Yli 60 nainen
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä, ihan pantavia ovat. Ratkaisevaa on kumminkin se, ovatko kuusikymppiset naiset enää halukkaita seksiin. Ikävä kyllä valtaosin eivät ole. Vaihdevuosista kuuteenkymppiin on se väli jolla suurimmalla osalla naisista halut loppuvat. Eivät kaikilta, mutta noin 60-80 prosentilta. Tämä ei tarkoita sitä että vain noin kolmella naiseslla kymmenestä kuudenkympin ikäluokassa olisi seksiä. Parisuhteessa olevista osa antaa miehilleen pari kertaa vuodessa tavan vuoksi, ja perherauhan takia. Jos saisivat itse päättää, seksi olisi loppunut jo aikoja sitten. Pienellä vähemmistöllä kuusikymppi- naisista haluja on vielä ihan omastakin takaa.
Tämä on ihan tutkittua tietoa,"
- Jos on tutkittua tietoa kerro viite: tutkimus, julkaisu ja tutkijat. Kiitos!
Niinpä. Kun ei ole omaa kokemusta vanhemmista naisista, niin pitää kaivaa "tutkimuksia" ja puhua muuta paskaa. Vaimo täytti just 67v ja alkoi äsken vähän kiukuttelemaan, kun hän haluaisi seksiä ja minä ilmoitin katsomani ensin lätkämatsin. Mutta jos suomella menee yhtä huonosti kuin jenkkejä vastaan niin siirryn aikaisemmin seksiin.
ottaisin lähellä 60v olevan naisen vaikka vaimoksi,jos sellainen löytyisi...itse olen 54 v mies
Hyväkuntoinen laittautunut uhkea 60+ on todella kaunis. Haluaisin naapurin kanssa.
Finsex tutkimuksesta löytää ihan tutkittua tietoa eri ikäisten seksitoiveista. Omani on todella kuuma ja atiivinen hottis 60+ nainen. En tekisi kuitenkaan hänestä kuim sen enempää näiden palstatotuuksien pohjalta yleistyksiä. Ja kyllähän face to face näkee melko pian onko siinä naisessa seksuaalisuus voimissaan. Vai onko elämän pääroolissa kaikki ne "paljon seksiä tärkeämmät asiat" niin kovin ettei panemaankaan enää ehdi (oikeasti ei siis ole haluja).
Vierailija kirjoitti:
Hyväkuntoinen laittautunut uhkea 60+ on todella kaunis. Haluaisin naapurin kanssa.
Miekin haluisin naapurin tyttöihin tutustua.
Vierailija kirjoitti:
Finsex tutkimuksesta löytää ihan tutkittua tietoa eri ikäisten seksitoiveista. Omani on todella kuuma ja atiivinen hottis 60+ nainen. En tekisi kuitenkaan hänestä kuim sen enempää näiden palstatotuuksien pohjalta yleistyksiä. Ja kyllähän face to face näkee melko pian onko siinä naisessa seksuaalisuus voimissaan. Vai onko elämän pääroolissa kaikki ne "paljon seksiä tärkeämmät asiat" niin kovin ettei panemaankaan enää ehdi (oikeasti ei siis ole haluja).
- Minkä ikäinen itse olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Periaatteessa ei. Käytännössä useimmiten on.
Ei kyllä ole, ihan pantavia ovat!
Kyllä, ihan pantavia ovat. Ratkaisevaa on kumminkin se, ovatko kuusikymppiset naiset enää halukkaita seksiin. Ikävä kyllä valtaosin eivät ole. Vaihdevuosista kuuteenkymppiin on se väli jolla suurimmalla osalla naisista halut loppuvat. Eivät kaikilta, mutta noin 60-80 prosentilta. Tämä ei tarkoita sitä että vain noin kolmella naiseslla kymmenestä kuudenkympin ikäluokassa olisi seksiä. Parisuhteessa olevista osa antaa miehilleen pari kertaa vuodessa tavan vuoksi, ja perherauhan takia. Jos saisivat itse päättää, seksi olisi loppunut jo aikoja sitten. Pienellä vähemmistöllä kuusikymppi- naisista haluja on vielä ihan omastakin takaa.
Tämä on ihan tutkittua tietoa, mutta täällä seksipalstalla tämä saa vastaväitte
Ja varsin monelta loppuu jo kauan tätä aiemmin, yleensä sen jälkeen kun lapsiluku on täynnä. Tämä halujen loppuminen pätee varsinkin suhteessa lapsen isään.
Ai, onko yli 60 v. nainen liian vanha seksiin? Omani ei ainakaan ole!!! Puoliso 67 v. ja on innokas kaikkeen seksiin liittyvään! Piiskaus, suuseksi, takaa päin jne. kuuluvat meidän valikoimaan! Lisäksi hän joskus käyttää joitain leluja, joko yksin tai minun kanssani. Meidän seksi on aina vaan parantunut vuosien kuluessa, vaikka ikää on kummallakin yli 60v. Vaimo joskus kiimaisempi kuin minä... Eikä seksi katso vuorokauden ja kellon aikaa 😅
Vaimo 70 v ja kiimassa joka päivä, onni on että halut kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksiä on vielä lähes päivittäin
N63
Tuota nyt ei usko kukaan.
Minä uskon!
uskot varmaan myös jumaliin ja ilmastonmuutokseen
Vierailija kirjoitti:
Ai, onko yli 60 v. nainen liian vanha seksiin? Omani ei ainakaan ole!!! Puoliso 67 v. ja on innokas kaikkeen seksiin liittyvään! Piiskaus, suuseksi, takaa päin jne. kuuluvat meidän valikoimaan! Lisäksi hän joskus käyttää joitain leluja, joko yksin tai minun kanssani. Meidän seksi on aina vaan parantunut vuosien kuluessa, vaikka ikää on kummallakin yli 60v. Vaimo joskus kiimaisempi kuin minä... Eikä seksi katso vuorokauden ja kellon aikaa 😅
Miten sais omanki vaimon noin aktiiviseksi?
M67
Mun vakipanoihin kuuluu 62 64 ja 76 vuotiaat toinen toistaan upeammat tyttöset. Itse olen74 ja näin eläkkeellä ollessa ainoa huoli on että viikossa on vain seitsemän päivää eikä sperman tuotanto oikein tahdo pysyä mukana. Seisokeissa ei ole ongelmaa sillä nainenhan huolehtii siitä että aivot ja kulli toimii yhdessä, sekä visuaalisesti että fyysisesti. M O T.
Miten ihmeessä pystyt tuohon? Mulla on vaikeuksia saada kunnon orgasmia naisen sisällä, hyvältä tuntuu, mutta ei vaan laukea. Sitten muilla avuilla loppuhuipennus. Olisko vaan seksipartnerista kiinni?
M63
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avioeroni jälkeen olen tapaillut monen ikäisiä naisia (18v.-80v.). Itse olen 60-vuotias ja nykyinen panoni on 76-vuotias leskirouva. Nainen on ollut ilman miestä 25 vuotta. Hänen pilluaan ei ole käytetty vuosiin, niin läpi ei ole liikaa löystynyt.
Nainen levittää himokkaasti reitensä. Levitän vakoon liukastetta ja työnnän kaluni sisään. Työntelen kaluani syvälle pillun perukoille ja nainen voihkii nautinnosta. Saan panna ilman kondomia ja laskea spermat sisään. Hän on paras panokaverini.
Ei enää huolta ehkäisystä; saa panna paljaalla.
Saman se on 50-vuotiaan kanssa. Ei enää huolta ehkäisystä. Jos tuon ikäinen jostain syystä hedelmöittyisi, niin se olisi kuin viisi oikein lotossa. Ja että raskaus etenisi olisi kuin kuusi oikein ja lisänumero. Eikä se miehelläkään todennäköisesti ruuti enää viiskymppisenä ole kuivaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä pystyt tuohon? Mulla on vaikeuksia saada kunnon orgasmia naisen sisällä, hyvältä tuntuu, mutta ei vaan laukea. Sitten muilla avuilla loppuhuipennus. Olisko vaan seksipartnerista kiinni?
M63
Niinkuin mä sanoin, aina ei laukea vaikka kuinka jyystäisi kun ei ole riittävästi spermaa. Aina se kuitenkin tuntuu taivaallisen hyvältä ja halukas nainen huolehtii kyllä että kulli seisoo tarvittaessa. Kesyn lahnan kanssa voikin olla vaikeaa, onneksi ei ole mulle sattunut. Onhan sitten vielä kieli ja sormet jäljellä molemmilla, kyllä niilläkin yhden yön pärjää.
No et ole vanha.itsekkin olen 57v mies olen sinkku olisin halukas löytämään kivan nais ystävän,
En käytä alkoholia,, nimimerkki sinkku-mies964 57v
Minä olen 64v. Olen harrastanut viimeksi seksiä 48-vuotiaana. Kun tuolloinen ihmissuhteeni sitten loppui, niin aika pian sen jälkeen myös halut alkoivat vähentyä ja en ole ollenkaan kaivannut seksiä enkä mitään muutakaan läheisyyttä sen jälkeen kun 50 täytin. En niin hirveän aktiivinen ollut nuorempanakaan.
Vanhempien naisten seksihalut on niin iso tabu aihe länsimaailmassa, että moni nainenkaan ei halua myöntää haluavansa seksiä sen jälkeen ikää on 60 vuotta, mutta oman kokemuksen mukaan ovat yleensä kovassa puutteessa ja jos yli 60 vuotias nainen kutsuu sinut kahville se tarkoittaa liki joka kerta seksiä. Sen takia miesten thaikkumatkat on tyyliin "kjeh kjeh nyt pojut lomille" kommenttien sävyttämään kun taas naisten matkat Gambiaan on kamalaa koska ei naiset saa harrastaa seksiä... varsinkaan iso vehkeisten nuorten miesten kanssa.
M39
Vierailija kirjoitti:
65 ja halut aiba tapissa. Mies osaa ja haluaa, ja jos ei aina jaksa loppuun on ne siniset tabut sitten avuksi. Ja aina ei tarvii paneskella, seksiä on muunkinlaista; on kädet ja huulet ainakin toiminnassa. Jatkamme kunness loppuu sitten kun toinen lähtee.
Periaate on tuollainen! Vielä jaksaa, hyvinkin!
"Kyllä, ihan pantavia ovat. Ratkaisevaa on kumminkin se, ovatko kuusikymppiset naiset enää halukkaita seksiin. Ikävä kyllä valtaosin eivät ole. Vaihdevuosista kuuteenkymppiin on se väli jolla suurimmalla osalla naisista halut loppuvat. Eivät kaikilta, mutta noin 60-80 prosentilta. Tämä ei tarkoita sitä että vain noin kolmella naiseslla kymmenestä kuudenkympin ikäluokassa olisi seksiä. Parisuhteessa olevista osa antaa miehilleen pari kertaa vuodessa tavan vuoksi, ja perherauhan takia. Jos saisivat itse päättää, seksi olisi loppunut jo aikoja sitten. Pienellä vähemmistöllä kuusikymppi- naisista haluja on vielä ihan omastakin takaa.
Tämä on ihan tutkittua tietoa,"
- Jos on tutkittua tietoa kerro viite: tutkimus, julkaisu ja tutkijat. Kiitos!