Kiintymyssuhteet vaikuttaa seksiin
Jos seksiin liittyy toistuvia pulmia parisuhteessa tai sinkkuelämässä, ja jos haluat tietää mistä pulmat saattaa johtua, niin Googleen kannattaa laittaa tuollainen hakusana.
Your Attachment Style Influences Your Sex Life [and even Casual Sex]
Kommentit (4)
Tämäkin vielä. Minua mietityttää se että onko narsistille kehitetty toinen kuvaus?
Näitä kiintymyssuhde ja tunnelukkomallit ovat hypessä. Omalla kohdalla epäilen puolisoa narsistiksi ja hän itse puhuu näistä kiintymyssuhdemalleista. Niissä on vaan paljon samanlaisia lukkoja. Pitää lukea ajatuksella tuo aloituksen mainittu juttu.
Hyviä ajatuksia, ja kyllähän noista moni juttu sopi itseenkin. Tällaisissa kategorisoinneissa vaan aina kiusaa, että pitäisi mahtua yhteen lokeroon. Kun ihmiset eivät mahdu, tehdään lokeroita "sekavassa tyypissä on sekä välttelevän että huolestuneen piirteitä".
Tarkoitus ei ole lokeroida itseään.
Ihmisessä saattaa aktivoitua erilaisissa tilanteissa erilaiset kiintymyssuhdejärjestelmät. Nuo lokeroinnit voi auttaa hahmottamaan sitä, että millaista käytöstä seksissä erilaiset kiintymyssuhteet saattaa aiheuttaa.
Itse olen täysin 100 % turvaton ja mussa on kaikkia turvattomia piirteitä. Olen kuitenkin nykyisen turvallisen ihmissuhteen myötä matkalla turvalliseen. Muutos ei tapahdu itsestään vaan vaatii työtä ja itsensä reflektointia.
Ai että millainen psyyke mulla on vaikuttaa seksiin. Mikä tässä oli uutinen?