Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla on mökki 25 km päässä järven rannalla, mutten jaksa mennä juhannuksenakaan sinne!

Vierailija
22.06.2024 |

ihan turhaa. kotona olla täällä 122 n talossa ehkä huomenna käyn jos on lämpimämpää ja saunon mutta euimaan ei jaksa vaikka on hiekkaranta

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulla hyvin mene kun ei mikään kiinnosta, eilö jaksa

Vierailija
2/16 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me laitettiin mökki vuokralle to-ma kun sai helpon 1000€

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on mökki ihan vieressä melkein eikä tule käytyä. 

Vierailija
4/16 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette käy mökeillänne? Onko uimaranta/vesi mökkijärvessä huono, möykkäävät naapurit, laho mökki,  liian pitkä matka mökille vai mikä on vikana?

Ihan mielenkiinnosta kysyn, kun haaveilen pienestä saunamökistä järven rannalla. Asun tällä hetkellä isossa omakotitalossa, joten en haluaisi mitään isoa mökkiä hoidettavaksi. 

Vierailija
5/16 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette käy mökeillänne? Onko uimaranta/vesi mökkijärvessä huono, möykkäävät naapurit, laho mökki,  liian pitkä matka mökille vai mikä on vikana?

Ihan mielenkiinnosta kysyn, kun haaveilen pienestä saunamökistä järven rannalla. Asun tällä hetkellä isossa omakotitalossa, joten en haluaisi mitään isoa mökkiä hoidettavaksi. 

Asutaan jo valmiiksi "mökillä" eli maaseudun rauhassa veden äärellä mutta kotona tietysti kaikki mukavuudet. Itse en saa mitään iloa alkeellisemmissa oloissa olemisesta. Joskus käydään mökillä kun kaipaa maisemanvaihtoa mutta yö tai kaksi riittää. 

Vierailija
6/16 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa. Mulla yhteisomistusmökki perintönä tullut. yli kahden tunnin ajomatkan päässä. 5 vuotta ollut ja yhden kerran käynnyt. Olisin halunut myydä pois, mutta muut ei halua. :D Vihaan koko paikkaa. 

Vierailija
7/16 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahaa. Mulla yhteisomistusmökki perintönä tullut. yli kahden tunnin ajomatkan päässä. 5 vuotta ollut ja yhden kerran käynnyt. Olisin halunut myydä pois, mutta muut ei halua. :D Vihaan koko paikkaa. 

No eikö muut voi lunastaa sun osuuttasi itselleen?

Vierailija
8/16 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on saarimökki tosi kivalla paikalla, mutta ei siellä koskaan käydä kuin katsomassa että paikat on kunnossa. Peritty, puretaan sitä vähitellen pois. Yksi olisi halunnut sen, käytännössä ilmaiseksi kun rakentaa muka uuden. Ei antanut mitään arvoa raivatuille rannoille ja valmiille rakennuspaikalle, vetosi vain mökin ikään ja kuntoon. Lisäksi selvisi että ei ollut edes selvittänyt saako siihen rakentaa - ei saa. Eli yrittivät huijata sen meiltä. Terkkuja vaan sille joka yritti, varmaan tunnistat itsesi. 

Vierailija
9/16 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ei tarvitse lähteä kotoa mihinkään kun taloni on hiekkarantaisella rantatontilla.

Vierailija
10/16 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli perintömökki 50 kilometrin päässä. En ole mitenkään ihastunut mökkeilyyn ja möin sen pois.

Vierailija
11/16 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikö muut voi lunastaa sun osuuttasi itselleen?

Tuskin haluavat koska siinä poistuisi yksi pakollisten kulujen maksaja ja joutuisi vielä maksamaankin jotakin pois lunastettavalle.

En ikinä suostuisi yhteisomistukseen.

Vierailija
12/16 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä voisi luulla huumorialoitukseksi, mutta tuollaisia negatiivisia ruikuttajia on oikeasti olemassa. Niillä on koko ajan kurjaa, ja levittävät myrkkyään ympärilleen. Minun tuttavapiiriini on sattunut näitä monta, suurin osa naisia. Näihin kannattaa katkoa välit, jos mahdollista.

Vierailija
13/16 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet alkoholisti, niin et pysty menemään sinne perintö mökillekään. 9

Vierailija
14/16 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli hyväkuntoinen mökki 30 km päässä. Kun into mökeillä lopahti, myin sen heti pois. Mitä kauemmin mökit ovat tyhjillään ja hoitamattomina, sitä pahemmin niiden arvo tippuu. Ap:n kannattaisi myydä mökki pois äkkiä. Muutenkaan ajan kuluminen ei mökkien hintoja korota vaan päinvastoin laskee, joten niitä ei kannata seisottaa käyttämättöminä.

Vierailija
15/16 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on saarimökki tosi kivalla paikalla, mutta ei siellä koskaan käydä kuin katsomassa että paikat on kunnossa. Peritty, puretaan sitä vähitellen pois. Yksi olisi halunnut sen, käytännössä ilmaiseksi kun rakentaa muka uuden. Ei antanut mitään arvoa raivatuille rannoille ja valmiille rakennuspaikalle, vetosi vain mökin ikään ja kuntoon. Lisäksi selvisi että ei ollut edes selvittänyt saako siihen rakentaa - ei saa. Eli yrittivät huijata sen meiltä. Terkkuja vaan sille joka yritti, varmaan tunnistat itsesi. 

Missä kunnassa ei saa rakentaa vanhoille perustuksille uutta tai mitään ei myönnetä poikkeusluvalla? 

Vierailija
16/16 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on siis kaksi mökkiä. Eihän siinä järkeä olekaan.