Mies puhuu seksistä koko ajan
Semmoinen juhannus. Mies on koko ajan iholla, puristelee ja työntää kättä housuihin. Toissa iltana oli seksiä, hyvää sellaista. Mies aloitti eilen asian analysoimisen "olipa sulla eilen herkässä", "taisit saada kaksi orkkua" jne. Ei tuntunut hyvältä analysoida jälkikäteen. Joka välissä myös ehdotteli uusimista. Itsellä ei ollut tarvatta mutta lupasin tehdä suulla ja teinkin. Sitä mies muisteli loppuillan, miten mukava oli ja tarpeellista. Ehdotteli että voisi tehdä minullekin. Tätä vähän joka välissä ja uusi tarjoustaan miten haluaisi tehdä minulle. Heräsin tänä aamulla flunssaisena ja huonovointisena. Miehen ensimmäinen vastaus oli "orkun puute". En vastannut mitään jolloin hän alkoi toistelemaan miten orkku parantaisi oloni ja tekisi siitä hyvän. Minua ahdistaa. Tunnen oloni epämukavaksi. Miksi mies toimii näin, auttakaa ymmärtämään? Eikä ole provo. Mies on hyvä ja rakastava mutta ainainen seksipuhe ja vonkaaminen ahdistaa. Jos olen joskus ottanut puheeksi miltä se minusta tuntuu hän loukkaantuu ja kokee ettei kelpaa.
Kommentit (65)
En kyllä jaksaisi yhtään tollasta miestä. Alkoi ihan ahdistamaan sun puolesta.
Eihän siinä mitään pahaa ole, että haluaa seksiä, mutta tuo käytös ja nuo puheet ovat kuin vajaaälyisellä. Mies ei taida paljon tunteitasi piitata?
Tykkään seksistä, mutta kyllä tuollaiset puheet ja käytös saisi halut katoamaan. Ällöttävä.
Vierailija kirjoitti:
Ei pitäisi olla puute sanan varsinaisessa merkityksessä. Seksiä on säännöllisesti mutta miehen omien sanojen mukaan sopiva tahti olisi ainakin kerran päivässä. Kun sitä joskus kausittain on joka päivä puhuu mies miten mukavaa nyt on ja miten elämä tuntuu paremmalta. Tämä on totta eikä mitään satuilua.
ap
Jaksatko sinä tätä tahtia?
Täällä kohtalotoveri. Olen jo mielialalääkityksellä sekä psykoterapiassa.
Sulla on siellä ihan oma limainen setämies.
Vierailija kirjoitti:
Ei yhdeltä naiselta ikinä saa niin usein kuin haluaisi.
Sain kerran, ekana yönä siihen asti kun sanoi aamulla -Nyt riitti
en ymmärrä, miksi. Toki jälkeenpäin tajusin että olisko hällä ollut paikat hellänä/rikki.
Totta tuo että yhdeltä ei ikinä saa riittävästi. Fysiikka tai nuppi ei kestä. Sooloseksi ei ole sama asia. Vaikeaa on, nyt vanhemmiten kun ei saa ollenkaan. Pitäisikö etsiä uusi..
Mies on sika ja pitää sinua pelkkänä spermaämpärinä. Jätä hänet, ansaitset parempaa.
Miksi ihmiset eivät parisuhdetta valitessa mieti sitä, että libidojen ja seksimieltymysten pitää kohdata? Ei tulisi tällaisia ongelmia.
itse olen mieheni puheet ja teot käsittänyt niin ettei halua seksiä mutta kun sitä miehiltä odotetaan käyttäytyy näin että minä kieltäydyn
Mies saanut liian harvoin tarpeisiinsa. Ap menee ja etsii itselleen miehen, jolle riittää kahdesti kuussa. Miksi helvetissä pitää ottaa itselleen sellainen kumppani, jolla halut on ihan eri sfääreissä kuin itsellä?
MIKSI?
Vierailija kirjoitti:
Eikö kellään ole samanlaista miestä?
On, mun vaimolla. Onneksi vaimo ymmärtää, ja saan naida kun haluan. Toki vaimo nauttii myös. Selkeästi olen vain yliseksuaalinen. Täälläkin roikun, ja luen näitä. Kun olen saanut, pystyn muutaman tunnin keskittymään johonkin muuhun. Olishan se itsestäkin helpompaa, jos ei aina tekisi mieli. Toki vaimo varmaan alkaisi ihmetellä, ja epäillä. Tämä tauti alkoi joskus teini-iässä, eikä ole helpottanut. Nyt olen keski-ikäinen. Jos saisin päättää, niin en muuta tekisi, kuin söisin, nukkuisin, ja naisin. Mun vaimolle tämä sopii, kovin monelle ei. Täytyy löytää vaan se oikeanlainen kumppani, jota haluaa, ja rakastaa virheistä huolimatta.
Sellaisia alapäällä ajattelevia seksihulluja ne miehet ovat. Valmiit raiskaamaan vaikka lapsia ja eläimiä jos panettaa.
Vierailija kirjoitti:
Sellaisia alapäällä ajattelevia seksihulluja ne miehet ovat. Valmiit raiskaamaan vaikka lapsia ja eläimiä jos panettaa.
0/5. Vähän yritystä nyt, että edes nää paskimmat provot voisi suodattaa pois jo ennen lähetä-napin painamista.
Sehän on selvä että mies on tosi typerä. Mutta eipä voi naistakaan kehua jos tuomoista katsoo päivästä toiseen.
Asiaan on hyvin helppo ratkaisu. Miehet ei välitä mistään vihjailuista. Asia täytyy sanoa suoraan niin että menee perille. Jos seksistä jankuttaminen ei lopu se on joka kerrasta viikon ilman seksiä. Ja mikäli jatkuu on seuraavaksi ero.
No miksei. Osaavan miehen kanssa on kivaa vällyjen välissä.