Haluaisin elämääni kiltin miehen
Kysymys kuuluu, mistä näitä löytää? Kulkevatko reteissä miesporukoissa, tuskin? Ovatko yksikseen kotosalla? Paljon täällä asiasta puhutaan, mutta mistä heitä löytää?
Kommentit (141)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai minun olisi ehkä pitänyt kysyä aloituksessa, että uskaltaako tämmöistä kiltinoloista miestä lähestyä livenä, vai lähestyykö kiva tyyppi reippaasti naista?
Ap
Kiltit miehet ovat usein ujoja ja eivät varmasti livenä lähesty. Voivat olla silti vaikka kuinka kivoja, normaalin rohkeita ja aloitekykyisiä, jos parisuhteeseen päätyvät naisen aloitteesta.
Jaa-a. Saa nähdä miten tässä käy, kun olen itsekin aika ujo....
Deittiapissa uskallat varmaankin lähestyä? He voivat olla niissäkin melko passiivisia huonoista kokemuksista johtuen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ap tarkoitat kiltillä? Kiltti = hyvää toiselle tahtova vai "kilttimies" = ilkeä ja katkera naistenvihaaja vai jotain muuta?
Hyvää toiselle tahtova. Ja toki itsellensäkin pitää tahtoa hyvää.
Ap
Tuntemani kuvaukseen sopivat miehet ovat löytäneet puolison useimmiten koulun, työpaikan tai kavereiden kautta (tuttavapiiristä). Eli sinun pitäisi päästä jotenkin ensin miehen tuttavaksi jotain kautta. Jotkut ovat siirtyneet tinderiin (iän myötä on vähemmän sinkkuja tuttavapiirissä), joten saattaa sieltäkin löytää, jos käy hyvä tuuri. Käyvät myös joskus baarissa ja on muutamalle sieltäkin puoliso löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai minun olisi ehkä pitänyt kysyä aloituksessa, että uskaltaako tämmöistä kiltinoloista miestä lähestyä livenä, vai lähestyykö kiva tyyppi reippaasti naista?
Ap
Kiltit miehet ovat usein ujoja ja eivät varmasti livenä lähesty. Voivat olla silti vaikka kuinka kivoja, normaalin rohkeita ja aloitekykyisiä, jos parisuhteeseen päätyvät naisen aloitteesta.
Jaa-a. Saa nähdä miten tässä käy, kun olen itsekin aika ujo....
Voi olla kiltti olematta ujo. Ujo ei välttämättä ole kiltti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No mistä te kiltit miehet itse löydätte pitempiaikaista seuraa?
Minäkin haluan seksikkään kilttimiehen. Olisipa sellainen pusuteltavana ja imuteltavana. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu, että ns kiltit miehet ei kommentoi nyt kun asiasta kysyy ihan erillisessä ketjussa.
Ap
No minä ainakin vietän paljon aikaa omissa oloissani niin kotona, kuin ulkonakin. Toisinaan minulla on seuraakin, vaikken hirveästi jaksa sosialisoitua enää työpäivän jälkeen. Minulle saa kyllä kiinnostunut tulla juttelemaan, jos minuun törmää, mutta tätä ei ole tapahtunut yli neljäänkymmeneen vuoteen, joten kovin suurta uskoa ei ole, että tätä tapahtuisi jatkossakaan.
Profiilin olen luonut Tinderiin ja Suomi24:ään, mutta laihoin tuloksin. Kiltti olen, mutten alistuva ja annan kyllä takaisin, jos minua kohdellaan ikävästi. Huumorini voi loukata joitain, vaikka toki minulla on pelisilmää missä minkäkinlaista viljelen. Kaikesta huolimatta minulla on hyvä sydän, olen uskollinen, luotettava ja intohimoinen, vaikka rauhallinen ja hiljaisuuteen
Kiitos vastauksesta. Noniin, ainakin heitä on olemassa jos tällaiselle sydämelliselle juuri vastaan. :) Hyvä tietää että toivoa on. :) Se seuran etsimisessä on ehkä ikävintä jos menettää toivonsa kokonaan....
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko kysyä tarkoittiko "Ovatko liian feministejä, liikaa tavaran perään vai mikä." niitä miehiä vai naisia?
Ne naiset! Eivät halua lapsi, koska...eivät avioliittoa koska...Tiedän että ovat koettaneeet heh kuullut Lissut ja muut
En tiedä minkä ikäisiä kyseiset miehet ovat, mutta sanoisin, että ne naiset, jotka haluavat naimisiin ja lapsia löytävät yleensä sopivan puolison kolmeenkymppiin mennessä. Eli vaikka osa eroaakin ja jotkut eivät löydä puolisoa, niin suuri osa niistä naisista, jotka haluavat perheen ei ole enää vapailla markkinoilla tuon jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Yhden kerran olen lähestynyt livenä puolituttua jonka kanssa päädyin sitten naimisiin. Minun piti jatkossakin mahdollistaa parisuhteemme ja elintasomme täysin ja lopulta erosimme, kun en enää jaksanut kantaa kaikkea vastuuta yksin.
Kaikki muut seuralaiseni olen löytänyt treffipalveluista. Osa jutuista kestänyt pidempään, osa lyhempään. En tee enää aloitetta, koska siten saa vain tyytyjiä. Kiinnostunut nainen kyllä lähestyy ja minä sitten katson kiinnostaako minua.
etkä halua. kukaan nainen ei halua kilttimiestä. niitä on yksinään suomessa satojatuhansia, kun eivät ole naisille kelvanneet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
ei ole löytynyt
Kotoa löytyy. Näin vuosien (kymmenien) jälkeen en enää vaivaudu muualle, kuin lähikuppilaan kahville.
Vierailija kirjoitti:
etkä halua. kukaan nainen ei halua kilttimiestä. niitä on yksinään suomessa satojatuhansia, kun eivät ole naisille kelvanneet
Meistä miehistä on muutenkin ylitarjontaa, joten on selvää että jotkut jäävät rannalle, kuten vaikka minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Yhden kerran olen lähestynyt livenä puolituttua jonka kanssa päädyin sitten naimisiin. Minun piti jatkossakin mahdollistaa parisuhteemme ja elintasomme täysin ja lopulta erosimme, kun en enää jaksanut kantaa kaikkea vastuuta yksin.
Kaikki muut seuralaiseni ol
Tyytyjiä? Mikä on tyytyjä? Minä oon aina vastannut ja ehdottanut tapaamistakin jos mies on deittiäpissä alkanut jutteleen. Oikeen otettu olen ollut, en "tyytynyt" niinkään. Itse en oikeen tykkää aloittaa juttelua, koska se dynamiikka menee aina huonosti jos nainen on se aktiivinen osapuoli. Vähän niinkuin äiti poikaansa aktivoisi... Joskus juttelin koronasulkujen aikaan Tinderissä pitkät pätkät yhden pohjoisessa asuneen miehen kanssa ja hän jotenkin sen kiteytti hyvin, että kyllä se on mies joka aloittaa keskustelun ja roolit on tänäpäivänä menneet ihan sekaisin. Ei uskalleta käyttäytyä luonnollisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Yhden kerran olen lähestynyt livenä puolituttua jonka kanssa päädyin sitten naimisiin. Minun piti jatkossakin mahdollistaa parisuhteemme ja elintasomme täysin ja lopulta erosimme, kun en enää jaksanut kantaa kaikkea v
"Tyytyjiä? Mikä on tyytyjä? Minä oon aina vastannut ja ehdottanut tapaamistakin jos mies on deittiäpissä alkanut jutteleen..."
No juuri tuollainen on tyytyjä. Olet kelpuuttanut miehen vain, koska hän teki aloitteen. Ei mitään väliä olisitko kiinnostunut hänenlaisestaan ihmisestä ilman hänen aloitettaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Yhden kerran olen lähestynyt livenä puolituttua jonka kanssa päädyin sitten naimisiin. Minun piti jatkossakin mahdollistaa parisuhteemme ja elintasomme täysin ja lopul
Tämä lainaaminen ei toimi, mutta vastaan tuohon tyytymiseen. Outo logiikka. En "tyydy" vaan klikkaan tarkasti alunperinkin sydäntä vain jos oikeasti kiinnostaa. Sitten jos sellainen ihminen juttelee, niin hän on jo minun ns hyväksymä kun kerta sydäntä on annettu. Ylipäätään tykkäilen aika varovaisesti ja harkiten, osa tykkää kaikkia ja tyytyy kehen vain.
Harrastuksista. Itse ainakin löysin kiltin naiseni vaellusreissulta eikä ole sen jälkeen tarvinnut kumppania etsiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kiltti mies, mutta en halua naiselta muuta kuin seksiä ja kauneutta.
Miellät sanan "kiltti" vähän eri tavalla kuin moni muu. Nyt ei ole hakusessa pelkän seksin perässä pyörivät epävakaat persoonat, vaan tasapainoiset ja rauhalliset.
Joo nämä "miehet" ovat kilttejä siihen asti kun saavat seksiä ja nainen tottelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu, että ns kiltit miehet ei kommentoi nyt kun asiasta kysyy ihan erillisessä ketjussa.
Ap
No minä ainakin vietän paljon aikaa omissa oloissani niin kotona, kuin ulkonakin. Toisinaan minulla on seuraakin, vaikken hirveästi jaksa sosialisoitua enää työpäivän jälkeen. Minulle saa kyllä kiinnostunut tulla juttelemaan, jos minuun törmää, mutta tätä ei ole tapahtunut yli neljäänkymmeneen vuoteen, joten kovin suurta uskoa ei ole, että tätä tapahtuisi jatkossakaan.
Profiilin olen luonut Tinderiin ja Suomi24:ään, mutta laihoin tuloksin. Kiltti olen, mutten alistuva ja annan kyllä takaisin, jos minua kohdellaan ikävästi. Huumorini voi loukata joitain, vaikka toki minulla on pelisilmää missä minkäkinlaista viljelen. Kaikesta huolimatta minulla on hyvä sydän, olen uskollinen, luotettava
Ei näyttänyt kumminkaan kiinnostusta olevan kun et tehnyt mitään elettä edistääkseen tilannetta. Sääliksi kyllä välillä käy näitä miehiä
Profiilin olen luonut Tinderiin ja Suomi24:ään, mutta laihoin tuloksin. Kiltti olen, mutten alistuva ja annan kyllä takaisin, jos minua kohdellaan ikävästi. Huumorini voi loukata joitain, vaikka toki minulla on pelisilmää missä minkäkinlaista viljelen. Kaikesta huolimatta minulla on hyvä sydän, olen uskollinen, luotettava ja intohimoinen, vaikka rauhallinen ja hiljaisuuteenkin taipuvainen.