Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten jaksatte ihmisiä?

Vierailija
22.06.2024 |

Mä en. 

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään.

Vierailija
2/31 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa. Ainakaan tyhmiä ihmisiä. Ja niitähän riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeen jaksakaan oksettavia paskiaisia.

Vierailija
4/31 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin. Vastapainoksi tykkään kyllä sitten olla yksinkin.

Vierailija
5/31 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun nyt ole pakko jaksaa, mutta ensi viikolla koitan jaksaa ja katsotaan sitten, jaksetaanko vielä loppukesä päälle. 

Vierailija
6/31 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksakaan. Paitsi ventovieraita joille ei tarvi jutella. Esim joku tapahtuma. Kiva olla ihmisten seassa, mutta älä v ttu tule mulle puhumaan. 

Vierailija
7/31 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksakaan. Olen alkanut suorastaan inhota ihmisiä.

Vierailija
8/31 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole tekemisissä urpåjen kanssa

Vierailija
9/31 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa, siksi olenkin vapaaehtoisesti sinkku. :)

Miehet ovat onnellisempia sinkkuina. M25

Vierailija
10/31 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhä huonommin. Läheisimpiä sukulaisia jaksan.

Työpaikalla olen ihan läpeensä kyllästynyt sen ihmisiin. Ja kerrostalonaapureihin myös. Ynnä muihin vastaaviin ihmisiiin, joiden kanssa on vuosia nähnyt ja ollut tekemisissä säännöllisesti. Kaavailenkin poismuuttoa. Vaihtuvat sitten kerralla kaikki uusiksi.

Vierailija
11/31 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksakaan. Paitsi ventovieraita joille ei tarvi jutella. Esim joku tapahtuma. Kiva olla ihmisten seassa, mutta älä v ttu tule mulle puhumaan. 

Menen ehkä ensi viikolla tapahtumaan, jossa pyörii yks vanha tuttu. Se tulee heti ensimmäiseksi kertomaan, kuinka kelvoton ihminen olen. Sitten se koittaa järjestää tapaamisen. Nyt voin ehkä vapauttaa hänet "bannista." Voisin hänen kanssaan bilettää loppukesän, jos käyttäytyy kunnolla. Sitä ei aina tiedä. 

Vierailija
12/31 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti. Töissä on pakko jaksaa mutta vapaa-ajalla ei onneksi tarvitse.

Vierailija
13/31 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi hoitaa sosiaaliset suhteet av-palstalla. Voi sulkea netin, kun ei enää jaksa, eikä tarvitse selitellä kellekkään mitään.

Vierailija
14/31 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee ihmisten typerät kirjoitukset netissä. Tuntemattomat ihmiset kaduilla ja kaupoissa ei herätä lainkaan inhoa.

Vierailija
15/31 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti. Tosi harvassa fiksut, mukavat, tasapainoiset ihmiset joiden kanssa jaksan viettää esim. juhannusta niin että koko ajan ollaan tiiviisti yhdessä. Vain mies ja pari kaveria tällaisia helmiä. Suurimman osan koen tavalla tai toisella rasittavaksi. Mykkiä murjottajia, negatiivisia ankeuttajia, jatkuvasti äänessä olevat minä-minä-tyypit, luennoivat besserwisserit, kaikenmaailman ääri-ihmiset, empatiakyvyttömät, kontrollifriikit, passiivisaggressiiviset v*ttuilijat, alkoholistit/päihderiippuvaiset, jne. En jaksa.

Vierailija
16/31 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuunellkaa Manbaa..yksin biisi kertoo jo jotain.

Vierailija
17/31 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksakkaan. Ei ole ystäviä, oma perhe toki. Lasten kavereita ei oikein jaksaisi, että pyörivät kotona, mutta pakko jaksaa. Työkavereita jaksaa just sen verran kun työ velvoittaa. Tykkään omasta seurasta, ja perheenjäsenistä. 

Vierailija
18/31 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksakkaan, 2017 oli viimeisin sosiaalinen juttu johon menin tapaamaan ihmisiä. Harrastukset omillani, kirjat jne täyttävät elämäni ruuan ohalla kun osingot vortaavat. Työssäkään en ole. En oikein osaa enää puhua.

Vierailija
19/31 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin. Olen mieleltäni terve, joten en koe tarvetta eristäytyä muista ihmisistä. 

Vierailija
20/31 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on kivoja. Naiset varsikin. Näyttää ihanilta ja aika moni tuntuukin ihanalta. Tällä kertaa istun iltaa yksin, mutta ihmisistä diggaan. Ei ole koiratkaan huonoa seuraa, eikä kissatkaan sen puoleen. Ja taas päästiin siis naisiin.