Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haukkuu

Vierailija
22.06.2024 |

Mieheni haukkuu minua jatkuvasti. Hän nimittelee minua, arvostelee ulkonäköä mm. Vaatteita, koruja, meikkejä. Hän haukkuu jatkuvasti minua tyhmäksi ja aivottomaksi.

Yhtenä päivänä kun olimme yhdessä ulkona niin hän alkoi ilkkumaan kuinka lapsellinen olen kun käytän nilkkakorua, kuulema olen lapsen tasolla, kun sellaista käytän ( tätä jatkui koko ulkoilun ajan) hänen mielestä olen tyhmä ja hän on sanonut, että ei ole koskaan tavannut näin aivotonta naista. 

Kun minulla on mekko päällä niin hän haukkuu ja naureskelee, että olen kuin juhliin menossa. 

Hän intiimejä paikkojani, kuinka oksettava olen. 

Olen ylipainoinen hieman. Hän haukkuu minua kuinka olen vuoden päästä sellainen ja tämmöinen ja kontrolloi, mitä syön.

Hänen mielestään olen täysin nolla ja kuulema maailman kamalin nainen. 

Tätä on jatkunut vuoden. En tiedä, mitä olen tehnyt hänelle. Kun sanon, että nuo sanat satuttavat, niin hän nauraa eikä välitä vaikka itken ( huutaa pää kiinni). 

Nämä sanat ovat satuttaneet ja rikkoneet itsetuntoani paljon. Tunnen itseni epäkelvottomaksi ja huonoksi ihmiseksi. Tiedän sisimmässäni etten ole sitä, mutta en pääse yli näistä sanoista. 

Mies oli ennen mukava ja välittävä, noin vuosi sitten hän muuttui täysin. 

Antaisitteko vain anteeksi tällaiset asiat? 

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet miehen kanssa, joka aivan selvästi vihaa ja inhoaa sinua.

Vierailija
22/76 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrankin voin sanoa ihan suoraan ja rehellisesti: jätä se sika. Mitä nopeammin, sen parempi. Ja tee se salaa, älä kerro etukäteen, älä kerro minne menet. Laita osoite ja puhelinnumero salaisiksi, vaihda puhelinnumero, laita hänen numero estolle. Mieluiten vaihda paikkakuntaa. Pyydä kaveria avuksi, varoita perheenjäseniäsi. 

Voit olla hengenvaarassa. Oikeasti. En pilaile enkä trollaile.

trollaatpas :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että joka pv antaisit anteeksi ja sama jatkuisi?

Vierailija
24/76 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sika

Vierailija
25/76 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet idiootti miehen kanssa. En ymmärrä miksi kuuntelet sen haukkumista. Eikä sinussa ole naista eroamaan vai onko mies niin komea että haluat pitää kiinni siitä kynsin hampain?

Vierailija
26/76 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottas kyllä päähän tommoset puheet. Jäi aikoinaan miehen  lause kun olin ostanut hienon hameen, että mihin sitä tarvii, sanoin että menen vaikka assan baariin. 

Vierailija
27/76 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero! Heti! Pahenee vielä tuosta! 

Vierailija
28/76 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pilaat oman mukavan elämäsi noin ikävän ihmisen kanssa?

Vierailija
29/76 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet idiootti miehen kanssa. En ymmärrä miksi kuuntelet sen haukkumista. Eikä sinussa ole naista eroamaan vai onko mies niin komea että haluat pitää kiinni siitä kynsin hampain?

Kuitenkin mies kustantaa ne meikit, korut ym. Vai miksi ihmeessä kukaan viitsisi kuunnella tuollaista haukkumista useampaa päivää?

Vierailija
30/76 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun pitäisi antaa anteeksi  yhtään mitään?

Ei sitten tämäkään trolli tullut vastaamaan yhteenkään kysymykseen.

Vierailija
31/76 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa heti? Ei ole hyvä olla tuollaisessa tilanteessa, eikä saman katon alla. Ei missään nimessä. Omat asunnot olisi äkkiä saatava, auttaisiko joku sua siinä. Entä äiti. Jos on omaa rahaa tarpeeksi sen saa sillä. Mies ei pidä sinusta tai ei ole tasapainossa käytöksessään, eikä se ole sun vika tai ongelma, olet riittävä ja hyvä.

Vierailija
32/76 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on muuten hyvä kuvaus narsistista tai sitten on tullut oikeasti joku mielisairaus. 

Vierailija
33/76 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalla voi olla sellainen tilanne, että pienet lapset ja taloudellisesti riippuvainen miehestä. Mies tietää, että voi mollata, koska nainen on riippuvainen. Olisi aloittajalle nyt tärkeää lisätä omia voimavaroja. Kertoa oman lapsuuden perheen jäsenille tilanteesta suoraan. Saisi tukea itselleen, säilyttäisi realistisen käsityksen itsestään ja viestin miehelle, että Hei, minulla on lähi-ihmisiä, jotka tukevat minua ja ajattelevat minusta hyvää. Ja jotka tietävät, millainen mollaaja sinä olet. Tilanne auki nyt lähi-ihmisille parisuhteen ulkopuolella heti!

Vierailija
34/76 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa alistamisfetissiltä, oletkos juonessa mukana vai miksi jatkat peliä?

Vierailija
35/76 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea äijä! heti ero.

Vierailija
36/76 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa vaikka aika sosiaalityöntekijälle ja pyydä häntä auttamaan, muuttamaan ja hakemaan eroa. Samalla kerrot, onko ollut fyysistä väkivaltaa, tarvitaanko suojelua tai turvakotia.

Voit myös tilata ajan ja mennä puhumaan miehen tietämättä. Sinun itsesi on nyt vain toimittava, ette kerta kaikkiaan sovi toisillenne.

Vierailija
37/76 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa niin tutulta. Parin vuoden seurustelun jälkeen ex-miehellä muuttui ääni kellossa, yhtäkkiä minusta löytyi koko ajan vaan haukkumista. Kun tapasimme, kehui vain koko ajan ja halusi viedä vihille. Lopulta käytös muuttui juuri samanlaiseksi mitä itse kuvailit. Olin yhtäkkiä lihava rumilus jonka kanssa hävetti kulkea. Niin se rakkaus voi hiipua.

Vierailija
38/76 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta kamat rappuun ja vaihda lukot. Ovikellon ääneksi äänität haukkumasanoja hänelle aina kun sitä painelee

Vierailija
39/76 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla provo, ei kukaan ole niin ääliö että olisi tuollaisessa suhteessa.

Vierailija
40/76 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö terapiaan? Siis sen takia, että olet täällä kyselemässä tyhmiä, etkä jätä sitä miestä.

Eka jätät sen, sit terapiaan. Marsmars etuovi.com

Tsemppia ja rakkautta! Kyllä se siitä. Olet täysin riittävä ja hyvä just noin. 

M30

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi