Onko väärin sanoa pituutensa puolen sentin tarkkuudella?
Jos sattuu olemaan 171,5 cm kaikissa mittauksissa?
Kommentit (26)
Itse kyllä ilmoitan pituuteni millin tarkkuudella ja Utsjoella mitattuna. Helsingissä tuo mittaus heittää jo millin osia.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Olen 159 cm, ennen selkärangan murtumaa 162 cm. Kerron kaikille, että olen 185,5-senttinen.
Joo ja ne uskoo ja pitää sua ihan täysjärkisenä ja elämä hymyilee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Olen 159 cm, ennen selkärangan murtumaa 162 cm. Kerron kaikille, että olen 185,5-senttinen.
Tietenkin uskovat. Olisi ikävää epäillä minua.
PS Minulla on paperit täysjärkisyydestä, hyvin harvalla on. En ollutkaan hullu, vaan kuolemassa syöpään. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Tietenkin uskovat. Olisi ikävää epäillä minua.
PS Minulla on paperit täysjärkisyydestä, hyvin harvalla on. En ollutkaan hullu, vaan kuolemassa syöpään. :D
Minullakin on syöpä. Ensimmäistä hoidettiin sytolla (6 kertaa 4 tuntia kerrallaan ja siitä säteeseen) ja säteellä 35 kertaa (pois lukien viikonloput) samanaikaisesti. Toinen leikattiin ja molemmat syövät ovat (olivat tai ovat) suussa. Mitä hoitoja sinulle on annettu? Ainoa asia mitä on tarkkailtu on paino joka laski ensimmäisen syövän suhteen noin 10 kg. Se on aika paljon verrattuna siihen että alussa painoin 68 kiloa ja lopussa 58 kiloa n. 179 senttimetriseksi mieheksi. Terveydenhuolto ei kertaakaan mitannut pituuttani, ainoastaan painoni.
Ei ole.