Nostetaan työssäkäyvien verotusta 5% ja kaikki säästöt voisi perua
Eikä tukia tarvisi leikata. Miksi ihmeessä näin ei tehdä? Varakkaat voisi myös osallistua hyvinvointivaltion kustannuksiin
Kommentit (119)
Jokainen köyhä voi perustaa menestyvän yrityksen,Suomessa ei ole senjälkeen rahahuolia.
Minä ainakin laskisin työaikaani ihan samassa suhteessa. On hyvin helppoa siirtyä nelipäiväiseen työviikkoon. t: sosiaalityöntekijä
Tuplataan tukipummeille kohdistuneet leikkaukset niin voidaan laskea verotusta 5%
Kyllä on sekoomuksen puoluetoimisto taas tehnyt äärioikeistolaisen väkivaltaa edistävän ketjun. Ymmärrättekö, että väkivaltaa ei saa edistää? Olen ilmiantanut varmaan puolet kommenteista.
Lopetetaan terveydenhuollon alennukset. Maallamme ei ole yksinkertaisesti varaa lähes maksuttomaan terveydenhuoltoon.
Just katsoin koosteen M. Thatcherin pääprinsiipeistä. Niistä yksi oli ja on se, että yksikään kansakunta ei menesty ja lisää varallisuuttaan verotusta kiristämällä. Vain menestyvä yritystoiminta, sen edellytyksiä parantamalla, päästään tällaiseen olotilaan. Viisautta.
Vierailija kirjoitti:
Lopetetaan terveydenhuollon alennukset. Maallamme ei ole yksinkertaisesti varaa lähes maksuttomaan terveydenhuoltoon.
Maailman kärkeä oleva verotus,vielä pitäisi maksaa lisää terveydenhuollosta,ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Just katsoin koosteen M. Thatcherin pääprinsiipeistä. Niistä yksi oli ja on se, että yksikään kansakunta ei menesty ja lisää varallisuuttaan verotusta kiristämällä. Vain menestyvä yritystoiminta, sen edellytyksiä parantamalla, päästään tällaiseen olotilaan. Viisautta.
Joku viisaampi taas tietäisi, ettei trickle-down eikä elämän perusedellytysten yksityistäminen toimi.
Vierailija kirjoitti:
Ai niin, köyhien pitääkin kuolla tauteihin! Unohdin!
Tuloveroja kerättiin v 2022 35 miljardia. Eihän 5% siitä ole kuin alle 2 miljardia. Ei se riitä edes velkaantumisen taittamiseen.
Miksi ihmeessä. Nyt ollaan vihdoin menossa oikeaan suuntaan tässä maassa!
Jos valtion budjetista menee puolet soteen, niin pakkohan tuohon on keksiä jonkinlainen ratkaisu. Ei tuollaiseen ole varaa. Mikä se ratkaisu sitten olisi, ei ihmisiä voi jättää hoitamattakaan eli jenkkisysteemi tuskin toimisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä, mutta olisi huomattavasti reilumpaa kun jokainen aikuinen vastaisi itse terveydehuoltomenoistaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos valtion budjetista menee puolet soteen, niin pakkohan tuohon on keksiä jonkinlainen ratkaisu. Ei tuollaiseen ole varaa. Mikä se ratkaisu sitten olisi, ei ihmisiä voi jättää hoitamattakaan eli jenkkisysteemi tuskin toimisi.
Eli ihmettä höpötät? Totta kai siihen on varaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä, mutta olisi huomattavasti reilumpaa kun jokainen aikuinen vastaisi itse terveydehuoltomenoistaan.
Eli kuolisi tauteihin.
Kunnes taas ollaan räpätty miljardeja ja seuraava 5% korotus tarvitaan. Valtio syö kaiken rahan mitä sille antaa ja haluaa lisää.
eihän kokkaret nosta Oligarkkien verotusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kuolisi tauteihin.
Jokainen aikuinenko? Ei kai sentään.
Heti, kun oma työntekoni on tullut kannattavammaksi niin heti ollaan sitä mieltä, että pitää ottaa pois!?
Miksi työttömän pitäisi saada sama elintaso, kuin minä, joka käy töissä ei niin kovalla palkalla?
Ainoa ratkaisu on se että pääomille laitetaan niin kova verotus että ne on kannattavampaa sijoittaa investointeihin muuten koko nykyinen järjestelmä tulee romahtamaan sen on jo osa talousviisaistakin todennut.