Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aurinko paistaa täyttä häkää ulkona ja masentunut ystävä on vain verhojen takana asunnossaan

Vierailija
23.06.2024 |

Soitin ja kysyin, lähdetkö ulos raikkaisiin tuuliin, auringon syleilyyn? Ei, ei, niin masentaa ja ahdistaa. Noh, sanoin sitten, että happane sitten sinne murjuusi rauhassa, minä tyttö lähden nyt. Varmaan odotti maanittelua, mutta enpä siihen alentunut. Ai että täällä merellä on ihanaa tällä kelillä. Skepp ohoj! 💃🏻

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi tätä myrkyn määrää näissä kommenteissa! 😂

AP

Häkähän se ihmiselle vasta myrkkyä onkin, hyvä vaan pysyä sisätiloissa, jos täyttä häkää paistaa.

Häkä on myrkyllistä kaasuna ja miehenä. Kannattaa vältellä aina molempia.

Vierailija
22/35 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin olen kotona, sälekaihtimet kiinni, ettei kämppä kuumene. Ei pienintäkään mielenkiintoa lähteä ulos, enkä ole masentunut. Katselen telkkaria ja palstailen, just söin ananasrahkaa ja menen partsille tupakalle. Mulla on ihan hyvä näin ja olen kiitollinen siitä, ettei mulla ole noin paskoja kavereita kuin sä.

Mun myös pakko pitää kaihtimet alhaalla muuten kämppä kuumenee.Ottaisin mielelläni aurinkoa vähän aikaa ranskalaisella partsilla, mutta silloin kuumuus pääsisi sisään.

Vierailija
24/35 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta aurinko ja merta ei ole kuin 3 tunnin ajomatkan päässä. Kyllä, olen masentunut. Tänään ainoita iloja on juhannusruuan loput tähteet ja jalkapallo, joka sekin pitää lopettaa kesken, että pääsee huomenna kuntouttavaan työtoimintaan. 

Vierailija
25/35 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo

Vierailija
26/35 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sadisti ap, entinen luokkansa mestarikiusaaja, tuli tänne saamaan tyydytystä päivittäin tarvitsemalleen vahingonilolle.

Siis tosiaan sadisti, narsisti, sosiopaatti, psykopaatti. Piirteitä hieman kaikista, eniten kuitenkin narsisti. Onko päihteiden aiheuttamaa vai aito hullu. Ap saisi nostettua omaa elämänlaatua, jos jättäisi päihteet ja tutkituttaisi omaa pääkoppaansa. 

Sinä joka kommentoit kuulostat epäterveeltä kyllä itse. Todella. Katso nyt  järkyttävää tekstiäsi.

Vierailija
27/35 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin olen kotona, sälekaihtimet kiinni, ettei kämppä kuumene. Ei pienintäkään mielenkiintoa lähteä ulos, enkä ole masentunut. Katselen telkkaria ja palstailen, just söin ananasrahkaa ja menen partsille tupakalle. Mulla on ihan hyvä näin ja olen kiitollinen siitä, ettei mulla ole noin paskoja kavereita kuin sä.

Ap kirjoittelee täällä huumeissa. Kyse on huumeidenkäyttäjästä ja sekakäyttäjästä. Ei hänellä ole kontrollia omaan käytökseen ja onko ollut vuosikausiin. Ei ole kyseisellä ihmisellä kontrollia eikä arvostelukykyä. Se on ihan sama mitä ap:lle kirjoittaa, palaute ei mene perille. 

??? Sinä varmaan sekoitat minut johonkin toiseen vauvalaiseen. Mikä palaute, mistä puhut? Tämä on minun toinen aloitukseni etkä sinä vaikuta tutulta. Puhut huumeista, ei todella koske minua!  Ap

Vierailija
28/35 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo merelle hankkimaan auringonpistos,hiestä märkä selkä ja palaneet olkapäät,ei kiitos. Mielummin pysyn verhojen takana viileässä asunnossa vaikka masentunut en olekaan,

Vierailija
29/35 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kukaan ei ole noin typerä, kuin aloittaja. 

Hiio-hoi, mätäne merellä. 

Vierailija
30/35 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap kirjoittelee täällä huumeissa. Kyse on huumeidenkäyttäjästä ja sekakäyttäjästä. Ei hänellä ole kontrollia omaan käytökseen ja onko ollut vuosikausiin. Ei ole kyseisellä ihmisellä kontrollia eikä arvostelukykyä. Se on ihan sama mitä ap:lle kirjoittaa, palaute ei mene perille. 

??? Sinä varmaan sekoitat minut johonkin toiseen vauvalaiseen. Mikä palaute, mistä puhut? Tämä on minun toinen aloitukseni etkä sinä vaikuta tutulta. Puhut huumeista, ei todella koske minua!  Ap

Ei varmaan kannata ihan tuontasoisia täysin keksittyjä herjoja edes anonyyminä kirjoitella täällä. Voin ottaa yhteyden moderaattoriin ja selvityttää henkilöllisyytesi. Ap

Vierailija
31/35 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

??? Sinä varmaan sekoitat minut johonkin toiseen vauvalaiseen. Mikä palaute, mistä puhut? Tämä on minun toinen aloitukseni etkä sinä vaikuta tutulta. P

Älä lässytä 🥱

Vierailija
32/35 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin chatGPT:n mielipidettä siitä kuinka paljon auringon ultraviolettisäteily vaikuttaa ihon vanhenemiseen. Tässä osa replystä:

Arvio ihon vanhenemisesta UV-säteilyn vaikutuksesta:

Valovanheneminen: Arviolta 80-90% näkyvistä ihon ikääntymisen merkeistä johtuu auringon UV-säteilystä. Tämä sisältää ryppyjä, ihon veltostumista, pigmenttiläiskiä ja epätasaista ihonväriä.

Ihon kunto ja suojaus: Ihmisen ihon kunto ja sen saama suoja UV-säteilyltä (kuten aurinkovoiteet, suojavaatteet ja varjon käyttö) vaikuttavat merkittävästi siihen, kuinka paljon UV-säteily vanhentaa ihoa.

Elinikäinen altistuminen: Ihon ikääntyminen auringon vaikutuksesta on kumulatiivista. Mitä enemmän ihminen altistuu UV-säteilylle elämänsä aikana, sitä enemmän ihon vanheneminen kiihtyy.

Vierailija
33/35 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nyt on niin, että olet sekoittanut minut toiseen, koska en yhtään tiedä mistä "palautteista" puhut. Ikäänkuin tuntisimme..? Ei se mitään, älä toiste sekoita. Ap

Vierailija
34/35 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuollainen noin 60+ ystävä, joka ei ole lähtenyt liki kymmeneen vuoteen minnekään ulos kanssani, koska on niin masentunut ja ahdistunut. Haluaa lähinnä kotiinsa mut juomaan. En jaksa enää.

Nyt kun on eroamassa miehestään, niin kummasti tuo "ystävä" jaksaa juosta baarista baariin ja terasseilta terasseille.

Minua tämä loukkaa.

Vierailija
35/35 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tuollainen noin 60+ ystävä, joka ei ole lähtenyt liki kymmeneen vuoteen minnekään ulos kanssani, koska on niin masentunut ja ahdistunut. Haluaa lähinnä kotiinsa mut juomaan. En jaksa enää.

Nyt kun on eroamassa miehestään, niin kummasti tuo "ystävä" jaksaa juosta baarista baariin ja terasseilta terasseille.

Minua tämä loukkaa.

Kyllä masentuneisuutta käytetään myös härskisti omien mieltymysten ja tarkoitusperien läpiviemiseksi.

Jos ei vaan tapaaminen huvita, se on masiksen syytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi