Tiedätkö aiheuttaneesi jonkun avioeron? Entä olitko sinä vain kimmoke josta joku jo huono suhde hajosi? Vai mitä? Miten meni sitten? Entä jo
Tiedätkö aiheuttaneesi jonkun avioeron? Entä olitko sinä vain kimmoke josta joku jo huono suhde hajosi? Vai mitä? Miten meni sitten? Entä jos kyseessä joku avosuhde eli ei avioliitto? Oliko lapsia näissä kuvioissa?
Kommentit (9)
En tietenkään.
En sekaannut varattuihin miehiin.
Tiedätkö aiheuttaneesi jonkun romanssin loppumisen kuten myyjän ja asiakkaan välisen romanssin tai vaikkapa asiakaspalvelijan ja asiakkaan välisen romanssin? Miltä nyt tuntuu? Onko hyvä olo kun sait mielipahaa aikaiseksi? Onko hyvä mieli kun estit jonkun tulevan avioliiton syntymisen?
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään.
En sekaannut varattuihin miehiin.
Mutta sekaannut vapaiden ihmisten välisiin suhteisiin ja yrität estää tulevan avioliiton?
Kunnioitan toisten liittoja eli olen aina etsinyt sinkkumiehen.
Tulevan avioliiton estäminen on ok, mutta avioliiton rikkominen ei? Eikö estäminen ole vähän sama asia kuin rikkominen?
En aiheuttanut mieheni eroa, sillä hän kertoi minulle että ei koskaan rakastanut ex-vaimoaan, ja että hänen olisi joka tapauksessa pitänyt erota. Minä ehkä olin jokin sortin kimmoke sitten toteuttaa tuo asia. Mutta en tietenkään aiheuttanut eroa, sen mies teki ihan itse.
Olen aiheuttanut samalle miehelle kaksi avioeroa. Hän petti ensimmäistä vaimoaan kanssani mutta sanoi minulle että on eroamassa. Ei ollutkaan, kunnes vaimo pahoinpiteli hänet mustasukkaisuuksissaan, ja painostin panemaan eron vireille.
Olimme yhdessä muutaman vuoden ja erosimme, koska uusperhekuviot olivat liian raskaita. Mies alkoi pian lämmitellä suhdetta uudestaan mutta unohti kertoa menneensä uusiin naimisiin. Jäi kiinni ja vaimo otti eron.
Olenko syyllinen?
En ole huo ra vaan arvostan itseäni liikaa sekaantuakseni varattuihin.
Aiheutin mieheni avoeron, lapsia heillä ei ollut. Suhde oli oikein hyvä, mutta me vain sovimme paremmin yhteen. Menimme pian naimisiin ja saimme lapsia, tuo ex myös löysi myöhemmin toisen ja ovat naimisissa. Olemme hyvissä väleissä, häissäkin olimme vieraina.