Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masentaa nuo facen sinkkuryhmät

Vierailija
21.06.2024 |

Nainen laittaa ketjun,  niin tulee kymmeniä vastauksia miehiltä. Mies laittaa ketjun, niin vastauksia 0. 

En tiedä onko muut miehet niin pölkkypäitä, etteivät tämmöistä epäsuhtaa huomaa. Miten tavis, mutta kouluttautunut ja urallaan eteenpäin päässyt edes voisi löytää about samantasoisen naisen? Eli sellaisen, joka on vähän koulujakin käynyt ja ymmärtää terveellisen elämän merkityksen? Tuntuu, että sinkkuryhmissä on lähinnä amiksia ja elämässä epäonnistuneita, jotka eivät ole jaksaneet opiskella.

M38

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri noissa pyörii ja joskus ollut juhlissa näiden ryhmien porukkaa. Kieltämättä tuli mieleen, että siellä on jämien jämien jämät. Anteeksi.

Vierailija
2/44 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän siellä äänessä on lähinnä ne "jämapalat" elämäm koululta tuoksuvine juttuineen, mutta hyvällä tuurilla voi löytyä toki sieltäkin seuraa. Naurattaa kyllä itseäkin jos joku laadukas mies tai nainen tekee julkaisun niin siellä on ne samat setämiehet ja tädit iskemässä silmää ja tarjoamassa gif-ruusuja. Varmaan paras tulos tulee vaan selaamalla jäsenien facesivuja ja lähestymällä suoraan niitä jotka ovat hiljaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastakohta eliittikumppaneille. Aivan uskomatonta väkeä noissa vaikuttaa.

Vierailija
4/44 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse vielä alle kolmekymppinen, yliopiston käynyt (KTM - laskentatoimi & rahoitus) ja normaalipainon alarajoilla (bmi 18,5) oleva nainen ja aivan mahdoton etsiä somesta tai tinderistä vakavaa parisuhdetta. Että ei se näinkään päin ole helppoa. Lähestymisiä toki tulee, mutta ei yhtään sellaisia, joita voisi ajatella parisuhteeseen.

Vierailija
5/44 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse vielä alle kolmekymppinen, yliopiston käynyt (KTM - laskentatoimi & rahoitus) ja normaalipainon alarajoilla (bmi 18,5) oleva nainen ja aivan mahdoton etsiä somesta tai tinderistä vakavaa parisuhdetta. Että ei se näinkään päin ole helppoa. Lähestymisiä toki tulee, mutta ei yhtään sellaisia, joita voisi ajatella parisuhteeseen.

Niin mikä niissä lähestymisissä on sitten vialla? Tinder on täynnä akateemisia miehiä.

Vierailija
6/44 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mikä niissä lähestymisissä on sitten vialla? Tinder on täynnä akateemisia miehiä.

Niinpä. Hämmentävä kommentti. 

Vierailija
7/44 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei noi deittisomet toimi teille laatunaisillekaan ihan niin helposti, että paikalle tuleminen riittää. Jos haluaa jotain muutakin kuin setämiesläähätystä ja chadin seksinukkena toimimista, niin vaivaa on nähtävä. Siellä kyllä todellakin on niitä sun kaltaisia miehiä, jotka etsivät ihan vakavaa suhdetta.

Vierailija
8/44 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Allekirjoittanut vastaa. Niin Tinderistä kyllä miehiä löytyy eri koulutustasoilta, aloilta, ikäluokista yms, mutta paikkana some ja deittiäpit ovat sellaisia, että ei sieltä löydä vakavaan parisuhteeseen. 

Vierailija
9/44 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuurin merkitystä monesti aliarvioidaan. Siis joskus käy vaan ihan mieletön MUNKKI, että kaksi toisilleen sopivaa ihmistä kohtaa juuri oikealla hetkellä oikeassa paikassa. Sellaiset jotka sopivat toisilleen ja etsivät samoja asioita, ovat avoimia rakkaudelle ja parisuhteelle. 

Mahdollisuuksiaan voi toki lisätä olemalla aktiivinen mutta ei se sitä poista että loppujen lopuksi siihen tarvitaan onnea. 

Tsempit kaikille teille jotka vielä omaanne etsitte. Mulla kävi jo mäihä. 

Vierailija
10/44 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuryhmissä tuntuis olevan niitä jotka on päättäneet pysyäkin sinkkuina aika paljon.

Vierailija
11/44 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Allekirjoittanut vastaa. Niin Tinderistä kyllä miehiä löytyy eri koulutustasoilta, aloilta, ikäluokista yms, mutta paikkana some ja deittiäpit ovat sellaisia, että ei sieltä löydä vakavaan parisuhteeseen. 

Lapsettomia korkeasti koulutettuja miehiä. Kuvat ja tekstit näkyy heti: https://www.rosebrides.com/search/results/?skey=72da58c58a2915f603b4c94…

https://www.millionairematch.com (onnenonkijat voi häröttää)

Vierailija
12/44 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei noi deittisomet toimi teille laatunaisillekaan ihan niin helposti, että paikalle tuleminen riittää. Jos haluaa jotain muutakin kuin setämiesläähätystä ja chadin seksinukkena toimimista, niin vaivaa on nähtävä. Siellä kyllä todellakin on niitä sun kaltaisia miehiä, jotka etsivät ihan vakavaa suhdetta.

Kiitos tässä tuli sanottua se, mitä ajattelen. On totta, että sinun sanoillasi 'kaltaisiani' miehiä löytyy varmasti Tinderistä. Hankaluus tulee siitä, että joutuu pelaamaan Tinderin oman algoritmin kanssa ja sitten seulomaan itse sitä väkeä. Vähän kuin heinäkasasta etsisi neulaa.  Muistelen, että 6 vuotta sitten Tinderin algoritmileikki ei ollut näin paha kuin tänä päivänä.

Vierailija
13/44 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuryhmissä tuntuis olevan niitä jotka on päättäneet pysyäkin sinkkuina aika paljon.

Itse sain "potkut" yhdestä sinkkuryhmästä kun ihmettelin ääneen ettei täällä väki edes käy treffeille. Jotain ryyppykuvien ja tarinoiden jakamista pääasiassa... todella kiinnostavaa tarinaa kuinka paha krapula nelikymppisellä Jakella ja Pirrellä tänä sunnuntaina onkaan.

Vierailija
14/44 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa lisää kokemuksia. Miettinyt itsekin näitä ryhmiä.

Vierailija
15/44 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä naisissa että miehissä on niitä jotka ei käytä tinderiä ja muita vastaavia panosovelluksia. Ei kannata hukata toivoaan.

Vierailija
16/44 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei löydä? Todella moni mies on siellä vakavalla mielellä niin kuin sinäkin. Todistetusti myös moni on löytänyt kumppanin deittiäpistä.

Vierailija
17/44 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekä naisissa että miehissä on niitä jotka ei käytä tinderiä ja muita vastaavia panosovelluksia. Ei kannata hukata toivoaan.

Katkeraa tekstiä. Kyllä tälläkin palstalla on ollut onnistumistarinoita noista "panosovelluksista". Siellä on väkeä ja tarpeita laidasta laitaan.

Vierailija
18/44 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ainakin sinkkutapahtumissa monet naiset sanovat, että ovat tulleet vain viettämään aikaa, eivätkä halua minkäänlaista parisuhdetta

Vierailija
19/44 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista ..thaimaa taas talvella.

Vierailija
20/44 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katkeraa tekstiä. Kyllä tälläkin palstalla on ollut onnistumistarinoita noista "panosovelluksista". Siellä on väkeä ja tarpeita laidasta laitaan.

Jokainen voi tehdä kuten itse parhaaksi näkee. Itse en kelpuuttaisi naista joka on pyörittänyt karusellia tinderissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän