Yli 60 nainen
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
No, ei ollenkaan ole liian vanha seksiin!! Miksi olisi? On valmis monenlaiseen toimintaan ja ymmärtäväinen. Ainakin minun 60+ naiseni! Kun vaan itse olisin useammin pystyvä seksiin... Muuta tietysti voin tehdö ja teenkin, mutta tuo erektio, ja varsinkin laukeaminen, tuottaa aina joskus vaikeuksia.
M65
Tuossahan sitä ymmärrystä nyt sitten tarvitaankin jos ei erektiota aina tule tai ei laukea! Meilkä ei onneksi tuota ongelmaa ole! Mutta 60 ja 60+ nainen ei ole ollenkaan liian vanha! Riippuu naisesta!
N67
No eihän se iehen erektio tai laukeaminen ole sen suurempi probleemi kuin naisenkaan, vaikka naisillahan se on paljon yleisempää.
Onhan miehellä sormet ja suu.
Vierailija kirjoitti:
No eihän se iehen erektio tai laukeaminen ole sen suurempi probleemi kuin naisenkaan, vaikka naisillahan se on paljon yleisempää.
Ei nyt oikein ymmärrä??? Siis mikä on yleisempää ja liittyykö tuohon ikään?
Minulla on useamman vuoden seksisuhde nyt 82v leskinaisen kanssa. Rakastelemme noin kerran viikossa. Hän on hyvin säilynyt ja olen oppinut "käyttämään häntä". Seksi on oikein nautinnollista molemmin puolin.
M51
Hankin 65-vuotiaana rakastajan, kun kotona oli liian hiljaista. Tarjontaa on ollut.
Vierailija kirjoitti:
Hankin 65-vuotiaana rakastajan, kun kotona oli liian hiljaista. Tarjontaa on ollut.
No, varmasti on tarjontaa! Sulla kokemusta ja halua ja intoa harrastaa seksiä! Mulla ainakin on! Harmi kun puolison kyvyt ei vaan vastaa tarpeisiini...
N64
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, varmasti on tarjontaa! Sulla kokemusta ja halua ja intoa harrastaa seksiä! Mulla ainakin on! Harmi kun puolison kyvyt ei vaan vastaa tarpeisiini...
N64
No, hanki se rakastaja/ joku joka harrastaa seksiä sun kanssa! Jos miehellä ei seiso tai ei tule loppuun asti, ei sun siitä tarvi kärsiä!
M69, jolla onnistuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt oikein ymmärrä??? Siis mikä on yleisempää ja liittyykö tuohon ikään?
Siis jos mies ei laukea, mitä sitten? Eihän naisetkaan lähestulkoonkaan aina saa. Ja jos ei mies saa erktiota, niin hänelläon sormet ja kieli jotka luultavasti toimivat. Ei se seksielämä ole ollenkaan riippuvainen miehen kullin seisokista, naisen kannalta.
"Siis jos mies ei laukea, mitä sitten? Eihän naisetkaan lähestulkoonkaan aina saa. Ja jos ei mies saa erktiota, niin hänelläon sormet ja kieli jotka luultavasti toimivat. Ei se seksielämä ole ollenkaan riippuvainen miehen kullin seisokista, naisen kannalta."
Noinhan se on tietysti. Noin nainen kyllä voi saada...Mutta entä mies? Jos hän ei juuri koskaan saa erektiota, eikä ainakaan yhdynnässä laukea, niin onhan se ikävää myös naiselle. Ja jos mies sen vielä ottaa tosi raskaasti ja naisestakin tuntuu kurjalta.
M65
Seksiin ei ole liian vanha niin kauan kun halut on jäljellä
Vierailija kirjoitti:
Tott on! Halut ja kyky edes jonkinlaiseen toimintaan! Voihan sitä haluta, mutta ei pysty... 😟
N67
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tott on! Halut ja kyky edes jonkinlaiseen toimintaan! Voihan sitä haluta, mutta ei pysty... 😟
N67
Ai, kumpi? Mä naisena ainakin pystyn vaikka mihin ja haluan vaikka kuinka, ja lähes koska vaan!
N64
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N67
Ai, kumpi? Mä naisena ainakin pystyn vaikka mihin ja haluan vaikka kuinka, ja lähes koska vaan!
N64
Naiselle helpompaa😔
M66
No, ei ollenkaan ole liian vanha seksiin!! Miksi olisi? On valmis monenlaiseen toimintaan ja ymmärtäväinen. Ainakin minun 60+ naiseni! Kun vaan itse olisin useammin pystyvä seksiin... Muuta tietysti voin tehdö ja teenkin, mutta tuo erektio, ja varsinkin laukeaminen, tuottaa aina joskus vaikeuksia.
M65