Miten jaksatte ihmisiä?
Kommentit (31)
En jaksa. Ainakaan tyhmiä ihmisiä. Ja niitähän riittää.
Ei oikeen jaksakaan oksettavia paskiaisia.
Ihan hyvin. Vastapainoksi tykkään kyllä sitten olla yksinkin.
Ei mun nyt ole pakko jaksaa, mutta ensi viikolla koitan jaksaa ja katsotaan sitten, jaksetaanko vielä loppukesä päälle.
En jaksakaan. Paitsi ventovieraita joille ei tarvi jutella. Esim joku tapahtuma. Kiva olla ihmisten seassa, mutta älä v ttu tule mulle puhumaan.
En jaksakaan. Olen alkanut suorastaan inhota ihmisiä.
En jaksa, siksi olenkin vapaaehtoisesti sinkku. :)
Miehet ovat onnellisempia sinkkuina. M25
Yhä huonommin. Läheisimpiä sukulaisia jaksan.
Työpaikalla olen ihan läpeensä kyllästynyt sen ihmisiin. Ja kerrostalonaapureihin myös. Ynnä muihin vastaaviin ihmisiiin, joiden kanssa on vuosia nähnyt ja ollut tekemisissä säännöllisesti. Kaavailenkin poismuuttoa. Vaihtuvat sitten kerralla kaikki uusiksi.
Vierailija kirjoitti:
En jaksakaan. Paitsi ventovieraita joille ei tarvi jutella. Esim joku tapahtuma. Kiva olla ihmisten seassa, mutta älä v ttu tule mulle puhumaan.
Menen ehkä ensi viikolla tapahtumaan, jossa pyörii yks vanha tuttu. Se tulee heti ensimmäiseksi kertomaan, kuinka kelvoton ihminen olen. Sitten se koittaa järjestää tapaamisen. Nyt voin ehkä vapauttaa hänet "bannista." Voisin hänen kanssaan bilettää loppukesän, jos käyttäytyy kunnolla. Sitä ei aina tiedä.
Huonosti. Töissä on pakko jaksaa mutta vapaa-ajalla ei onneksi tarvitse.
Parempi hoitaa sosiaaliset suhteet av-palstalla. Voi sulkea netin, kun ei enää jaksa, eikä tarvitse selitellä kellekkään mitään.
Mua häiritsee ihmisten typerät kirjoitukset netissä. Tuntemattomat ihmiset kaduilla ja kaupoissa ei herätä lainkaan inhoa.
Huonosti. Tosi harvassa fiksut, mukavat, tasapainoiset ihmiset joiden kanssa jaksan viettää esim. juhannusta niin että koko ajan ollaan tiiviisti yhdessä. Vain mies ja pari kaveria tällaisia helmiä. Suurimman osan koen tavalla tai toisella rasittavaksi. Mykkiä murjottajia, negatiivisia ankeuttajia, jatkuvasti äänessä olevat minä-minä-tyypit, luennoivat besserwisserit, kaikenmaailman ääri-ihmiset, empatiakyvyttömät, kontrollifriikit, passiivisaggressiiviset v*ttuilijat, alkoholistit/päihderiippuvaiset, jne. En jaksa.
Kuunellkaa Manbaa..yksin biisi kertoo jo jotain.
En jaksakkaan. Ei ole ystäviä, oma perhe toki. Lasten kavereita ei oikein jaksaisi, että pyörivät kotona, mutta pakko jaksaa. Työkavereita jaksaa just sen verran kun työ velvoittaa. Tykkään omasta seurasta, ja perheenjäsenistä.
En jaksakkaan, 2017 oli viimeisin sosiaalinen juttu johon menin tapaamaan ihmisiä. Harrastukset omillani, kirjat jne täyttävät elämäni ruuan ohalla kun osingot vortaavat. Työssäkään en ole. En oikein osaa enää puhua.
Hyvin. Olen mieleltäni terve, joten en koe tarvetta eristäytyä muista ihmisistä.
Ihmiset on kivoja. Naiset varsikin. Näyttää ihanilta ja aika moni tuntuukin ihanalta. Tällä kertaa istun iltaa yksin, mutta ihmisistä diggaan. Ei ole koiratkaan huonoa seuraa, eikä kissatkaan sen puoleen. Ja taas päästiin siis naisiin.
En mäkään.