Menkat rantalomalla
Eli siis ollaan lähössä rantalomalle parin päivän päästä, ja mulla on just sillon menkat. En osaa käyttää tampoonia tai kuukuppia, vain siteitä🥲 Mitä teen?
Kommentit (17)
Voit nyt opetella tamponin käytön. Burana tai muu ibuprofeeni vähentää vuotoa. Eiköhän vuoto joka tapauksessa niukkene siihen mennessä.
Opettele tamponin käyttö. On myös menkkauikkareita, mutta nyt on mylhäistä sellaista tilailla.
Menkat siis ei oo vielä alkanu, pitäs alkaa vasta lähtöpäivän jälkeisenä päivänä.
-ap
Googlaa Tampaxin tai OB:n nettisivuilta ohjeet tamponin käyttöön. Ei ole yhtään vaikeaa teinillekään, kun aloittaa mini-koolla harjoittelun. Meressä ei pientä vuotoa huomaa kukaan, jos on musta bikinin alaosa. Altaalle menisin vain tamponin kanssa ja se kannattaa vaihtaa uuteen jokaisen uinnin jälkeen. Vaihda muutenkin joka vessakäynnillä. Ihanaa lomaa!
Tamponi on todella helppo ja huomaamaton, itse käyttänyt 12v asti niitä.
Jos käytät siteitä, niin sitten käytät siteitä.
Menet rantalomalle ja käytät siteitä. Eipä siinä sen kummempaa.
Johan on paljon menkka-avauksia taas tänään. Joku fetissi jonneilla?
Oot rannalla pitkät housut päällä ja ramppaat vessassa. Etkä siis ui.
Vierailija kirjoitti:
Menkat siis ei oo vielä alkanu, pitäs alkaa vasta lähtöpäivän jälkeisenä päivänä.
-ap
Hanki nyt heti kuukautistensiirtopillerisesepti. Ja ota ohjeen mukaan. Tai jos sinulla e-pillerit syö kaksi liuskaa putkeen.
Vierailija kirjoitti:
Huutista naisten ongelmille 😂
Hiljaa senkin etuoikeutettu pippelieläin!
Vierailija kirjoitti:
Googlaa Tampaxin tai OB:n nettisivuilta ohjeet tamponin käyttöön. Ei ole yhtään vaikeaa teinillekään, kun aloittaa mini-koolla harjoittelun. Meressä ei pientä vuotoa huomaa kukaan, jos on musta bikinin alaosa. Altaalle menisin vain tamponin kanssa ja se kannattaa vaihtaa uuteen jokaisen uinnin ja nainnin jälkeen. Vaihda muutenkin joka vessakäynnillä. Ihanaa lomaa!
Minulla on aina säännöllinen kierto 28 päivää joten helppo laskea vaikka puoli vuotta etukäteen koska menkat on. No kuinkas ollakaan viime etelänloma alkoi mukavasti kun päivää ennen lentoa tulikin menkat vaikka oli vasta kierron puoliväli. Ja Niagara kaiken lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Menkathan olisi kannattanut siirtää tuossa tilanteessa. Voit pyytää toki lääkäriltä Caprilonia, jolla vuodon määrää saa vähennettyä. Muussa tapauksessa varmaan opettelet äkkiä käyttään tamponia tai pysyt poissa rannoilta, vähän vaikeehan siellä on siteen kanssa olla.
Tai käytät rannalla uimahametta bikinialaosan ympärilä, uimaan ei silti siteen kanssa voi mennä.
Miten niin ei voi? Paremminkaan ehkä ei kannata. Tosin olen uinut siteen kanssa. Turpoaa hauskasti ja pitää heti vaihtaa, kun tulee vedestä.
Mutta ihan vaikka rannassa/altaalla ollessa voi hyvik käyttää (siivetöntä) sidettä, kun valitsee sen mukaisen alaosan.
Menkathan olisi kannattanut siirtää tuossa tilanteessa. Voit pyytää toki lääkäriltä Caprilonia, jolla vuodon määrää saa vähennettyä. Muussa tapauksessa varmaan opettelet äkkiä käyttään tamponia tai pysyt poissa rannoilta, vähän vaikeehan siellä on siteen kanssa olla.
Tai käytät rannalla uimahametta bikinialaosan ympärilä, uimaan ei silti siteen kanssa voi mennä.