Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin elämääni kiltin miehen

Vierailija
21.06.2024 |

Kysymys kuuluu,  mistä näitä löytää? Kulkevatko reteissä miesporukoissa, tuskin? Ovatko yksikseen kotosalla? Paljon täällä asiasta puhutaan, mutta mistä heitä löytää?

Kommentit (141)

Vierailija
41/141 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olisin halunnut ja haluan yhä (54v). Minulle kiltteys ei tarkoita yhtä kun mitään aikaansaamaton perässävedettävä nyhverö joka ei uskalla tehdä ratkaisuja kysymättä ensin joltakin mielipiteiyä ja toimia vasta sitten kun joku muu antaa siihen luvan. Vaan minulle kiltteys tarkoittaa sitä, että lähtökohtaisesti on kiltti ja ystävällinen muille eikä tietoisesti loukkaamaan muita ja/tai on sen verran fiksu että ymmärtää toisten tunteita ja ottaa muut huomioon ja siksi ei loukkaa tahatyomastikaan muita. 

Kilttinä pidän ehkä näillä ikävuosilla jo sitä että miehen itsetunto olisi niin hyvällä tolalla, että hän voisi antaa hyväksyntää, arvostusta ja huomiota kumppanilleen eikä vain olla vaatimassa sitä itselleen. Eli kiteytetysti = antaa enemmän kun ottaa!

Vierailija
42/141 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitat Tinderiin, että haluat kiltin miehen, joka osaa puhua, etkä ole liian ronkeli. Väittäisin, että mätsejä alkaa tulemaan. Sitten karsit ne jännä-miehet pois jaloista. 

No Tinderistä sen verran huonoja kokemuksia,  että mieluummin lähestyn ihan vaikka livenä. Tinder on täynnä jahkailijoita ja mätsien keräilijöitä. Muakin (ja montaa muutakin naista) saa kyllä lähestyä, tervetullutta kulttuuria Suomeen. :)

Ap

No, oon kyllä kiltti, mutta jännäkin, mitä sillä tarkoitat, eli jännittävä. 

Nyt vaan on tilanne niin että eikö voi saada syytteen jos lähestyy naista? Pitäisi siis pyytää lupa ja allekirjoitus sitten lappuun? En kyllä kehtaa sellaista.

Mitä tarkoitan jännällä? En ole tuollaist

Kyllä nykyään on syytä olla varuillaan, varsinkin kiltti-miesten, sellaisia hyypiöitä, että varmasti saavat syytteen kun vain katsovatkin naista. Pysykää naiset vaan jännä miehissä niin homma hoituu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/141 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin haluan kiltin miehen, joka ostaa mulle kaikkea ihanaa ja vie matkoille ja sitten minä palkitsen hänet seksillä. 

Kilttimies ei sovellu seksiin. Kun nainen on alasti sängyssä, kilttimies itkee nurkassa itsesääliä.

Kysymys kuuluu "mistä näitä löytää". Millä tavalla mielestäsi vastasit kysymykseen? Jos ei ole mitään uutta sanottavaa, niin ole sanomatta.

Vierailija
44/141 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tiedän! Tunnen mieslauman, joka fillaroi, käy rantsuissa uimassa, leffoissa, ulkomailla, musiikkia tekemässä, ja kaikkee semmosta. Ovat kivoja kilttejä miehiä, ja ihmettelen miksei naisille kelpaa. Ovatko liian feministejä, liikaa tavaran perään vai mikä.

Ehkä he eivät itse halua suhdetta naisen kanssa (ainakaan mitään vakavampaa)? Tai eivät tee aloitteita? Monelle naiselle on varmaan aika korkea kynnys lähestyä vierasta miesporukkaa?

Pakko kysyä tarkoittiko "Ovatko liian feministejä, liikaa tavaran perään vai mikä." niitä miehiä vai naisia?

Taidankin tästä siirtyä ketjuun: Hätkähdyttävä tieto vain joka toisella nuorella riittävä lukutaito työelämään. Lukutaidon taso on Suomessa romahtanut.

Vierailija
45/141 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitat Tinderiin, että haluat kiltin miehen, joka osaa puhua, etkä ole liian ronkeli. Väittäisin, että mätsejä alkaa tulemaan. Sitten karsit ne jännä-miehet pois jaloista. 

No Tinderistä sen verran huonoja kokemuksia,  että mieluummin lähestyn ihan vaikka livenä. Tinder on täynnä jahkailijoita ja mätsien keräilijöitä. Muakin (ja montaa muutakin naista) saa kyllä lähestyä, tervetullutta kulttuuria Suomeen. :)

Ap

Nyt vaan on tilanne niin että eikö voi saada syytteen jos lähestyy naista? Pitäisi siis pyytää lupa ja allekirjoitus sitten lappuun? En kyllä kehtaa sellaista.

RYD-man oli liian kiltti, ja kantaa nyt seuraukset.

Vierailija
46/141 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvin kiltti, ja mm. monta hymypoika patsasta voittanut ala ja ylä-asteella. Haittaako jos libido on matala ja erektiota vaikea saada? Olen heikko tekemään päätöksiä ja kova jahkailemaan, Vältän aina riskejä. T. Kiltti urheilijamies

Vierailija
47/141 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti, jos etsit kilttistä koska "juoksut on juostu" ja nyt tarvitset resurssin/mahdollistajan,  niin voi olla että joitain kilttiksiäkin asetelma vituttaa liikaa ja jättävät sikseen.

Vierailija
48/141 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai minun olisi ehkä pitänyt kysyä aloituksessa, että uskaltaako tämmöistä kiltinoloista miestä lähestyä livenä,  vai lähestyykö kiva tyyppi reippaasti naista?

Ap

Vierailija
49/141 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"haluan kilttiksen, mutta minulle se kilttis tarkoittaa jännistä"

joopa.

Vierailija
50/141 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hyvin kiltti, ja mm. monta hymypoika patsasta voittanut ala ja ylä-asteella. Haittaako jos libido on matala ja erektiota vaikea saada? Olen heikko tekemään päätöksiä ja kova jahkailemaan, Vältän aina riskejä. T. Kiltti urheilijamies

Olet selvästi piilo-homo. Tuleeko erektio pukukopissa?

Vierailija
51/141 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"haluan kilttiksen, mutta minulle se kilttis tarkoittaa jännistä"

joopa.

Sori, en etsi keskusteluseuraa yläkoululaisista.

Ap

Vierailija
52/141 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap tarkoitat kiltillä? Kiltti = hyvää toiselle tahtova  vai  "kilttimies" = ilkeä ja katkera naistenvihaaja vai jotain muuta?

Vierailija
53/141 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti miehiä löydät Skotlannista.

Vierailija
54/141 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ap tarkoitat kiltillä? Kiltti = hyvää toiselle tahtova  vai  "kilttimies" = ilkeä ja katkera naistenvihaaja vai jotain muuta?

Hyvää toiselle tahtova. Ja toki itsellensäkin pitää tahtoa hyvää. 

Ap

Vierailija
55/141 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä tarkoitan jännällä? En ole tuollaista sanaa käyttänyt. Sanoin, että Tinderissä on jahkailukulttuuri. En tiedä onko tämä jotain veetuilua nykypäivänä, että lupa pitää olla. Jos et halua lähestyä, niin älä lähesty, mutta älä sitä miksikään luvanvaraiseksi toiminnaksi sotke.

Tuota ongelmaa ei ole kuin ahdistelijoilla. Kiukuttelevat, kun eivät saakaan enää ahdistella rauhassa. -eri

Vierailija
56/141 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olisin halunnut ja haluan yhä (54v). Minulle kiltteys ei tarkoita yhtä kun mitään aikaansaamaton perässävedettävä nyhverö joka ei uskalla tehdä ratkaisuja kysymättä ensin joltakin mielipiteiyä ja toimia vasta sitten kun joku muu antaa siihen luvan. Vaan minulle kiltteys tarkoittaa sitä, että lähtökohtaisesti on kiltti ja ystävällinen muille eikä tietoisesti loukkaamaan muita ja/tai on sen verran fiksu että ymmärtää toisten tunteita ja ottaa muut huomioon ja siksi ei loukkaa tahatyomastikaan muita. 

Kilttinä pidän ehkä näillä ikävuosilla jo sitä että miehen itsetunto olisi niin hyvällä tolalla, että hän voisi antaa hyväksyntää, arvostusta ja huomiota kumppanilleen eikä vain olla vaatimassa sitä itselleen. Eli kiteytetysti = antaa enemmän kun ottaa!

Tämä oli todella hyvin kiteytetty. Juuri tätä meinaan.

Ap

Vierailija
57/141 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai minun olisi ehkä pitänyt kysyä aloituksessa, että uskaltaako tämmöistä kiltinoloista miestä lähestyä livenä,  vai lähestyykö kiva tyyppi reippaasti naista?

Ap

Kiltit miehet ovat usein ujoja ja eivät varmasti livenä lähesty. Voivat olla silti vaikka kuinka kivoja, normaalin rohkeita ja aloitekykyisiä, jos parisuhteeseen päätyvät naisen aloitteesta.

Vierailija
58/141 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kiltit miehet ovat usein ujoja ja eivät varmasti livenä lähesty. Voivat olla silti vaikka kuinka kivoja, normaalin rohkeita ja aloitekykyisiä, jos parisuhteeseen päätyvät naisen aloitteesta.

Jaa-a. Saa nähdä miten tässä käy, kun olen itsekin aika ujo.... 

Vierailija
59/141 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin haluan kiltin miehen, joka ostaa mulle kaikkea ihanaa ja vie matkoille ja sitten minä palkitsen hänet seksillä. 

Sellaiset viiksekkäät ja pehmeästi rotevat nuoret miehet ovat usein tuollaisia.

Just joo, ne karvakädet

Vierailija
60/141 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko kysyä tarkoittiko "Ovatko liian feministejä, liikaa tavaran perään vai mikä." niitä miehiä vai naisia?

Ne naiset! Eivät halua lapsi, koska...eivät avioliittoa koska...Tiedän että ovat koettaneeet heh kuullut Lissut ja muut