Ensi viikolla 27 asteen helteet! JEEEEEEES!
Kommentit (34)
No kiva kun Pride-viikolla on hyvĂ€ sÀÀ! đ
Vierailija kirjoitti:
Miksette mene lomalle Kreikkaan tai Espanjaan? SiellÀ on niiiiiiiin ihanan lÀmmintÀ
No ei tartte kun Suomessakin on helteitÀ. JÀtetÀÀn ne lomarahat Suomelle.
Hellehullut, menkÀÀ istumaan lÀmmitettyyn saunaan vaikka jokapÀivÀ 24/7.
Miksi ette tee nÀin?
No helteitÀ jatkuu max. kuukausi, tuskin sitÀkÀÀn. Vaikka elokuu on virallisesti kesÀkuukausi ja muualla Euroopassa lomakuukausi, niin usein illat ja yöt jo viileitÀ. PÀivissÀkin voi vuodesta riippuen olla syksyn tuntu.
Ilppiihmiset huudattaa laitteitaan, lenteee talvella lÀmpimÀÀn ja ilmasto lÀmpenee lisÀÀ.
20-30 vuoden pÀÀstÀ ette voi ulkoilla lastenlastenne kanssa 50 asteen helteissÀ. Ja kaikki teidÀn onaa syytÀnne ahneet kakkiaiset.
Vierailija kirjoitti:
No kiva kun Pride-viikolla on hyvĂ€ sÀÀ! đ
Hompsut vetelee hikoillen toisiaan haiseviin perĂ€reikiin. Hyh đ©
Mulla on kesÀn kunniaksi ollut eilenkin vaelluskengissÀ villasukat, tavan leggarien pÀÀllÀ lÀmpölegginsit ja farkut, puseron pÀÀllÀ 2 fleecepaitaa ja kuoritakki, tuubihuivit kaulalla ja korvilla ja tietty sormikkaat. Terkut JÀÀmereltÀ, tÀnÀÀn +11 mutta pohjoistuuli. Kotiin vasta helteiden jÀlkeen.
Hyi hellvetti. JÀÀ työmatkafillaroinnit vÀliin. Ei huvita saada rytmihÀiriöitÀ tuolla paahtavassa tsppohelteessÀ. Parikyt asteessa ollut kiva fillaroida
Vuokranantaja (nainen) ei anna minun asentaa ilmalÀmpöpumppua, niin asunnossa on sellaiset 27-29 astetta.
Vuokralaisilla tulisi olla oikeus asennuttaa ILP ilman lupia! M29
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kesÀn kunniaksi ollut eilenkin vaelluskengissÀ villasukat, tavan leggarien pÀÀllÀ lÀmpölegginsit ja farkut, puseron pÀÀllÀ 2 fleecepaitaa ja kuoritakki, tuubihuivit kaulalla ja korvilla ja tietty sormikkaat. Terkut JÀÀmereltÀ, tÀnÀÀn +11 mutta pohjoistuuli. Kotiin vasta helteiden jÀlkeen.
Olispa nyt lomaa, lĂ€htisin pohjoiseen oitis đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olispa nyt lomaa, lĂ€htisin pohjoiseen oitis đ
MÀ elÀn myös ihan tÀlle. 3 kk joka kesÀ, kielitaidolla alkaa tulla jo toimeen.
Vierailija kirjoitti:
No helteitÀ jatkuu max. kuukausi, tuskin sitÀkÀÀn. Vaikka elokuu on virallisesti kesÀkuukausi ja muualla Euroopassa lomakuukausi, niin usein illat ja yöt jo viileitÀ. PÀivissÀkin voi vuodesta riippuen olla syksyn tuntu.
Keski-Euroopassa elokuu on vielÀ kesÀÀ parhaimmillaan.
Kiva, kun on lÀmmintÀ, mutta harmittaa vÀhÀn luonnon puolesta, kun niin kuivaa. esim. mustikka kÀrsi jo kuivuudesta kukinnan aikaan, saa nÀhdÀ kÀykö samoin nyt kukassa olevalle puolukalle.
Myös oman puissa alkaa nÀkyÀ kuivuus ( JyvÀsseudulla asun).