Selvisittekö pienin vaurioin juhannuksesta?
Ei naarmuja polvissa tai murtuneita nilkkoja?
Mulla meni muuten hyvin, mutta hukkasin aurinkolasit.
Kommentit (24)
Tänään on juhannuspäivä eli juhannus jatkuu vielä. Katsotaan niitä vaurioita sitten vasta maanantai aamuna.
Vaurioitta selvisin juhannusaatosta.
Juhannus kuule jatkuu vielä.
Eli ei osata raportoida ennenaikaisesti. Vielä tässä ehtii vaikka astua lasinsirpaleeseen, hukkua tai saada aivohalvauksen tai sydänkohtauksen, virtsakivet tai umpisuolenpuhkeamisen. Aikaa on koko päivä vielä.
Ihan ehjä olen, enkä ole edes juomalasia tiputtanut lattialle koko juhannuksena.
Hukkasit myös kalenterisi? Tänään on juhannuspäivä.
Vierailija kirjoitti:
Hukkasit myös kalenterisi? Tänään on juhannuspäivä.
Juuri näin. Eilen kestettiin juhannusaaton vieraat ja tänään tulee juhannuspäivä vieraat. Eilen oli lapset perheineen ja tänään vasta vedetään kunnon tumut.
Mummolta murtui hammas syödessä, muuten kaikki hyvin.
Itikkavaurioita on niin paljon, etten jaksa kuvailla
En juo alkoholia ja urheilen. Ei olluit mitään rientoja. Ei tullut mitään kustannuksia juhannuksesta, mikä on hyvä laman jatkuessa.
Vierailija kirjoitti:
En juo alkoholia ja urheilen. Ei olluit mitään rientoja. Ei tullut mitään kustannuksia juhannuksesta, mikä on hyvä laman jatkuessa.
Urheilussa ei voi sattua tapaturmia?
Juhannushan on virallisesti vasta 24.6.
Otsassa on kuhmu, mutta juhannus ei ole vielä ohi...
Ollaan vissiin vähän turvallisuushakuisia. Ei ajeltu kolmistaan tuiterissa skuurilla tai vedetty muovivenettä perämoottoriveneellä. Edes saunankiukaasta ei haettu palovammoja.
Aika pienin vaurioin, mies hukkuin ja kauhea krapula.
Ne, keihin on osunut jonottaa parhaillaan ensiapuun.
Vierailija kirjoitti:
Aika pienin vaurioin, mies hukkuin ja kauhea krapula.
Mee viekkuun paijaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan vissiin vähän turvallisuushakuisia. Ei ajeltu kolmistaan tuiterissa skuurilla tai vedetty muovivenettä perämoottoriveneellä. Edes saunankiukaasta ei haettu palovammoja.
Voi kuule mä olen murtanut nilkan selvinpäin kotona tasaisella lattialla.
Tukholmaan vikingillä. Satamasta kävely Södermalmille. Hautausmaalla monia näyttelijöitä ym. edesmenneitä. Kirkkokatua kävely kohti Hötorgeria, joskus oli niin rauhallista.
Kirkkojadun varrella ei-pellavapää gangstoja, naisia istuu autossa. Hyvin omituista. Vähän eteenpäin ja suuri rättiporukka. Moskeijan ikkunat on auki ja kaiuttimet täysillä. Suuri joukko niitä on menossa moskeijaan, jonka möykkä kuuluu Hötorgetille saakka. Nämä oli joskus Tukholman hienoimmat huudit. Ei enää.
Taksi toi kotiin ja käsilaukusta löytyy edelleen lompakko ja kännykkä.