*^*ELOISAT keskellä viikkoa (ke-to)*^*
Kommentit (58)
Eihän noi meidän 3-4 kerran yösyönnit ole mitään jamssan yöhön verrattuna. Meillä kun neiti syö vajaa 10 minsaa ja sitten saa kantaa takaisin omaan sänkyyn. Joskus viimeisellä syöttökerralla saattaa olla, että pitää ottaa viereen ja laittaa tuttia!
Tälle meidän nirsolle neidille ei kyllä maistu mikään. Tänään on taas " suu kiinni" syöty perunaporkkanaa ja omenapäärynää muutaman teelusikan verran ison taistelun kanssa. Ei edes tuo maissi ei maistu. Meillä oli jo välillä vaihe, että meni neidillä melkein puoli purkkia sosetta just tota maissia ja omenapäärynää ja sitten tuli totaali stoppi! Mistäköhän tuo mahta johtua?!? Ei hampaita kyllä näytä olevan tulossa!
UUSI GALLUP: Millaiset tukat teidän eloisilla on?? Onko tukka tippunut päästä, vaalentunut, onko kalju raita takaraivolla ja onko jo tukka lähtenyt kasvamaan??? Meidän neitin tukka ei ole kasvanut yhtään! Kovasti olen odotellut milloin tukka lähtisi kasvamaan. Vaalentunut on ja takana on kaljuraita!!!
huhuh,mikä taistelu että neiti viittii nukkua jouduin kapaloimaan ja kappas kun nukahti heti.. heräs kahen jälkeen nukkui ulkona 2,5h ja nitisi mutta ei malta nukahtaa..
tukkaG:meillä iidalla vaalentunut lähes blondiksi tukka vaikka oli syntyessään melkeen musta (esikoisella sama mutta vaaleni sillai et näytti juurikasvulta,sain monesti kuulla et oonko värjänny tukkaa :D) päällä irokeesi ja vaaleeta haituvaa sivuilta,takana megamagee kalju läntti XD
no mut tää mamma suunnistaa jääkaapille..:P
jamssalle ja muille vähäunisille tosipaljon jaksuja. Minut voisi varmaan " hoitoonohjata" tuommosilla valvomisilla (jossei sitte muutenkin..)
Noita galluppeja oli hirveästi taas - kunhan vaan muistais..
SyöttisG: ukilta ja mummilta saatiin semmonen ukin omin käsin tekemä Tripptrapp-kopio. Toiseksi ajattelin semmoista pöytään kiinnitettävää " matkasyöttistä" . Mutta kertokaa onko niistä mihnään? Eli kannattaako tommonen hommata toiseksi, me ku tarvitaan " molempiin koteihin" joku kumminkin...
HammasG: ei o vielä yhtään nököä
KääntymisG: selältä mahalleen mennään silmänräpäyksessä, vaan ei vielä ollenkaan toiseen suuntaan.
Kalju- eiku hiusG: tukkaa on tullut sillai hillitysti lisää, ei siis mikään heviletti. ja takaraivossa on se tyly kalju läntti, juu.
HaaveriG: onneksi ei o mitään tapahtunut - siis vielä. Tällä kohkaamisella mitä meillä huusholleissa harrastetaan en toisaalta pidä ihmeenä vaikka het huomenissa joku ventti saadaan aikaan... =s
Jassoo, nyt on naama niin punainen että ihan kohta päästään vaipanvaihtoon...
nallu
Olipas galluppeja meneillään...siis vastailemaan:
TUKKAG: Neiti naperolla on kanssa sellainen irokeesimalli, huomattavasti vaalentunut syntymähiuksista. Takana sellainen kalju raita, johon tuskin ikinä kasvaa mitään kun se nykyään hirveesti heiluttaa päätään edestakaisin...
HAMMASG: None!
KÄÄNTYMISG: Tyttö oppi tuossa joulun tietämillä kääntyilemään oikeen urakalla, ikää siis silloin 4 kk. Nyt vaipanvaihto on mennyt ihan pelleilyksi, koska Fanni ei ole hetkeäkään paikallaan (selällään) vaan heti pitää kääntyä mahalleen. Ja kaikki kipot siinä vieressä missä pidetään pumpulia ja puhdistuspyykeitä niin lentää lattialle, kun neitiä vähän on alkanut kiinnosta kaikki ympärillä oleva sälä!
EHKÄISYG: Hain Cerazette(?) -reseptinkin oikein, mutta pelkän kumin kanssa tässä on pelailtu. Olen syönyt pillereitä jo yli 10 vuotta, joten nyt ajattelin pitää taukoa.
SYÖTTÖTUOLIG: Meillä on kanssa Stokken TT tuolla odottamassa. Sitä on tuttavapiirissä monilla ja hyväksi havaittu. Ensi viikolla neuvolassa pitää kysellä joko saisi istuttaa siinä, pikkuneiti ei tahdo enää pysyä paikallaan sitterissä, missä ollaan syötetty tähän asti. Nyt on ilmeisesti sellainen joku aktiivinen kausi meneillään kun se ei malta olla paikoillaan yhtään!! Onneksi ei sentään vielä hirmu kyytiä ryömi!
...ja tyttöhän taitaapi heräillä päikkäreiltä, joten loput G:t jää nyt vastaamatta tältä erää! Toivottavasti ensi yö on rauhaisampi, viime yönä niin monta herätystä etten pysynyt enää laskuissa mukana...
-PL ja Fanni
Kyllä täällä elossa ollaan Opemamma ja muut! Oikeudessa päätettiin siirtää(!!!!) oikeudenkäyntiä 2kkn päähän, koska on löytynyt muitakin samanmerkkisiä autoja, jotka on huolella mällätty ja kaikissa on sama osa samalla tavalla rikki (autot ovat siis uudehkoja ja ko. osan hajoaminen ko. tavalla on harvinaista..).
Mutta oli se rankkaa..ja aina jatkuu, noh, maaliskuun lopulla taas..Olis kiva kunnolla täällä purkaa se juttu, mutta maailma on siihen liian pieni...en uskalla ottaa riskiä...
gotta go, palaan jatkamaan
Samanlaista tuntuu olevan meno monella eloisalla....
Meilläkin on likka taas ruvennut soseiden kanssa nirsoilemaan... Vielä viime viikolla lihasoseet upposi kuin tyhjää vaan (melkein purkillinen yhdellä syöttökerralla), mutta tänään on vaan niillekin irvistellyt ja tosiaan " suu kiinni" on saanut syöttää. Liekö sitten ollut likalla vaan uutuuden viehätystä vai mitä....:P Juu, ja kasvissoseet ei uppoa ollenkaan, ei edes maissi. Ainoa mikä uppoaisi olisi peruna-porkkana, mutta kun en uskalla tuota porkkaanaa hirveesti antaa kun kovettaa vatsaa...:P Luumukaan ei tunnu tehoavan. Hedelmäsoseet eli kaikki makea kyllä sitten taas uppoaisi liiankin hyvin, mutta kai sitä nyt muutakin pitäisi syödä?! Jep, mutta huomenissa varmaan annan maistaa puuroa, että jos se rupeasi sitten maistumaan.....
Niin, ja myös täällä likka vääntää ja kääntää ja huitoo ja hosuu niin ettei meinaa enää vaippaa saada vaihdettua! Olenkin harkinnut housuvaippoihin siirtymistä kun rupee kohta hermot menemään.... Sama juttu pukemisen kanssa, ei sitten millään voida olla edes sekuntia paikallaan. Ja sitterissä väännetään myös niin urakalla että ne vähäisetkin sosemäärät löytyy poskelta tai jostain....
Hiusg: syntyessä oli niiiin nätti tumma tukka. Nyt sitten jo lähes kalju koko likka....;( " Takatukka" löytyy mutta muuten pelkkä siili jäljellä. ;)
Pikasesti yritän muutaman rivin kirjoittaa. Luka tuossa lattialla meinaa jo seuraa kaivata.. Mies ja tyttö lähtivät luistelua kokeilemaan, toinen kerta kun luistimet jalkaan saa :)
Galluppeihin:
Tukka: Lukalla tumma tukka kaljulla takapläntillä :) Otsatukka melkeistä silmillä asti, kovasti on pituutta siitä kohtaa kasvanut.
Kääntyminen: Pyörii kuin väkkärä, kierimällä ja nyrkkisuussa ryömien pääsee paikasta toiseen. Konttausasentoon menee ja siinä muutama heivaus ja hupskeikkaa on selällään.
Istuin: Kaukalossa vielä. Esikko meni siinä vuoden ikään asti, saas nähdä kuin nyt käy, vielä ei tee tiukkaa.
Hampaat: Ei yhtäkään - mutta kuolaa hurjasti ja nyrkit jatkuvasti suussa.
Syöttötuoli: TrippTrapp otettiin käyttöön tänään :)
Nyt sain apu laisen tähän kirjoituspuuhiin, joten parempi lopettaaa.. Lisää paremmalla ajalla ( vai onko sitä??)
Hallas ja näppiksestä innostunut LuksuPuksu
mutta ainakin yhden muistan, eli HIUSGEE: Eemelillä oli syntyessään tosi pitkä musta tukka, nyt vaalentunut keskiruskeaksi, pitkä on vieläkin, vauvatukka ei siis ole lähtenyt pois, ei ole kaljua raitaa ja uuttaa tukkaa puskee pitkälti toista senttiä...
EHKÄSYGEE: hormoneista en tykkää, enkä kyllä kumeistakaan, mutta niiden kanssa pulataan siihen asti että pikkukakkosta pukkaa...
vitsit...taas mentävä...
SYÖTTÖTUOLIGEE: meillä ei ole vielä, mutta joko trip trap tai tai se halpisversio
KAUKALOGEE: tiukkaa tekee mutta toistaseksi mahtuu! Ostoksille pitäis lähteä (syöttis+istuin) yhtään en ole merkkeihin tutustunu, joten täytyy varata koko päivä kun lähtee...
UINTIGEE: 1) täällä ei ole, ei lähellä eikä kaukana..
2)poika huutaa kylvyssäkin kuin hyeena..
RATASGEE: makuuasennossa ja pehmeessä kopassa...kunhan kevät koittaa niin nousemma ylös...
KÄÄNTYMINEN: Onnistuu hyvin, kieriminen myös..mahalla ollessaan pyörii hitaasti akselinsa ympäri, muttei vielä liiku..
TAPATURMA: ei onneksi vielä mitään, isänsä sitäkin enemmän (" hukkunut" pari kertaa, nelivuotiaana jäi raktorin alle, on puukotettu, pumppu on sekoillut, umpisuoli poksahtanut (7v), nenän loukkaantumisesta johtuen veritulppa lähti kohti otsaonteloa jne jnejne..) että innolla odotan mitä meiän poikanen sitten...Ihan tosissani olen joskus sitä konttauskypärää miettiny....
HAMPAAT:ei ole..
ROKOTUS: meille tuli taas kaamee kiukku, panadolista huolimatta eikä vielä seuraavana päivänäkään liikuttanut ko. jalkaa, paitsi varpaita koukisteli.. oli kyllä itkuinen ja vihanen vielä seuraavanakin päivänä...
sitten omaa napaa lyhyesti..
bataattia ollan nyt maisteltu kolme päivää, ei maistu, mutta vielä pari päivää yritän, ennenkuin vaihdan makua..
Mulla on joku ihme ongelma näistä soseista ja puuroista ja velleistä ja ja ja ..Hirvee huono äiti olo kun mietin tänään että pitäiskö ostaa joitain soseita... Järkikin sanoo ettei siinä ole mitään huonoa..mun pää nyt vaan on tollanen..
Koska saikaan puuroja aloittaa? 5kk?
hitsi jotain muuta oli vielä mutten muista....
Nyt jännämään ota tai jätä..
keru ja eemeli 2608
Meille maistui tänään kauravadelmapuuro (valmistetra). Oikein käännyttiin ja " pyydettiin" lisää. Kaksi kertaa on nyt syönyt. Saa nähdä syökö vielä huomenna.
Hammasg: kaksi etuhammasta alhaalla. Ylhäällä kulmissa nystyt.
Tukkag: on täysin blondi, ollut koko ajan. Hiuksia aika paljon.
t. Lillefi ja Stella 2408
HIUS-G: Jo syntyessä oli aavistus tummaa hiusta koko päässä eikä ole lähtenyt pois, takaraivolla tietenkin pieni kalju läntti tätä nykyä. Nyt hiuksiin on tullut selvästi pituutta ja näyttäisi tummana poika pysyvän. Ja meillä on komeat tummat kulmakarvat!!!
KAATUMIS-G: Poika ei yksinään ole tippunut eikä muutenkaan muksahdellut mihinkään. Minä vaan vetäisin oikein kunnon lipat neuvolan käytävällä kk sitten ja tietenkin on poika sylissä... Lattialla oli vettä ja kenkäni luisti niin nopeasti etten ehtinyt muuta kuin alitajuisesti nostaa poikaa ylöspäin ja kaatua kyljelleni. Ei käyny kuinkaan ja poikaa senkus nauratti!
EHKÄISY-G: Pillerit on ollut käytössä jälkitarkastuksesta asti ja nyt ois tarkoitus maaliskuussa mennä laitattamaan hormonikierukka. Ilmeisesti meidän lapsiluku jäänee tähän kahteen, pieni ehkä on kuitenkin olemassa...
HOX HOX HOX: Moni on manannut ettei kiinteät maistu. Meillä ne maistuu, mutta olen huomannut pari pointtia: sose syljetään pois, jos se on liian VETELÄÄ tai sitä on lusikassa LIIAN VÄHÄN!!! Eli paksua jankkia ja paljon kerralla on meidän poijan mielestä oikea linja. Kokeilkaapa, auttaisiko teillä muilla sama kikka.
Neeuska & poika 1608
Nallukkako se kyseli siitä pöytäänkiinnitettävästä syöttiksestä--nii mulla on ollu se kaikilla kolmella pojalla, ja hyväksi oon todennu..vie vähän tilaa ja siitä on aika vaikee ponnistaa itseään seisomaan isompana ja sitä ei voi kaataa jne. Eli mä ainaki oon tykänny! Nii ja kätevä ottaa reissuun mukaan!
HiusG: Pojalla oli syntyessään ihan reilusti tukkaa, eikä oo kulunu etes takaraivolta pois vaan kasvaa vaan..ja aika vaalee on.
HammasG: Ei oo ainuttakaan, eikä kyllä paljo kuolaakkaan. Eikä mun puolesta tarvis ihan vielä tullakkaan, pelkään tissieni puolesta :)
Ja muutapa en sitte taas muistakkaan..eli viisaampi vissiin lähtä kallisteleen päätä tyynyä kohti, ku koko trio on jo untenmailla.
Katita ja poitsu
Hiusg; muutamia haivenia siellä täällä, pääosin kalju loistaa, haivenien väri tummaa päällä ja sivuilla vaaleaa...Mies on ollut näkevinään punertavaakin, en oo kyllä samaa mieltä.
Kääntymisg;selältä mahalleen on menty jo pitkään, toisinpäin pari päivää sitte meni muutaman kerran- ei tainnut edes ite tajuta
syöttisg; tytöllä on tommonen puinen perinteinen, joka on pojan käyttöön kuhan osaa istua kunnolla ensin. Siihen asti sitterissä syödään soseet.
turvakaukalog; Kyllä alkaa oleen melko ahdas, tarttis vissiin ruveta tekeen jotain peliliikkeitä asian eteen...
Vaunug; Meillä brio novat, ja keväällä varmaan ratasosaan siirrytään mekin, siihe asti pötkötellään ku pikkuvaavat;)
ehkäsyg; kumilla mennään, en suostu ottaan itteeni mitään hormoonia, ikinä en ole ottanut enkä ota, siis vaihtoehdot ovat vähissä. Poika jää EHKÄ meidän viimeiseksi, pieni varaus on vielä kolmannelle yhteiselle jätettävä...
Hajuvesig; Minä laitan hajuvettä melkeipä päivittäin, ripauksen niskaan ja ranteisiin, se on minun oma pieni luxus arkeani piristämään:)
Johan näitä tässä tulikin, nyt en kyllä muista muita tähän hätään!
Meillä poika alkanut hassusti yskiä, ihan siis pitää semmosta tekoyskää, aina sillon kun on lattilalla ja ei tykkää (joku lelu on liian kaukana tai minä menen liian kauas)jostain asiasta. Sylissä ei sitä tee ollenkaan, eikä jos leikin tai juttelen hänen kanssaan. Kuulostaa vaan välillä melko " ärsyttävältä" se köhä, noin niinkun rupee itteeki kurkusta kaihertaan=)Onko kellään muulla vastaavaa??
Kaippa se ois ruvettava kanssa koisimaan, hyvät yöt!
miestään jo ikävöivä Emppusimppu ja nukkuvat lapset
hammasg; ei ole ainuttakaan vielä, mutta mielettömästi kuolaa ja järsii nyrkkejään
rokotusg; ei koskaan ole ollut mitään oireita niistä
tapaturmaG; Aika vähillä on selvitty (koputtaa puuta) toistaseksi, joskus kun poika oli ihan muutamia kuukausia vanha ja oli mun rintarepussa kun tein jotain ruokaa tai leivoin, ni keittiön kaapinoven reuna osui poikaa päähän kun käännyin jotenki nopeasti ja ovi oli auki. Poika nukkui ja pikkusen ynähti unissaan tapahtuneesta, mutta mulle tuli ihan kamala olo ja tais pari kyyneltäki vierähtää ja aivan hirveen huono äiti-fiilis koko loppupäivän...
Jamsalle ja muille vähäunisille oikein paljon voimia ja jaksamista! Tosi hurjalle kyllä kuulosti Jamssa tuo teidän viime yö :( Ite olisin kans jo kävelly seiniä pitkin tuossa tilanteessa.
Kerutukselle kans myötätuntohaleja veljen oikeudenkäynnin odottelussa.
Jaksuja myös kaikille sairasteleville.
Galluppeja on enemän kun laki sallii mut vastaillaan taas niihin mitä mieleen muistuu.
HAMMASG: 2 kpl alhaalla
KÄÄNTYMISG: käännytään livakkaa vauhtia mut sit alkaakin jurppimaan.
LIIKKUMISG: kts. ylempi rivi. Ei liikuta, jalat töröttää jatkuvasti piikkisuorana, oon kokeillu taivuttaa niitä joskus konttausasentoon vatsan alle mut poika pitää jalat suorana. Seisovilleen olis koko ajan jos jaksais vaan pidellä ja nostella. Muutenkin tuo käsien merkitys on vielä hakusessa joten senkään puolesta lattialla ei pahemmin muuta tapahdu kun säälittäviä lentoonräpyttely yrityksiä.
SYÖTTÖTUOLIG: Meillä joku 12v vanha kotimainen taivutetusta koivusta tehty syöttis. Tosin oon miettiny et pitääkö meidän ostaa toinen kun kolmonen on niin pienikokoinen vielä et tavan tuolilla suu on samalla korkeudella kun lautasen reuna :O
TURVAKAUKALO/ISTUIN: Meillä vielä kaukalossa mut pitäis jo istuin hankkia. Tällä hetkellä kolmosella Akta Craco Cosmic XTP. Voitti silloin reilu vuosi sit jonkun testin jonka perusteella se ostettiin. Nyt pitäis miettiä et ostetaanko kolmoselle joku toisenlainen malli joka menis sit pidempään ja Toivo siirtyis tuohon vai mitä tekis. Oman haasteensa antaa se et meidän autossa ei keski- ja takariville pääse kun yhdeltä puolelta kun vain toisella puolella on ovi....
EHKÄISYG: Mies on luvannu mennä pistämään piuhat poikki, odottelen vaan et koska saa sen ajan varattua...
Meillä laitettiin tänään kolmoselle ihan " oikea" sänky, siirrettiin siis pinnasängystä pois. Kyllä oli tyttö innoissaan uudesta sängystä kun sai vielä uuden tyynynkin. Ja ihan innoissaan meni vielä nukkumaankin :) Katellaan nyt hoksaako hän jos yöllä sattuu heräämään et sitähän pääsee köpöttelemään isin ja äidin sänkyyn.
Nyt ei tule muita gallupeja mieleen vaikka kuin yritän miettiä....
Peeveli ja Toivo 270806
mites on kaikki eloisat vielä ihan unten mailla???
Ihan varma olin, että ainakin k.h.p:n lyhyet ja ytimekkäät aamuterkut oisin täältä löytänyt... niitä on aina mukava lukea - ite ku saa aikaan tämmösiä romaaneja ni on vähän kade ku toinen ilmaisee ittensä parilla rivillä ;p
Katitalle kiitokset tuosta syöttiskommentista :) Just kanssa mietin tuota kuljetettavuutta sitte reissuissa.. ois sitte valmiina tuommonen helpompi mukaan napattava.. Viititkö vielä vinkkaa että minkämerkkinen se sun tuoli on - ihan rimpulaa romua ei viittis hankkia....
Lillefille (ja muille) kiinteistä ja niiden syöttämisen vaikeudesta: Tiedän, että meikäläisen kokemuspohjalla ei kauheesti tartte tulla mitään kommentoimaan, mutta kysäisin itse tuota neuvolasta tuossa pari viikkoa sitten ( ei se aloitus ollu herkkua täälläkään )
Täti sanoi vaan että yritä, yritä, lapsilla kuulema tulee semmoisia kausia sitte milloin ne mössöt yhtäkkiä vaan alkaa putoomaan paremmin. Ja että kaikki tämmönen huijaaminen ja hönöttäminen sen suun auki saamiseksi on sallittua.
Meilläkin on laulettu ja lorutettu mummin avustuksella ihan väsyyn asti ;s Ja sitte vaan yks päivä tuo päätti että se syöminen on ihan ok. Ei taatusti syö kaikkea, mutta onhan tuo alku.
Me alotettiin semmosilla lähes velliä muistuttavilla sotkuilla ja nyt on menty kohti " kökömpää" tavaraa. Pari päivää on syöty aamupuurojakin ;)
Ja kun tuosta " liiasta maidosta" kirjoitit, niin ei kai nää tän ikäiset vielä liikaa saa mitään jos ei väkisin työnnä?
Ja vielä geet ku sai hetken leikkiä " viisasta" *hih*
ehkäisyg: ei ehkäistä mitenkään. Mun juttujen perusteella ehkä pitäis...
hajuvesig: käytän kun " lähden jonnekin" , muuten mennään rollonilla
rokotusg: aleksi sai nuo piikit tuolla rotan yhteydessä ku ollaan tutkimuksessa mukana. Joten kauheen vaikeaa erotella mitään oireita (?) Piikkijälki hävisi parissa päivässä ilman mitään paukamia tai muuta, mutta rota nosti kyllä kuumeen neljäntenä päivänä. Vähän oli muutakin rähinää ja harmia sillon illalla.
Johan tätä tulikin taas..... puurolle, pikku-ukko nukkuu nokosia.
nallu
Pikaisesti pariin asiaan vastailen.
Nallukka:Meillä isovanhemmilla/mökillä käytössä pöytään kiinnitettävä syöttis ja hyvin on pelittänyt. Merkkiä EMMA taitaa olla.
Emppusimpulle yskästä: Täällä kans " virkayskää" . Ihan sama juttu, kun syliin haluaa lattialta, alkaa välillä hassusti yskiä :) Ja eilen kun kokeili ensimmäistä kertaa syöttötuolia, alkoi yskiä huomiota herättävästi isälleen ;)
Mutta nyt lapsoset päivävaatteisiin. Nukuttiin sen verran pitkään, että perhekerhoilu jää tältä viikolta.
Hallas
Ku oltaski nukkumassa...herätty on jo viideltä ja nyt vedellään jo toisia unosia...Siinä välissä on huudettu ja huudettu, oikein porukalla. Minä ja pienempi. Eilen oli hieno päivä, poika ei juurikaan itkeskellyt, vaan tänään taas sitten, ylösnoususta makuullekäyntiin, eijummarraei :O Voi isäkissan v***u sentäs. Ja kun tämä äänenkäyttö Jaakolla ei ole mitään ihan pientä, vaan oikeesti tolla äänellä vois ruveta vaikka sumutorveksi ja lähinnä siltä se täällä sisällä kuulostaakin. Miun tärykalvoparat. Saati hermut. Miten se voikin käydä nuin hermolle tuo lapsen itku? Kaippa se on niin rakennettu, että nuo pikkuset tulee sillätavoin huomatuksi.
valivalivalivalivaan.
Siitä eilisestä gynestä, miulla on semmonen tohtorisetä, millä on ihan omat mielipiteet kaikista asioista ja nytkin se alko miulle melkee väkiste tyrkyttään hormoonikierukkaa :) Mie olin tiukkana! Eikäkö, nyt pannaa piuhat umpee ja sillä saletti :D Uskohan tuo viimenää, vaikka väitti ja uskotteli miulle, notta se hormoonikierukka on viiskertaa varmempi ehkäsymenetelmä, olkoon vaan :b Miun psyykkeelle tää katkasu on varmempi! Vielä se nupiks mulle kertoili, että niitä lemmareita on joskus löytyny vaikka mistä? Ei kuulemma ole kaikille lekureille tuo ihmisen anatomia ihan tuttua ;D
TukkaG: Jaakolla oli syntyissään semmonen ihana jukolanjussitukka joka kuitee hävis jonnekin. Se oli kyllä aivan hellyyttävä, kun pilkisteli sieltä pipan alta, paljo muuta ei pikkusesta näkynykään, kun pojalla oli se happinasaali siinä kasvoilla melkeen sen ekan kuukauden tiukasti. No nyt on sitten tuommonen sulonen vaalea untuva ympäriinsä ja sitten äidin iloksi yksi piiiitkä hius sojottaa tuolta takaraivolta ihan suoraan ylöspäin. Kumma kyllä nää minun pojat on kaikki tämösiä vaaleita viikinkejä, vaikka mie olen kuitee tämmönen ristiverinen ja ruskeasilimänen, muualtaki ku alapiästä, nii kuitee nuilla pojilla on kaikilla siniset/harmaat silimät.
Torjantain jatkoja sitte :)
Eria & Jalmari 8 kk ja rapiat
Ronkeleille hyvä maisteluvinkki: Niin meillä putosi tänään lusikallinen maissia. Olipas kiva löytää jotain " kasvista" joka ei aiheuta totaalilakkoa tai irvistelyä. On ainakin pehmeen makuista.