Mies puhuu seksistä koko ajan
Semmoinen juhannus. Mies on koko ajan iholla, puristelee ja työntää kättä housuihin. Toissa iltana oli seksiä, hyvää sellaista. Mies aloitti eilen asian analysoimisen "olipa sulla eilen herkässä", "taisit saada kaksi orkkua" jne. Ei tuntunut hyvältä analysoida jälkikäteen. Joka välissä myös ehdotteli uusimista. Itsellä ei ollut tarvatta mutta lupasin tehdä suulla ja teinkin. Sitä mies muisteli loppuillan, miten mukava oli ja tarpeellista. Ehdotteli että voisi tehdä minullekin. Tätä vähän joka välissä ja uusi tarjoustaan miten haluaisi tehdä minulle. Heräsin tänä aamulla flunssaisena ja huonovointisena. Miehen ensimmäinen vastaus oli "orkun puute". En vastannut mitään jolloin hän alkoi toistelemaan miten orkku parantaisi oloni ja tekisi siitä hyvän. Minua ahdistaa. Tunnen oloni epämukavaksi. Miksi mies toimii näin, auttakaa ymmärtämään? Eikä ole provo. Mies on hyvä ja rakastava mutta ainainen seksipuhe ja vonkaaminen ahdistaa. Jos olen joskus ottanut puheeksi miltä se minusta tuntuu hän loukkaantuu ja kokee ettei kelpaa.
Kommentit (65)
Mulla on ollu just tollanen mies!
Mä en ymmärrä mikä tuossa on ongelma. Voisko sun mies lahjoittaa tuosta suorasukaisuudestaan osan puolisolleni. Mun mielestä olisi ihanaa jos kumppani tulisi iholle ja juttelisi pitkin päivää tuolla tavalla. Alkaa panettaa jo pelkkä ajatuskin. Mun mies tulee kyllä halailemaan ja ihailemaan muotoja muna pystyssä, mutta hän ei puhu tuolla tavalla suorasukaisesti. Mä tarvitsen kiihottuakseni kosketuksen lisäksi Halu puhetta ja sitä, että mies kertoo mulle mitä haluaa tehdä mulle. Siitä tulee haluttava olo. :)
N40
No ei tuo terve päästään ole. Rasittava, en katsoisi yhtään tuollaista.
Mulla just samanlainen typerä ja lapsellinen mies. Ei mene jakeluun vaikka kuinka sanoisi että sellaiset lapselliset jankutukset on tosi typeriä.
Mies tarvitsee selvästi enemmän seksiä. Siitä puhe mistä puute.