Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masentaa nuo facen sinkkuryhmät

Vierailija
21.06.2024 |

Nainen laittaa ketjun,  niin tulee kymmeniä vastauksia miehiltä. Mies laittaa ketjun, niin vastauksia 0. 

En tiedä onko muut miehet niin pölkkypäitä, etteivät tämmöistä epäsuhtaa huomaa. Miten tavis, mutta kouluttautunut ja urallaan eteenpäin päässyt edes voisi löytää about samantasoisen naisen? Eli sellaisen, joka on vähän koulujakin käynyt ja ymmärtää terveellisen elämän merkityksen? Tuntuu, että sinkkuryhmissä on lähinnä amiksia ja elämässä epäonnistuneita, jotka eivät ole jaksaneet opiskella.

M38

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen useammassa Facen sinkkuryhmässä ja olen huomannut, että eniten naisista saa huomiota ne joilla tissit esillä. Eli näkyy tissivakoa enemmän tai vähemmän. Osa suorastaan ns. huomiohuoria enkä ymmärrä miten jotkut viitsii esitellä itseään niin. Jotkut jopa laittaneet alusvaatteisillaan kuvia sängyn päällä pyllistellen.

Musta ei ole tuohon enkä ole yhtäkään omaa aloitusta laittanut noihin ryhmiin omalla kuvalla. Yhteen ryhmään laitoin aloituksen, mutta ilman kuvaa ja huumorilla viitaten asiaan jonka exä ennen hoiti ja nyt mun pitää tuo homma hoitaa. 

Jäin sinkuksi 40+ ikäisenä enkä taida enää ketään löytää kun en osaa olla esillä tissit ja perse tyrkyllä.

Pidä vaan kiinni tuosta asenteesta ettet ala samalle linjalle kuin muut eli esitteleen tissejä ja persettä. Oma kuva toki kannattaa olla vaikka ei saisi itsestään omasta mielestään hyvää kuvaa niin se on kumminkin rehellinen otos eikä sitä kannata hävetä. Itse skippaan kaikki naisten profiilit joissa ei lue mitään ja on vain jotain herutuskuvia, profiilit joissa asiallinen kuva/kuvat profiilitekstillä jossa kertoo itsestään on ne jotka luen ja katson kunnolla.

Vierailija
42/44 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just näin. Kyllä nämä tissivakoa esittelevät menee ainakin itsellä roskakoriin. Tosin en kuulukkaan siihen epätoivoisten joukkoon, kelle kelpaa kuka tahansa ja kuka menee ihan sekaisin jos vähän ihoa välähtää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Facebookissa sinkkuryhmiä luusereille?

Suurin osa niistä näyttäisi olevan luusereille. Taso on paras niissä ryhmissä joissa sinkkuja yhdistää jokin muukin kuin sinkkuus. Eräily, liikunta, käsityöt jne. Niissä näyttäisi olevan ihan normaalia porukkaa laidasta laitaan. Geneerisessä sinkkuryhmissä sitten lähinnä yksinäisiä höpöttelijöitä, huomiota hakevia räväköitä ja toki runsaasti alkoholia käyttäviä. 

Vierailija
44/44 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään ole hyviä kokemuksia niistä? Näissä ryhmissähän on yhteensä aivan järkyttävän iso määrä ihmisiä, joten kait siellä joitain onnistaakin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän