Eräs nainen, jota joskus kokeilin saada lähtemään kanssani treffeille, ei silloin suostunut...
Mutta tänään hän lähetti minulle viestin, että haluanko juhannuksen jälkeen tulla hänen luokse katsomaan leffaa. Asiassa on yksi pieni ongelma... Minä en enää näe häntä viehättävänä, toisin kuin vielä muutama vuosi sitten. Silloin hän oli naisellisen näköinen nainen, enää hän ei siltä näytä omasta mielestäni.
Tämä kuvan nainen muistuttaa suunnilleen häntä, miltä hän näytti vielä 4 vuotta sitten.
https://img.freepik.com/free-photo/beautiful-woman-sitting-grass_144627…
Tällaiselta nainen näyttää nykyään.
https://images.squarespace-cdn.com/content/v1/541d14f8e4b09246971df445/…
Varmaan jotkut tykkäävät myös jälkimmäisen kuvan naisesta, mutta omasta mielestäni tuo on jo liian räikeä nainen makuuni.
Kommentit (41)
Ekassa kuvassa on terve nainen ja tokassa on pride nainen.
Vierailija kirjoitti:
Kokeilit saada lähtemään? Ok.
Niin, kokeilin onneani eli pyysin häntä.
ap
Kai sitä aikuinen ihminen osaa kohteliaasti kieltäytyä. Ei ole syytä eikä tarvetta sitä sen enempää eritellä. Onko normaalit käytöstavat hukassa vai miksi pitää täältä asti kysellä tällaista asiaa?
Mikä mahtaa olla syy, että kaunis nainen muuttaa ulkonäköä noin radikaalisesti.
Ehkä hän pitää naisista ja pyytää sinua ystävänä katsomaan leffaa ?
Ei jollain hiustyylillä nyt niin suurta merkitystä ole. Tärkeintä on se mitä löytyy pään sisältä.
Kerro rehellisesti mistä kiikastaa
Vierailija kirjoitti:
Niin, Kiira Korpi oli todella kaunis nuori nainen sekä luomu. Sitten meni muuttamaan ulkonäköä huonompaan suuntaan...
ap
Vierailija kirjoitti:
Ei jollain hiustyylillä nyt niin suurta merkitystä ole. Tärkeintä on se mitä löytyy pään sisältä.
Kyllä minulle on ulkonäöllä merkitystä kanssa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, Kiira Korpi oli todella kaunis nuori nainen sekä luomu. Sitten meni muuttamaan ulkonäköä huonompaan suuntaan...
ap
Kiiraa varmaan nyt kovasti harmittaa ettei hän ole enää jonkun naisia esineellistävän anonyymin AV-miehen mieleen.
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta kyllä naisen hiustyylillä on merkitystä, varsinkin jos hiukset ovat luonnottoman näköiset!
Vierailija kirjoitti:
Hmm. En mäkään tykkää tuost keltapäästä yhtää.
Luonnottoman väriset hiukset, kuten liilat, keltaiset tai siniset ovat järkyttävän näköisiä. Oli kyseessä mies tai nainen.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin. Hänellä on muita naisystäviä ja kavereita siitä varten. Miksi hän yhtäkkiä minut luokseen haluaisi kahdestaan leffaa katsomaan? Hän myös tietää sen, että olen ollut ihastunut häneen. Toisin silloin hän näytti erilaiselta.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta kyllä naisen hiustyylillä on merkitystä, varsinkin jos hiukset ovat luonnottoman näköiset!
Minäkin myönnän, että miehen partatyylillä on minulle merkitystä vaikka en muuten nirso olekaan. En voi sietää niitä pitkiä ruokkoamattomia hiutupartoja, joista haivenet harittavat joka suuntaan. Sellainen saa miehen näyttämään joltain joulutontulta. Opetelkaa miehet siistimään partanne!
Vierailija kirjoitti:
Tulevaisuudessa "terva nainen" tulee olemaan harvinaisuus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulevaisuudessa "terve nainen" tulee olemaan harvinaisuus!
Siis, tulevaisuudessa "terve nainen" tulee olemaan harvinaisuus! Korjattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin. Hänellä on muita naisystäviä ja kavereita siitä varten. Miksi hän yhtäkkiä minut luokseen haluaisi kahdestaan leffaa katsomaan? Hän myös tietää sen, että olen ollut ihastunut häneen. Toisin silloin hän näytti erilaiselta.
ap
Sano sille akalle suoraan, että se näyttää ihan hirveeltä.
Hmm. En mäkään tykkää tuost keltapäästä yhtää.