Jalkapallon supertĂ€hdet ja legendat đ
Laittakaas tĂ€hĂ€n ketjuun jalkapallotĂ€htiĂ€ ja erikoisia persoonia. Youtubesta joku videonpĂ€tkĂ€. HerĂ€tetÀÀn legendat eloon ja takaisin muistoihin đ
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Suomiakat ei tajua jalkapallosta mitÀÀn. M28
Et taida meitÀ kaikkia tuntea.
Suosikkini on Brasilian takakentÀn keskellÀ pelannut Dunga, loistava tyyppi.
N74
Davor Suker voitti 1996 em-kisoissa maalikuninkuuden vaikka iltaisin olut maistui đ
Vierailija kirjoitti:
Huutonaurua laji on paskaa idiootit juoksee pyörivÀn nahkakuulan perÀssÀ ja pahoinpitelevÀt sitÀ ,siitÀ maksetaan jopa satoja miljoonia,ihonvÀristÀ vÀlittÀmÀttÀ,eli sontaa koko höpötys,sitÀhÀn kysyit.
Arvoton kommentti.
Se on todella kummallista, ettÀ miljoonatuloilla palloilevat tyypit laukovat metritolkulla maalin ohi ja esimerkiksi laittavat palloon aivan pÀinvastaisen kierteen kuin olisi maalinteossa tarvittu. KÀsittÀmÀttömÀn amatöörimÀisiÀ virheitÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ronald Koeman. Hirmu potku oli sillÀ.
Onko Hollannin nykyinen valmentaja?
Olisko joukkueen johtaja? korjatkaa jos olen vÀÀrÀssÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PÀÀvalmentaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On valmentaja.
Vierailija kirjoitti:
Se on todella kummallista, ettÀ miljoonatuloilla palloilevat tyypit laukovat metritolkulla maalin ohi ja esimerkiksi laittavat palloon aivan pÀinvastaisen kierteen kuin olisi maalinteossa tarvittu. KÀsittÀmÀttömÀn amatöörimÀisiÀ virheitÀ.
SiinÀ taas piipittÀÀ ÀÀni, jonka kantaja valittiin aina viimeisenÀ tahi joskus jopa jo toiseksi viimeisenÀ liikuntatunnin joukkueeseensa.
YmmÀrrys lajista nolla ja sitÀ ei voi olla huomaamatta.
Vierailija kirjoitti:
TÀmÀ sanomasi on aivan kÀsittÀmÀttömÀn typerÀÀ. Kierteinen laukaus kun suuntautuu vÀÀrin luulee jotkut uivelot ettÀ tuli vahingossa jenga pÀinvastoin laitettua :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvĂ€ mutta Roberto Carlos parempi. Suunnilleen sama etĂ€isyys ja ulkosyrjĂ€kierre muurin ohi đ
No makuasioitahan nÀmÀ. Itse katsoisin, ettÀ kauempaa tuo Koemanin veto tulee. Hienoja jokatapauksessa molemmat.
Mario Kempes ja Daniel Passarella.
Paras italialainen maalitykki Alessandro Del Piero.
Eniten maaleja tehnyt maalivahti Chilavert. Onko maalivahdeilla jotenkin eri potkutekniikka kun monottaa niin kovaa? Melkein verkko repeÀÀ đ€
Vierailija kirjoitti:
Ainoa oikea Ronaldo!
Maailman paras maalintekijĂ€ đ
Roberto Baggion takatukkaa ei voi unohtaa.
Keisuke Honda. Jos ette tiedÀ, niin sÀÀlin teitÀ. M28