Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä herkkuja söisit, jos ei tarvitsisi miettiä seuraamuksia?

Vierailija
21.06.2024 |

Itellä menisi mm: omarmunkit, pullava dallaspitko, täytekakut, fazerin marjapiiraat, minttu krokantti marabou, sourcream&onion sipsit.

Näistä alottaisin.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juustoja, pizzaa, ranskalaisia... kaikkea suolaista ja rasvaista. 

Vierailija
22/56 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

viinaa,sikareja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä kyllä hauska elämä. Syön mitä huvittaa, joskus tekee mieli salaattia ja joskus sipsejä

Vierailija
24/56 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetehtyjä voipullia, maitoon leivottuna vehnäjauhoilla.

Vierailija
25/56 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamalia tekomakutuotteita!

Miksi sinä tuollaisia söisit?

Vierailija
26/56 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina syönyt mitä olen halunnut mutta ihan vain mielenkiinnosta niin mitä ap tarkoittaa seurauksilla? Ap:n äiti suuttuu? Sitten kun kasvat aikuiseksi niin voit ostaa omat eväät eikä niistä tule mitään seurauksia. Hassu lapsi.😂

Vierailija
27/56 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko joku on syönyt lapsen vanukkaan??

Vierailija
28/56 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina syönyt mitä olen halunnut mutta ihan vain mielenkiinnosta niin mitä ap tarkoittaa seurauksilla? Ap:n äiti suuttuu? Sitten kun kasvat aikuiseksi niin voit ostaa omat eväät eikä niistä tule mitään seurauksia. Hassu lapsi.😂

Oisko vaikka terveydellisiä vaikutuksia?

Vierailija
29/56 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pussi irtokarkkeja, puoli pakettia jäätelöä ja muutama metvurstivoileipä päivässä tekee kilon, parin painonnousua kuukaudessa. Luultavasti nuo näkyy verikokeissakin.

Vierailija
30/56 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ihan seko.

Minä syön aina mitä haluan, sillä erotuksella että olen muutaman kuukauden vältellyt juustoa. Syön sitä kuitenkin vähän silloin tällöin. 

En muuttaisi mitään 

Vierailija
31/56 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskisoosia, makkaroita, pekonia, hyviä juustoja, burgereita, pizzaa, ankkaa

Vierailija
32/56 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä pidän siitä mitä syön, eli enimmäkseen terveellistä ja sopivia määriä.

Jos mieli tekee, niin sitten syön vaikka ranskanperunoita, mutta yleensä pärjään juureksilla.

Arkiset tavat ratkaisee.

Vierailija
33/56 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monia ap:n listasta en söisi ikinä, ja loppuja vastentahtoisesti. Paljon kerralla en koskaan.

Vierailija
34/56 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipsejä.

Vierailija
35/56 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söisin uusia perunoita piimän kera. Nyt ei ole perunoita, mutta piimää on sitä sain 10 purkkia ilta alesta.

Vierailija
36/56 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuiset olettavat, että seurauksilla tässä tarkoitetaan esim. ylipainoa, 2. tyypin diabetesta, korkeaa kolesterolia, verenpainetautia, yleistä väsymystä ja huonovointisuutta, päihdeongelmia jne.

Vierailija
37/56 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikset niitä muka voi syödä?

Vierailija
38/56 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söisin uusia perunoita piimän kera. Nyt ei ole perunoita, mutta piimää on sitä sain 10 purkkia ilta alesta.

Miksi ostit 10 purkkia piimää?

Vierailija
39/56 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikset niitä muka voi syödä?

Esimerkiksi keliakia+maitoallergia. Siinä menee oikeasti tosi huonoin kuntoon jos sillä kombolla vetää tollasia herkkuja.

Vierailija
40/56 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuiset olettavat, että seurauksilla tässä tarkoitetaan esim. ylipainoa, 2. tyypin diabetesta, korkeaa kolesterolia, verenpainetautia, yleistä väsymystä ja huonovointisuutta, päihdeongelmia jne.

Todellakin. Itsellä korkea kolesteroli ja verenpaine. Muuten söisin jo aikaisemmin mainitsemiani rasvaisia juustoja, pitsaa ja salmiakkia ym. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän