Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö se feelis kun saa keitellä uusia pottuja ja paistaa naudan sisäfilettä ja KELASOSSU maksaapi kaiken!

Vierailija
22.06.2024 |

uusia pottuja

valkosipulivoita

naudan sisäfilettä

silliä

fetasalaattia

valkosipuli salaattimajoneesikastike

naan leipää

ja kaiken maksaa sossukela ja päälle muut herkut ruokajonosta

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persun trollitehdas heräilee kohmelosta.

Vierailija
2/17 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistuu kyllä parhaalta ilmainen herkkuateria...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

normipäivä täälläpäin, ruokajonossakaan ei käy kuin alle 100 immeistä ja juhannuksen jälkeen on varmaan pöydät täynnä herkkuja ja lihoja kun kaupat antaa taas enemmän ruokaa, toki parhaat sisäfileet ja lohet usein menee jakajille

Vierailija
4/17 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tuon fiiliksen, mutta naudat ja sisäfileet kyllä on liian kalliita. Voin paljastaa, että joskus aikanaan tuo kävi useinkin mielessä kaupan kassalla. Olen kuiteski joskus kustantanut ruokiani velaksi. Se on ihan hieno fiilis, kun tajuaa, ettei tule velkaa siitä, kun syö. 

Vierailija
5/17 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää naudan sisäfileestä 😟 ja silliä en voi syödä 🤢

Siksi onkin kauhean hyvä, että voin ihan itse valita, mitä teen ruuaksi ja mitä syön. Saan joka päivä nauttia hyvistä ruuista, jotka olen saanut ihan itse ostaa itse tienaamillani rahoilla.

Vierailija
6/17 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä hienoa ettei kenenkään tarvitse suomessa nähdä nälkää, vaikkei kävisi töissäkään ja että jokainen saa itse päättää mihin rahansa käyttää oli se raha sitten palkkaa tai tukia.

Ap toki on näitä jotka ostaa tukirahoilla kaikkea kallista ja itkee hetjen päästö kun ei ole rahaa eikä ruokaa.. 

Vierailija
7/17 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä sitä feelistä. Itkettää. 😭

Vierailija
8/17 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää naudan sisäfileestä 😟 ja silliä en voi syödä 🤢

Siksi onkin kauhean hyvä, että voin ihan itse valita, mitä teen ruuaksi ja mitä syön. Saan joka päivä nauttia hyvistä ruuista, jotka olen saanut ihan itse ostaa itse tienaamillani rahoilla.

Kyllä Kelan rahoilla saa maukasta terveellistä ruokaa, mutta se on oma työmaa, johon pitää harjaantua vuosikausien ajan. Pitää tietää tarjoukset ja käydä useammassa kaupassa. Aina ei saa kaikkea, mitä haluaisi vaan pitää odottaa niitä tarjouksia. Ei todellakaan voi vaan mennä kauppaan ja ostaa. Ennen kauppaan menoa pitää miettiä tarkasti, mitä on ostamassa ja valita kaupat sen mukaan. 

Vierailija
9/17 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö sen tunteen,kun tulee hyvä palkka ja käyt ostamassa 2 uutta kännykkää, eikä tee edes tiukkaa.

Vierailija
10/17 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiiän tunteen, mut nyt on valitettavasti kelasossuraha loppu, pystysitkö lainaa 20e jos laitan takas ens tuist.. ?

Vierailija
11/17 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kyllä aika homo kun en osaa keittää uusia pottuja oikein vaikka laitoin kuumaan kiehuvaan veteen silti iistä tuli liian pehmeitä ja vetisiä

Vierailija
12/17 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feelis!? Voi hyvää päivää taas.

Vierailija
13/17 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes muista milloin minulla töissäkäyvänä olisi ollut rahaa saati aikaa keittää perunoita.

Vierailija
14/17 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö sen tunteen,kun tulee hyvä palkka ja käyt ostamassa 2 uutta kännykkää, eikä tee edes tiukkaa.

En tiedä. Työnantaja hankkii puhelimet ja tietokoneet, ei ole 20 vuoteen tarvinnut raha kuluttaa tuollaisiin.

Vierailija
15/17 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutko nyt niistä kuranmakuisista Timo-perunoista joita on tähän aikaan vuodesta kaupassa?😆

Vierailija
16/17 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko nyt, hyvä luuseri, ettei se kelasossu itse sinulle niitä maksa. Kela vain välittää sinulle meidän asioistamme huolehtivien rahat. Maksajana olemme tosiasiassa me, tavalliset kansalaiset!

Vierailija
17/17 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sisäfile maksa kuin 20 euroa kilolta ja uudet perunat 5 euroa kilolta.

Työttömän perusruoka eli pakastepitsa maksaa 10 euroa kilolta, eli aterian hintaluokka on sama.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi