Mies haukkuu
Mieheni haukkuu minua jatkuvasti. Hän nimittelee minua, arvostelee ulkonäköä mm. Vaatteita, koruja, meikkejä. Hän haukkuu jatkuvasti minua tyhmäksi ja aivottomaksi.
Yhtenä päivänä kun olimme yhdessä ulkona niin hän alkoi ilkkumaan kuinka lapsellinen olen kun käytän nilkkakorua, kuulema olen lapsen tasolla, kun sellaista käytän ( tätä jatkui koko ulkoilun ajan) hänen mielestä olen tyhmä ja hän on sanonut, että ei ole koskaan tavannut näin aivotonta naista.
Kun minulla on mekko päällä niin hän haukkuu ja naureskelee, että olen kuin juhliin menossa.
Hän intiimejä paikkojani, kuinka oksettava olen.
Olen ylipainoinen hieman. Hän haukkuu minua kuinka olen vuoden päästä sellainen ja tämmöinen ja kontrolloi, mitä syön.
Hänen mielestään olen täysin nolla ja kuulema maailman kamalin nainen.
Tätä on jatkunut vuoden. En tiedä, mitä olen tehnyt hänelle. Kun sanon, että nuo sanat satuttavat, niin hän nauraa eikä välitä vaikka itken ( huutaa pää kiinni).
Nämä sanat ovat satuttaneet ja rikkoneet itsetuntoani paljon. Tunnen itseni epäkelvottomaksi ja huonoksi ihmiseksi. Tiedän sisimmässäni etten ole sitä, mutta en pääse yli näistä sanoista.
Mies oli ennen mukava ja välittävä, noin vuosi sitten hän muuttui täysin.
Antaisitteko vain anteeksi tällaiset asiat?
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Mies on todella komea. En ymmärrä miksi muuten nainen olisi tuollaisen miehen kanssa.
Komea ulkonäkö ei miestä pelasta luonnevialta. Luonnevikainen koirakin viedään piikille, sama pätee miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Voi alkoiko ahdistamaan kun et saakkaan haukkua ja solvata miestä ilman että mies sanoo takaisin? Äläkä valehtele että et hauku kun ihan jokainen nainen haukkuu ja solvaa miehiä samalla kun käyttää miehiä hyväkseen
Olet väärässä. Et voi tuntea kaikkia miehiä ja naisia. Minulla on ollut paljon kumppaneita eikä kukaan heistä ole minua haukkunut ikinä. En minäkään heitä. Ai joo, lasteni äiti alkoi haukkua eron jälkeen asioista jotka eivät pitäneet paikkansa. Oli kehitellyt päässään kaikenlaista, sairas kun on. En mokomaa sikaa katselisi päivääkään.
Vierailija kirjoitti:
Pakko olla provo, ei kukaan ole niin ääliö että olisi tuollaisessa suhteessa.
Noita on välillä turvakodit täynnä ja sitten jotkut heistä palaavat karmean ukkonsa luokse. Kyllä on sossulla pitkä pinna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi alkoiko ahdistamaan kun et saakkaan haukkua ja solvata miestä ilman että mies sanoo takaisin? Äläkä valehtele että et hauku kun ihan jokainen nainen haukkuu ja solvaa miehiä samalla kun käyttää miehiä hyväkseen
Olen ollut mieheni kanssa kauan,siis kauan , enkö ole koskaan haukkunut häntä muille. Toki riidelty on kahden kesken, mutta asiat on sovittu keskenämme. Aikuiset normaalit naiset ,eikä kukaan, hauku toisille miehiään. Toivottavasti pätee myös toisinpäin.
Olet liian kiltti. Pistä sen juomaan joku päivä myrkkyä. Ylläripylläri ukolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nosta kamat rappuun ja vaihda lukot. Ovikellon ääneksi äänität haukkumasanoja hänelle aina kun sitä painelee
Hankala se naisen on mies heittää ulos kodista joka on miehen omistama tai maksama
Mikä vttu sinua vaivaa? Joka helvetin ketjussa esität tämän kommentin ikään kuin totuutena sille, että naiset eiät käy töissä tai tienaa rahaa? Ehkä siellä omassa ympäristössäsi lähiössä on näin, mutta täällä normiperheissä mies ei omista kotia yksin, vaan tilanne on 50/50.
Älä perkele minua syytä muiden kommenteista!!!! En ole aikaisemmin tästä aiheesta kommentoinut!!
Ai, että samat saatanan kommentit samoin sanoin joka kerta, kun mies on mulqqu? Että nainen ei koskaan omista mitään, vaan elää miehensä rahoilla aina? Älä viitsi.
Kyllä vaan nimittely riipii sisuksissa vielä pitkän ajan jälkeenkin, varsinkin kun mies ei ole koskaan pyytänyt anteeksi läskittelyjään yms. Omassa tapauksessani solvaaminen ei ole päivittäistä, tapahtuu n. joka toinen kk.
Eri
Se on nyt miehelle moro ja näkemiin?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vaan nimittely riipii sisuksissa vielä pitkän ajan jälkeenkin, varsinkin kun mies ei ole koskaan pyytänyt anteeksi läskittelyjään yms. Omassa tapauksessani solvaaminen ei ole päivittäistä, tapahtuu n. joka toinen kk.
Eri
En katsoisi tai kuuntelisi. Joka toinen kk on aivan liikaa. Miksi siedät?
Vierailija kirjoitti:
Mies on todella komea. En ymmärrä miksi muuten nainen olisi tuollaisen miehen kanssa.
Niitä on vaikka millaisia käveleviä oksennuksia, joita naiset paapovat. Ei katso ulkonäköä nämä jutut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komea ulkonäkö ei miestä pelasta luonnevialta. Luonnevikainen koirakin viedään piikille, sama pätee miehiin.
Tähän väliin kommentoin, että ulkonäkönsä voi pilata rumalla asenteella.
Rupes ihan itkettämään. Voi hyvänen aika.
Älä kuuntele yhtään tuollaista.
Voi olla, että miehellä on vaikka aivokasvain, jos käytös muuttui yhtäkkiä, mutta älä jää kärsimään siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nosta kamat rappuun ja vaihda lukot. Ovikellon ääneksi äänität haukkumasanoja hänelle aina kun sitä painelee
Hankala se naisen on mies heittää ulos kodista joka on miehen omistama tai maksama
Jaa, missä niin luki?
Erotilanteessakin asuntoon jää se, kumpi sitä enemmän tarvitsee eli nainen ja lapset.
Sitä paitsi yleensä miehet perseilee naisten kotona. Kun ulos astuu, lukot vaihtoon vaan.
Miehellä on toinen. Ollut jo vuoden.
Tuollaisia asioita ei kuulu eikä pidä antaa anteeksi. Sellainen tulee mieleen, että mies ehkä haluaa erota, olen tältä palstalta oppinut, että jotkut miehet haluavat että nainen on aloitteellinen erossa ja siksi kohtelevat tätä niin huonosti, että nainen lopulta lähtee.
Itse olin joskus suhteessa, jossa mies välillä haukkui ja naureskeli, välillä sitten kehui. Kamala mies, kamala suhde. Elämän parhaita juttuja, kun pääsi lopulta eroon. Äijä kohteli välillä hirveällä tavalla, mutta eron tullessa jäi sitten vainoamaan. Neuvon sinua: eroa, mutta ole varovainen. Älä mene takaisin jos äijä anelee. Olet taatusti onnellisempi vaikka täysin yksin kuin tuollaisen kanssa.
Mistä tiedät, että kirjoitat neidille?