Mitä herkkuja söisit, jos ei tarvitsisi miettiä seuraamuksia?
Itellä menisi mm: omarmunkit, pullava dallaspitko, täytekakut, fazerin marjapiiraat, minttu krokantti marabou, sourcream&onion sipsit.
Näistä alottaisin.
Kommentit (56)
On teillä kyllä hauska elämä. Syön mitä huvittaa, joskus tekee mieli salaattia ja joskus sipsejä
Itsetehtyjä voipullia, maitoon leivottuna vehnäjauhoilla.
Vierailija kirjoitti:
Kamalia tekomakutuotteita!
Miksi sinä tuollaisia söisit?
Olen aina syönyt mitä olen halunnut mutta ihan vain mielenkiinnosta niin mitä ap tarkoittaa seurauksilla? Ap:n äiti suuttuu? Sitten kun kasvat aikuiseksi niin voit ostaa omat eväät eikä niistä tule mitään seurauksia. Hassu lapsi.😂
Taasko joku on syönyt lapsen vanukkaan??
Vierailija kirjoitti:
Olen aina syönyt mitä olen halunnut mutta ihan vain mielenkiinnosta niin mitä ap tarkoittaa seurauksilla? Ap:n äiti suuttuu? Sitten kun kasvat aikuiseksi niin voit ostaa omat eväät eikä niistä tule mitään seurauksia. Hassu lapsi.😂
Oisko vaikka terveydellisiä vaikutuksia?
Vierailija kirjoitti:
Pussi irtokarkkeja, puoli pakettia jäätelöä ja muutama metvurstivoileipä päivässä tekee kilon, parin painonnousua kuukaudessa. Luultavasti nuo näkyy verikokeissakin.
Ap on ihan seko.
Minä syön aina mitä haluan, sillä erotuksella että olen muutaman kuukauden vältellyt juustoa. Syön sitä kuitenkin vähän silloin tällöin.
En muuttaisi mitään
Läskisoosia, makkaroita, pekonia, hyviä juustoja, burgereita, pizzaa, ankkaa
Kyllä mä pidän siitä mitä syön, eli enimmäkseen terveellistä ja sopivia määriä.
Jos mieli tekee, niin sitten syön vaikka ranskanperunoita, mutta yleensä pärjään juureksilla.
Arkiset tavat ratkaisee.
Monia ap:n listasta en söisi ikinä, ja loppuja vastentahtoisesti. Paljon kerralla en koskaan.
Söisin uusia perunoita piimän kera. Nyt ei ole perunoita, mutta piimää on sitä sain 10 purkkia ilta alesta.
Vierailija kirjoitti:
Aikuiset olettavat, että seurauksilla tässä tarkoitetaan esim. ylipainoa, 2. tyypin diabetesta, korkeaa kolesterolia, verenpainetautia, yleistä väsymystä ja huonovointisuutta, päihdeongelmia jne.
Vierailija kirjoitti:
No mikset niitä muka voi syödä?
Vierailija kirjoitti:
Söisin uusia perunoita piimän kera. Nyt ei ole perunoita, mutta piimää on sitä sain 10 purkkia ilta alesta.
Miksi ostit 10 purkkia piimää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikset niitä muka voi syödä?
Esimerkiksi keliakia+maitoallergia. Siinä menee oikeasti tosi huonoin kuntoon jos sillä kombolla vetää tollasia herkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuiset olettavat, että seurauksilla tässä tarkoitetaan esim. ylipainoa, 2. tyypin diabetesta, korkeaa kolesterolia, verenpainetautia, yleistä väsymystä ja huonovointisuutta, päihdeongelmia jne.
Todellakin. Itsellä korkea kolesteroli ja verenpaine. Muuten söisin jo aikaisemmin mainitsemiani rasvaisia juustoja, pitsaa ja salmiakkia ym.
Juustoja, pizzaa, ranskalaisia... kaikkea suolaista ja rasvaista.