Miksi persututtavani haukkuvat koulutustani ja työtäni?
Olen valmistunut hiljattain sosionomiksi ammattikorkeakoulusta ja työskentelen erityistason lastensuojelulaitoksessa. AMK-koulutus ja lastenkotityö eivät ehkä ole mitään rakettitiedettä, mutta kuitenkin yhteiskunnallisesti tärkeää työtä.
Minulla on muutama korkeastikoulutettu persututtava, jotka haukkuvat minua tyhmäksi ja käskevät mennä oikeisiin töihin (mikä sitä oikeaa työtä sitten on)
Kommentit (9)
Jos he ovat korkeasti koulutettuja, he osannevat keskustella. Kysy heiltä itseltään.
Kyllä kaikki työ on oikeaa työtä ja jokainen valitsee oikeista täistä itselleen oikean työn.
Ajattelin otsikosta että olet FM joita persut nimittävät käsienheiluttelijoiksi. Yllätti että olet sosionomi, kai persujenki pitäs tajuta lastensuojelun tärkeys.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin otsikosta että olet FM joita persut nimittävät käsienheiluttelijoiksi. Yllätti että olet sosionomi, kai persujenki pitäs tajuta lastensuojelun tärkeys.
Se persujen tyhmyys ja ylimielisyys. Tyttäreni on FM ja siis matematiikka pääaineena.
Jaa, tälläinen provokaatio tuli sitten demarinuoren mieleen, kun yksin peräkammarissa vietti Juhannusta? Eihän tässä sinänsä mitään suurempaa hauskaa ole, mutta ei myöskään totuutta.
Onhan tämä vähän vaihtelua muihin Persuhullun juttuihin, kun ihan ikioman aloituksen tekee. Miten ihmeessä sinä jaksat päivystää tällä palstalla kaiken aikaa?
Mitä työtä ne haukkuvat tekee?