Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisitte tehdä juuri nyt?

Vierailija
23.06.2024 |

Eli mnkälaista seksiä haluaisitte juuri nyt? Minulla jussin jäljiltä pieni krapula ja pikkupervon olo. Haluaisin (olen mies) riisua naisen ja antaa kielihoitoa 'pakolla' 2-3 orkun verran. Sitten 'pakottaisin' naisen polvilleen eteeni imemään minua. Ei kuitenkaan loppuun saakka vaan kohta ottaisin hänet useissa eri asennoissa. Ja kaikki tämä mielellään ulkona luonnossa. Ja siis kaikki toki tapahtuisi molemminpuolisesti vapaaehtoisesti.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin ehdottomasti viimeinkin tämän laivan tyngän järveen ja jättää lapset hoitoon. Ottaa emäntä kyytiin ja seisoisin ruorissa kun alakerran seisova pätkä soutaisi emännän suussa. Heinäkuussa sitten..

Vierailija
2/3 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin istuttaa miehen mukavasti sohvalle tai sängyn päätyä vasten. Istuisin halusta märällä pimpsallani päälle ja ottaisin paidan pois. Mies puristelisi ja nuolisi rintojani, se jo kiihottaa älyttömästi. Hankaisin itseäni miehen kovaa kalua vasten, housut otetaan pois kiihkon noustessa. Ottaisin miehen sisään märkään pilluuni, kalu hieroo tässä asennossa sisältä juuri järjettömän ihanasti. Hieroisin klitoristani, ratsastan miehellä, hän imee rintojani ja puristaa takapuoltani niin että sormet välillä hivelevät myös anusta. Lopulta laukean järjettömässä kiihkossa. 

Sellainen kelpaisi juuri nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin istuttaa miehen mukavasti sohvalle tai sängyn päätyä vasten. Istuisin halusta märällä pimpsallani päälle ja ottaisin paidan pois. Mies puristelisi ja nuolisi rintojani, se jo kiihottaa älyttömästi. Hankaisin itseäni miehen kovaa kalua vasten, housut otetaan pois kiihkon noustessa. Ottaisin miehen sisään märkään pilluuni, kalu hieroo tässä asennossa sisältä juuri järjettömän ihanasti. Hieroisin klitoristani, ratsastan miehellä, hän imee rintojani ja puristaa takapuoltani niin että sormet välillä hivelevät myös anusta. Lopulta laukean järjettömässä kiihkossa. 

Sellainen kelpaisi juuri nyt.

Ok Mika 55v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän