.
Sanokaa nyt joku onko nämä Lepikällä asuvia. Minä haluan tietää myös.Onko lasteni kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tapahtui? Miksi kolaroivat?
Pakettiauton kuski ajoi vastaantulevan kaistalla. Tarina ei vielä kerro, oliko kuski esim. kännissä tai aineissa, räpläsi puhelinta, teki laajennetun itsemurhan, nukahti, sai sairauskohtauksen vai mitä. Koska juhannus ja yö, veikkaan päihteitä.
Surku syyttömiä sivullisia ja isot osanotot henkilöautossa olleiden omaisille ja loukkaantuneelle. Kolarin aiheuttaneen kaaharin omaisille PTHYI!
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa nyt joku onko nämä Lepikällä asuvia. Minä haluan tietää myös.Onko lasteni kavereita.
Lue Minfosta.
Vierailija kirjoitti:
Tunnettu kaahaaja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnettu kaahaaja?
TikTokissa kaahausvideoita.
Vierailija kirjoitti:
Kysy lapsiltasi.
Vierailija kirjoitti:
Surku syyttömiä sivullisia ja isot osanotot henkilöautossa olleiden omaisille ja loukkaantuneelle. Kolarin aiheuttaneen kaaharin omaisille PTHYI!
Miksi sinä niitä omaisia solvaat? Tuskin he kaahailijan autoon pakottivat.
Vierailija kirjoitti:
Syypää ainakin taisi olla ihan paikallinen bensalenkkari ja tunnettu kaahari. Harmi, että meni sivullisia eikä vaihtanut yksinään hiippakuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä niitä omaisia solvaat? Tuskin he kaahailijan autoon pakottivat.
Solvaat? Ne ei ansaitse osanottoja. That's it.
Minfosta: "Pakukuskin nimi oli Roni Kauhanen".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syypää ainakin taisi olla ihan paikallinen bensalenkkari ja tunnettu kaahari. Harmi, että meni sivullisia eikä vaihtanut yksinään hiippakuntaa.
Tämähän se just onkin pahinta, kun syyttömät joutuu uhreiksi.
On ollut nuorten vanhemmille iso suru tämä juhannus. 😓 R.i.p. nuorille. 🌺 Mitä heistä olisikaan voinut tulla.
3 kuollutta ja yksi pahoin loukkaantunut mutta elossa. Ei mitään tietoa muuta oo missään näkynyt. T.varkautelainen