Parasta juhannuksessa?
Mikä on ollut juhannuksessasi parasta tänä vuonna?
Kommentit (15)
Oma rauha yksin kotona kerrostalossa ja hyvät ruoat tietty myös.
Aurinko paistaa nyt/paistoi eilen juuri tähän aikaan kun mun partsille paistaa eli otan/otin aurinkoa. Tänään aamulla jaksoin 45 min lenkin.
Se kun se loppuu, pääsee täältä Hornabkuusenhevonperseestä pois!
EI IKINÄ ENÄÄ!
Perheen nuorimmainenkin on jo niin iso, ettei tarvitse katsoa perään. Olen ollut nyt pari päivää melkein tekemättä mitään. Ja se on ollut parasta.
Olen ollut paljon ulkona terassilla tissutellen alkoa ja vettä vuorotellen. Ihastellut puutarhaa. Keräillyt kasveja jalkakylpyä varten. Grillannut, saunonut, katsonut youtubesta kaikkea hauskaa, lukenut kirjaa. Juoksuttanut nuorisoa teettämällä pikku juttuja, kuten tyhjentämään ja täyttämään tiskikonetta, tuomaan grillattavaa jääkaapista, keittämään perunoita, kattamaan pöytää. Muuten hekin ovat saaneet olla omissa oloissaan.
Hiljaisuus ja rauhallisuus pihalla, kaupassa ja puistossa. Ihanaa istua päiväkahvilla parvekkeella, katsella lokkien lentoa ja tuulessa heiluvaa suomenlippua, kuunnella puun lehtien suhinaa. Sitten pitkät päiväunet. Eikä kiirettä mihinkään.
Ryypiskely ja pitkät ulkoilureissut.
Hiljaisuus ja rauhallisuus. Päiväunet. Hyvä ruoka. Hyvä kirja. Uiminen. Vaikea valita, mikä on parasta.
Vierailija kirjoitti:
Öinen peppuseksi aitan ylisillä.
On sulla unet!
Se on seuraavan kerran vasta vuoden kuluttua.
Ei mikään, samanlaisia päiviä, kuin muutkin. Ehkä tänään ja huomenna on ruoka vähän erilaista, joten jos on pakko sanoa, niin ruoka on ollut parasta.
Kun kävimme juhannuskukkien ja -koivujen keruuretkellä mieheni ja hänen iäkkään enonsa kanssa.
Jalkapallo :)