Mitä herkkuja söisit, jos ei tarvitsisi miettiä seuraamuksia?
Itellä menisi mm: omarmunkit, pullava dallaspitko, täytekakut, fazerin marjapiiraat, minttu krokantti marabou, sourcream&onion sipsit.
Näistä alottaisin.
Kommentit (56)
Syön nytkin mitä haluan enkä mieti seurauksia.
Söisin prinsessakakkua ja ihan kaikkea missä olisi kermavaahtoa ja kirsikkahilloa.
Niitä Fatzerin vihreitä ja geishakuulia.
Mulla menis burgerii, pizzaa ja kaikkea muuta suolasta ja lihaa, lihaa, lihaa. En välitä makesta yhtään
Marsipaania, kermavaahtoa, täytelakuja.
Englanninlakuja.
Jäätelöä, lakuja, Tuplaa, Pullavaa, Punssirullia, maustettua rahkaa, suolapähkinöitä, juustonaksuja, taatelia, monia keksisortteja
Lohta, suolalihaa, hyvää leipää, - moni tavisruoka on tosi hyvää eikä olisi syytä jättää pois listasta, juustoja
Hedelmiä, kurkkua ja tomaattia
Tietysti kotitekoinen täytekakku menis jossa hilloja, hedelmiä, kermavaahtoa
Entä juomat?
Söisin paljon enemmän suklaata! Söisin myös enemmän kaikkea epäterveellistä, kuten meetwurstia, juustoja, donitseja, marenkikakkuja - toki näitä kaikkia syön mutta en kovin usein.
Olen syönyt tänään just mitä olen halunnut miettimättä seurauksia. Laaja valikoima irtokarkkeja, kartanon sipsejä, britakakkua, grillattua lihaa ja perunoita... on vähän ähky.
Rasvaisia juustoja, pitsaa, kiinalaisia friteerattuja juttuja kuten kanaa ja sipulirenkaita, salmiakkia.
Haineväkeittoa.