Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haukkuu

Vierailija
22.06.2024 |

Mieheni haukkuu minua jatkuvasti. Hän nimittelee minua, arvostelee ulkonäköä mm. Vaatteita, koruja, meikkejä. Hän haukkuu jatkuvasti minua tyhmäksi ja aivottomaksi.

Yhtenä päivänä kun olimme yhdessä ulkona niin hän alkoi ilkkumaan kuinka lapsellinen olen kun käytän nilkkakorua, kuulema olen lapsen tasolla, kun sellaista käytän ( tätä jatkui koko ulkoilun ajan) hänen mielestä olen tyhmä ja hän on sanonut, että ei ole koskaan tavannut näin aivotonta naista. 

Kun minulla on mekko päällä niin hän haukkuu ja naureskelee, että olen kuin juhliin menossa. 

Hän intiimejä paikkojani, kuinka oksettava olen. 

Olen ylipainoinen hieman. Hän haukkuu minua kuinka olen vuoden päästä sellainen ja tämmöinen ja kontrolloi, mitä syön.

Hänen mielestään olen täysin nolla ja kuulema maailman kamalin nainen. 

Tätä on jatkunut vuoden. En tiedä, mitä olen tehnyt hänelle. Kun sanon, että nuo sanat satuttavat, niin hän nauraa eikä välitä vaikka itken ( huutaa pää kiinni). 

Nämä sanat ovat satuttaneet ja rikkoneet itsetuntoani paljon. Tunnen itseni epäkelvottomaksi ja huonoksi ihmiseksi. Tiedän sisimmässäni etten ole sitä, mutta en pääse yli näistä sanoista. 

Mies oli ennen mukava ja välittävä, noin vuosi sitten hän muuttui täysin. 

Antaisitteko vain anteeksi tällaiset asiat? 

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on todella komea. En ymmärrä miksi muuten nainen olisi tuollaisen miehen kanssa.

Vierailija
42/76 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi alkoiko ahdistamaan kun et saakkaan haukkua ja solvata miestä ilman että mies sanoo takaisin? Äläkä valehtele että et hauku kun ihan jokainen nainen haukkuu ja solvaa miehiä samalla kun käyttää miehiä hyväkseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet miehen kanssa, joka aivan selvästi vihaa ja inhoaa sinua.

Jos nuo on vihaaminen ja inhoamisen merkkejä niin ihan jokainen nainen vihaa ja inhoaa miehiä.....

Vierailija
44/76 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano vieväsi eläinlääkärille, ellei lopeta.

Vierailija
45/76 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes viitsinyt lukea loppuun, mutta ehkä jossain vaiheessa. Alku jo riitti siihen, että jätä sun mies, kun et kelpaa sellaisena kuin olet.

Yrittää nilkkakorusta lähtien muovata sinusta mieleisensä. Mies voi häipyä ja etsiä itsellensä mieleisensä naisen. Toivottavasti tapaat sellaisen, joka hyväksyy sut just sellaisena kun olet, eikä ala arvostelemaan ja haukkumaan mikä kaikki sussa on väärin.

Vierailija
46/76 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nosta kamat rappuun ja vaihda lukot. Ovikellon ääneksi äänität haukkumasanoja hänelle aina kun sitä painelee

Hankala se naisen on mies heittää ulos kodista joka on miehen omistama tai maksama

Vierailija
47/76 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi alkoiko ahdistamaan kun et saakkaan haukkua ja solvata miestä ilman että mies sanoo takaisin? Äläkä valehtele että et hauku kun ihan jokainen nainen haukkuu ja solvaa miehiä samalla kun käyttää miehiä hyväkseen

Haista sinä pikku runkkari oma perseesi. Ei kannata inkkelin kommentoida, kun kokemusta naisista ei ole äiskää enempää.

Vierailija
48/76 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nuo on vihaaminen ja inhoamisen merkkejä niin ihan jokainen nainen vihaa ja inhoaa miehiä.....

Niin, sinunlaisiasi ameeboita. Teitä vihaavat myös oikeat miehet.

Vierailija
49/76 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes viitsinyt lukea loppuun, mutta ehkä jossain vaiheessa. Alku jo riitti siihen, että jätä sun mies, kun et kelpaa sellaisena kuin olet.

Yrittää nilkkakorusta lähtien muovata sinusta mieleisensä. Mies voi häipyä ja etsiä itsellensä mieleisensä naisen. Toivottavasti tapaat sellaisen, joka hyväksyy sut just sellaisena kun olet, eikä ala arvostelemaan ja haukkumaan mikä kaikki sussa on väärin.

( tätä jatkui koko ulkoilun ajan) hänen mielestä olen tyhmä ja hän on sanonut, että ei ole koskaan tavannut näin aivotonta naista.

Siis bully se on, kiusaaja. Jätä se, ei tarvi kärsiä miehen kusipäisyydestä ! Ei tota pysty edes lukemaan loppuun, alkaa suututtaa vaan enemmän ja enemmän. Hitto on miehellä pokka ! tai no pojalla.

Vierailija
50/76 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on henkistä väkivaltaa jos et ole sitä vielä tajunnut. Jätä se mies ihan välittömästi äläkä katso taaksesi. Kohta hän voi hakata sinut oikeasti.

Vierailija
51/76 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läheisriippuvuus?

Vierailija
52/76 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nosta kamat rappuun ja vaihda lukot. Ovikellon ääneksi äänität haukkumasanoja hänelle aina kun sitä painelee

Hankala se naisen on mies heittää ulos kodista joka on miehen omistama tai maksama

Mikä vttu sinua vaivaa? Joka helvetin ketjussa esität tämän kommentin ikään kuin totuutena sille, että naiset eiät käy töissä tai tienaa rahaa? Ehkä siellä omassa ympäristössäsi lähiössä on näin, mutta täällä normiperheissä mies ei omista kotia yksin, vaan tilanne on 50/50.

Vierailija
53/76 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sietäisi pientä osaakaan tuosta. Asioista voi keskustella ja jos homma ei muutu niin se on goodbye. Eli heti sinun tapauksessa. Henkinen väkivalta on yhtä pahaa jollei pahempaa kuin fyysinen. Meillä on ollut ja tulee olemaan nollatoleranssa. Puolin ja toisin.  Aika surkimus tuo "mies". Terv. Mies.

Vierailija
54/76 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haista sinä pikku runkkari oma perseesi. Ei kannata inkkelin kommentoida, kun kokemusta naisista ei ole äiskää enempää.

Voi menikö pikku neidillä tunteisiin. Löysää nyt vähän nutturaa kun noin kiristää

Vierailija
55/76 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, sinunlaisiasi ameeboita. Teitä vihaavat myös oikeat miehet.

Jep. Näin on. Säälittäviä nilviäisiä. 

M30

Vierailija
56/76 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä vttu sinua vaivaa? Joka helvetin ketjussa esität tämän kommentin ikään kuin totuutena sille, että naiset eiät käy töissä tai tienaa rahaa? Ehkä siellä omassa ympäristössäsi lähiössä on näin, mutta täällä normiperheissä mies ei omista kotia yksin, vaan tilanne on 50/50.

Älä perkele minua syytä muiden kommenteista!!!! En ole aikaisemmin tästä aiheesta kommentoinut!!

Vierailija
57/76 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi menikö pikku neidillä tunteisiin. Löysää nyt vähän nutturaa kun noin kiristää

Katsele sinä vähemmän Andrew Tate -videoita ja yritä miehistyä pikku hiljaa.

Vierailija
58/76 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut mieheni kanssa kauan,siis kauan , enkö ole koskaan haukkunut häntä muille. Toki riidelty on kahden kesken, mutta asiat on sovittu keskenämme. Aikuiset normaalit naiset ,eikä kukaan, hauku toisille miehiään. Toivottavasti pätee myös toisinpäin.

Vierailija
59/76 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, jätä se jo. 

Vierailija
60/76 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hän on vain katkeroitunut mies ilmeisesti, kun  ollut huono tuuri naisten/naisen suhteen, jo(t)ka ilmeisesti hyötynyt/hyötyneet hänestä. Nyt purkaa asiansa yleistäen tänne meistä naisista, että elämme tyyliin miesten elätettävänä ja hemmoteltavina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan