Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli 60 nainen

Vierailija
23.06.2024 |

Mitä mieltä olette onko jo liian vanha seksiin

Kommentit (94)

Vierailija
21/94 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä36429 kirjoitti:

70 v on ikää, saan mieheltäni seksiä aina kun haluan ja rakastan suuseksiä myös. Kerran tai kaksi päivässä. Eläkeläisiä ollaan niin on aikaa toisillemme. Mies on ihan unelma ja rakastaa ja huomioi minua kuin myös minä häntä. Tehdään toki muutakin :)

Hyväksyisikö miehesi 50+ miehen sinua tyydyttämään kaikin tavoin

Vierailija
22/94 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa ei. Käytännössä useimmiten on.

Ei kyllä ole, ihan pantavia ovat!

Kyllä, ihan pantavia ovat. Ratkaisevaa on kumminkin se, ovatko kuusikymppiset naiset enää halukkaita seksiin. Ikävä kyllä valtaosin eivät ole. Vaihdevuosista kuuteenkymppiin on se väli jolla suurimmalla osalla naisista halut loppuvat. Eivät kaikilta, mutta noin 60-80 prosentilta. Tämä ei tarkoita sitä että vain noin kolmella naiseslla kymmenestä kuudenkympin ikäluokassa olisi seksiä. Parisuhteessa olevista osa antaa miehilleen pari kertaa vuodessa tavan vuoksi, ja perherauhan takia. Jos saisivat itse päättää, seksi olisi loppunut jo aikoja sitten. Pienellä vähemmistöllä kuusikymppi- naisista haluja on vielä ihan omastakin takaa.

Tämä on ihan tutkittua tietoa, mutta täällä seksipalstalla tämä saa vastaväitteitä ja alanuolia. Täällä kuuluu hehkuttaa seksihalujaan ja - taitojaan. Tämäkin kommentti tulee saamaan ne tavalliset vastajollotukset, koohoon ja peepeen toimesta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/94 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiä on vielä lähes päivittäin

N63

= lähes seksiä maanantaina, tiistaina, keskiviikkona, torstaina, perjantaina, lauantaina ja sunnuntaina.  Miehesi lienee lähes tyytyväinen.

Vierailija
24/94 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioeroni  jälkeen olen tapaillut monen ikäisiä naisia (18v.-80v.). Itse olen 60-vuotias ja nykyinen panoni on 76-vuotias leskirouva. Nainen on ollut ilman miestä 25 vuotta. Hänen pilluaan ei ole käytetty vuosiin, niin läpi ei ole liikaa löystynyt.

Nainen levittää himokkaasti reitensä. Levitän vakoon liukastetta ja työnnän kaluni sisään. Työntelen kaluani syvälle pillun perukoille ja nainen voihkii nautinnosta. Saan panna ilman kondomia ja laskea spermat sisään. Hän on paras panokaverini.

Vierailija
25/94 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avioeroni  jälkeen olen tapaillut monen ikäisiä naisia (18v.-80v.). Itse olen 60-vuotias ja nykyinen panoni on 76-vuotias leskirouva. Nainen on ollut ilman miestä 25 vuotta. Hänen pilluaan ei ole käytetty vuosiin, niin läpi ei ole liikaa löystynyt.

Nainen levittää himokkaasti reitensä. Levitän vakoon liukastetta ja työnnän kaluni sisään. Työntelen kaluani syvälle pillun perukoille ja nainen voihkii nautinnosta. Saan panna ilman kondomia ja laskea spermat sisään. Hän on paras panokaverini.

Joo ihan taatusti parikymppisien kanssa olet treffaillut... Tai no, jos seksityöntekijöitten kanssa asiointi lasketaan "tapailuksi", niin...

Eli potaskaa taidat puhua.

Vierailija
26/94 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 64 vuotias fb. Hänellä tekee koko ajan mieli. On eronnut pitkästä seksittömästä liitosta pari vuotta sitten. Joskus hänellä saattaa olla pari kolme panokaveria vuorokauden aikana. 

Vierailija
27/94 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatkaapa kuinka vanha on Arja Koriseva?

Vierailija
28/94 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoja ikiä kuin itsekin olen. Eli siis kuusissakymmenissä. Miten tämä liittyy aiheeseen? Totta on että Arja on hyvin säilynyt, ikäisekseen kaunis nainen, on aina ollut. Se, että joku on kauniin näköinen ei tosiaankaan ole mikään tae sille että olisi enää seksuaalisesti halukas. Tässä(kin) suhteessa Arja on kuin kuka tahansa muukin nainen. 70% todennäköisyydellä peitto on heilunut viimeksi kymmenisen vuotta sitten, kuten suurimmalla osalla naisista käy. Tai sitten niin että seksiä jouluna ja juhannuksena, ettei mies voi valittaa seksittömyyttä. Itseänsä kiinnostaa yhtä palavasti kuin kesämökin ulkohuussin tyhjennys.

Vierailija
29/94 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoja ikiä kuin itsekin olen. Eli siis kuusissakymmenissä. Miten tämä liittyy aiheeseen? Totta on että Arja on hyvin säilynyt, ikäisekseen kaunis nainen, on aina ollut. Se, että joku on kauniin näköinen ei tosiaankaan ole mikään tae sille että olisi enää seksuaalisesti halukas. Tässä(kin) suhteessa Arja on kuin kuka tahansa muukin nainen. 70% todennäköisyydellä peitto on heilunut viimeksi kymmenisen vuotta sitten, kuten suurimmalla osalla naisista käy. Tai sitten niin että seksiä jouluna ja juhannuksena, ettei mies voi valittaa seksittömyyttä. Itseänsä kiinnostaa yhtä palavasti kuin kesämökin ulkohuussin tyhjennys.

Joku väitti että 60 kymppisenä on rupsahtanut mummo!Eli ei voi kiinnostaa! Sanon vieläkin, että se on nykyisin paskapuhetta!

Vierailija
30/94 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koska yli 60 löytyy kauniita seksikkäitä naisia nahkavaatteissa ne on tosi tyrmääviä kyllä sellaisen Lady että kun kuvissa näkee niin alkaa kiihottaa ei seksi ikää katso sanoo 58 vuotias hetero mies

Vierailija
31/94 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien kokemuksien mukaan tuon ikäiset naiset ovat seksiä vailla. Panin äskettäin 65v naista joka ei ollut omien sanojensa mukaan harrastanut seksiä sitten vuiden 2015 jälkeen ja eivät meinaa saada tarpeekseen koska jatkuvasti haluavat lisää ja tarjoavat ruokaakin kaiken päälliseksi. 

Vierailija
32/94 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, ihan pantavia ovat. Ratkaisevaa on kumminkin se, ovatko kuusikymppiset naiset enää halukkaita seksiin. Ikävä kyllä valtaosin eivät ole. Vaihdevuosista kuuteenkymppiin on se väli jolla suurimmalla osalla naisista halut loppuvat. Eivät kaikilta, mutta noin 60-80 prosentilta. Tämä ei tarkoita sitä että vain noin kolmella naiseslla kymmenestä kuudenkympin ikäluokassa olisi seksiä. Parisuhteessa olevista osa antaa miehilleen pari kertaa vuodessa tavan vuoksi, ja perherauhan takia. Jos saisivat itse päättää, seksi olisi loppunut jo aikoja sitten. Pienellä vähemmistöllä kuusikymppi- naisista haluja on vielä ihan omastakin takaa.

Tämä on ihan tutkittua tietoa, mutta täällä seksipalstalla tämä saa vastaväitte

Tutkimuksien mukaan koolla ei ole kuulemma väliä. Omaani tavallista pidempää ja paksumpaa ovat naiset suoraan kehuneet ja samat naiset ovat takuulla sanoneet tai kirjoittaneet jossain vaiheessa ettei koolla ole muka väliä. 

Vierailija
33/94 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N63

Tuota nyt ei usko kukaan.

Kyllä taatusti uskoo, etenkin jos samanikäinen tai nuorempi puoliso.

Miehillä se kyky laskee, ei naisilla.  Seksuaalivietti ja halu, katoaa ihmisellä kaikkein viimeisemmimmäksi.

Se on lajin säilymisen edellytys.

60 ja yli 60 vuotiaat ovat vielä työelämässä.  Terveys ok, työterveyden piirissä, naiset käy gynellä.

Ei ikä seksuaaliseen haluun vaikuta.  Mutta terveys, kunto ja jaksaminen, ja miehillä myös kyky, kun testosteroni vähenee.

Vierailija
34/94 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää munaa! t. Kaarina, 67.

Vierailija
35/94 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N63

Meillä seksiä 2-3 kertaa viikossa, ihan kivasti.

N66

Vierailija
36/94 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei enää huolta ehkäisystä; saa panna paljaalla.

Vierailija
37/94 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yli 60 vanhempi nainen voi olla todella kaunis ja seksikäs ja haluttava. Ihme mussutusta taas.

Vierailija
38/94 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ihan tutkittua tietoa, mutta täällä seksipalstalla tämä saa vastaväitte

Oon 52N ja sellainen kiima-aika menossa että en kolmekymppisenä olisi voinut kuvitellakaan kuinka isoja halut voi olla. Mut se vaatii että seksi on nautittavaa ja kivaa ja että sitä ajattelee. Vaihdevuosien on estrogeenit ,toki naisia hoidetaan ihan liian pienillä annoksilla tai ei ollenkaan. Riippuu ihan naisesta itsestään mitä haluaa ja haluaako enää nauttia. Ja mun on vaikea niellä sitä et mun ikäisistä suurin osa olis haluttomia. Ei ainakaan ympärillä olevat naiset vaikuta haluttomilta. Ehkä kannattaa alkaa kysyä niiltä deitti kavereilta heti alkuun onko hormonikorvaushoitoa ( ja joo sitä voi käyttää ihan loppuelämän jos haluaa) ja miten suhtautuu seksiin niin välttyy sit pettymyksiltä. Tietty kantsii myös katsoo peiliin millainen rakastaja ite on... 

Vierailija
39/94 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää munaa! t. Kaarina, 67.

Jess..näitä naisia lisää 😄👍

Vierailija
40/94 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

82v anoppini on oikein soiva peli vieläkin. Ja paljon parempi seksissä kuin lahna tyttärensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi