A. Tykki eronnut?
Onko miehellä jo uusi ja ero vireillä? Eikös avioero ole "julkisesti" saatavaa tietoa?
Kommentit (192)
Vierailija kirjoitti:
Oon pitkän ajan takaa Happis-fani, mutta tuntuu äärettömän pahalta Tuulian ja lasten vuoksi. Vaikka en tykännyt Tuuliasta silloin kun olivat yhdessä. Meni jotenkin maku ja arvostus , kummaltakin pettäjältä ( Aki + toinen nainen, en edes tiedä kuka tuo toinen nainen on) Kuuluipa mulle tai ei , eli ei.
erot ja yhdessä olot on kahden henkilön välinen asia, mutta kun Tykki on julkkis ja kehui vielä heidän 10v hääpäivän julkisessa postauksessaan parisuhdettaan ja kuinka haluaa olla laumassaan mahdollisimman pitkään, niin ihanhan tuo oli jo bullshit valetta , jos vaimon paljastus pitää paikkaansa : toinen nainen tuli kuvioihin jo keväällä 23. Miten joku sinisilmäinen toinen nainen voi luottaa pettäjään ja faneille valehtelijaan ? Ja ihan yleisellä tasolla naiset ( ja miehetkin) : kerran pettää, aina pettää. Valehtelija on aina valehtelija . Juoskaa kauas jos haluatte välttää sydänsuruja .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon pitkän ajan takaa Happis-fani, mutta tuntuu äärettömän pahalta Tuulian ja lasten vuoksi. Vaikka en tykännyt Tuuliasta silloin kun olivat yhdessä. Meni jotenkin maku ja arvostus , kummaltakin pettäjältä ( Aki + toinen nainen, en edes tiedä kuka tuo toinen nainen on) Kuuluipa mulle tai ei , eli ei.
erot ja yhdessä olot on kahden henkilön välinen asia, mutta kun Tykki on julkkis ja kehui vielä heidän 10v hääpäivän julkisessa postauksessaan parisuhdettaan ja kuinka haluaa olla laumassaan mahdollisimman pitkään, niin ihanhan tuo oli jo bullshit valetta , jos vaimon paljastus pitää paikkaansa : toinen nainen tuli kuvioihin jo keväällä 23. Miten joku sinisilmäinen toinen nainen voi luottaa pettäjään ja faneille valehtelijaan ? Ja ihan yleisellä tasolla naiset ( ja miehetkin) : kerran pettää, aina pettää. Valehtelija on aina valehteli
Tavallaan petti fanit, valehtelemalla heillekin tuolla postauksellaan. Siitä jäi paska fiilis. Miksi hehkuttaa parisuhdetta jossa on vaimon mukaan kolmas pyörä?
Uskon, että oli joku Tuulian kaveri, johon Tykki rakastui..ainakin Tuulian päivityksistä voi tällaisen kuvan saada. Mutta nyt Tykki muutti tällä viikolla eksän perässä Turkuun. Se ei kerro muusta kuin, että on hyvä isä lapsilleen, kun haluaa asua lähellä lapsiaan. Tätä arvostan. Pettäminen laski koko Happiksen pisteet. Olen ollut fani pitkään, mutta kyllä nyt mietin keikoille menoa...
En ymmärrä miten joku huolisi tän miehekseen.Yök
Missä postauksessa on joku valokuva jonka takana kirje..? Tuulian postauksessako?
Kamalana käy Tuuliaa sääliksi, kun luin hänen insta postauksia. Yhtenä päivänä oli surullinen kun olisi juhlat jossa ystävät mukana, ja tänään hän ei sinne mene vaan hänen tilallaan on yhtäkkiä joku toinen. Tällaisissa juhlissa ennen tapasivat mennä kahdestaan eli tarkoitti ex miestään. Aika paljon valotti tämä postaus tilannetta. Aki ilmeisesti rakastunut tuulian kaveriin/ tuttuun. Muistaakseni postauksess luki että entinen ystävä tms siihen viittaavaa rivien välistä
saiko tuulia tietää suhteesta vahingossa? Miksi aki ei voinut tunnustaa ja rehellisesti erota eikä salata asiaa?
Onko se se nainen, jota tuki vaalikampanjassa? Se oli myös Tuulian kaveri?
Semmosta se on näiden rokkareiden kanssa.
Vahva epäilys että vois ollakin. Karua.
Aki tuki Vihreiden Noora Koposta kevään 2023 vaaleissa. En sano tai väitä että hän on se toinen nainen, voi olla ettei ole, mutta olipa tosi ihastuneen oloinen kun kehui tätä Nooraa.. itse olisin omaa ukkoani epäillyt jos hän olisi noin silmät kiiluen kehunut vierasta naista kaikille facebook ja instan seuraajilleen. Noora oli myös Tuulian ystävä silloin.
Vierailija kirjoitti:
Aki tuki Vihreiden Noora Koposta kevään 2023 vaaleissa. En sano tai väitä että hän on se toinen nainen, voi olla ettei ole, mutta olipa tosi ihastuneen oloinen kun kehui tätä Nooraa.. itse olisin omaa ukkoani epäillyt jos hän olisi noin silmät kiiluen kehunut vierasta naista kaikille facebook ja instan seuraajilleen. Noora oli myös Tuulian ystävä silloin.
Mutta Noora on tumma, ja Tuulia on kertonut että toinen nainen on vaalea.
Vierailija kirjoitti:
Semmosta se on näiden rokkareiden kanssa.
Onko Puhakkatauti iskenyt?
Veikkaisin että on varmasti se Sami Hedbergin exä.
MIten pystyy työnteleen? Hyii
Vierailija kirjoitti:
Avioerot ovat julkisesti saatavaa tietoa maistraatista (?), myös taviksien erot
Taviksien eroja et saa kuitenkaan levitellä palstoilla.
Ei ole Noora. Mutta hänen tuttujaan kylläkin. Näin taas taannoin tämän uuden parin laivalla. Jännä et Seiska tai muu juorulehti ei ole vielä jyvällä tästä kuviosta. Ehkä aikanaan.
Vierailija kirjoitti:
Eli Nooran tuttu ?
Kyllä. Ja samankaltaisten arvojen kannattaja näkyy olevan tietojensa perusteella.