Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis 40 vuotias on jo tosi vanha

Vierailija
21.06.2024 |

40 vuotiaat ihmiset ovat vanhoja.

Itse olen täyttämässä 32. 

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hankkia sellainen työpaikka mistä et ihan helpolla mene vaihtoon.

Yli 40v työtön duunari odottaa pientä eläkettä ja käy välillä cv kursseilla.

Vierailija
42/62 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän mä sitten olen? Olen 58v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän mä sitten olen? Olen 58v

Fossiili :D

Vierailija
44/62 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jtn f***ing dinosauriita 🦄

Vierailija
45/62 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua...

Miksi tällä palstalla on joka hiton päivä joku "40-vuotias on vanha", "nelikymppiset rupsahtaneita", "keski-ikäisten elämä ohi".... Mistä nämä kumpuavat?

Onko palsta täynnä ikäkriiseilijöitä vai trolleja?

Vierailija
46/62 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap on jo 32v niin ei sitä tajuakkaan kun kohta on jo 40 mittarissa,näin se vaan menee mutta sitten voit alkaa pitämään viisikympisiä ikäloppuina.

Vierailija
47/62 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaan oletko samaa mieltä, jos joskus täytät 80!

Vierailija
48/62 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua...

Miksi tällä palstalla on joka hiton päivä joku "40-vuotias on vanha", "nelikymppiset rupsahtaneita", "keski-ikäisten elämä ohi".... Mistä nämä kumpuavat?

En minäkään käsitä mistä tämä kumpuaa. Vaikken enää suostuisi muuttamaan HOASin kimppakämppään tai suostuisi aloittamaan alusta esim. siivouksen hanttihommissa eikä tarvitse elää parikymppisen elämää niin on iän karttumisessa omat hyvät puolensa. Tietää rajansa eikä enää suostu mihin tahansa.

Vierailija
49/62 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

40v on taitekohta. Siihen mennessä jos ei jotain elämässä saavuttanut, niin tuskin jatkossakaan saavuttaa. Perhe, ura, varallisuus, ystävät, terveys. Pohjatyö tehdään nuorena, 40-vuotiaana on jo myöhäistä

Vierailija
50/62 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40v on taitekohta. Siihen mennessä jos ei jotain elämässä saavuttanut, niin tuskin jatkossakaan saavuttaa. Perhe, ura, varallisuus, ystävät, terveys. Pohjatyö tehdään nuorena, 40-vuotiaana on jo myöhäistä

Eikö ole. Esimerkiksi useampi Hollywoodtähti on saanut ensimmäiset suuret roolinsa neljän kympin paikkeilla ja heillä elämä ei ole kaatunut liian nuorena saadun menestyksen ja päihteiden sudenkuoppaan. Joten, jos siinäkin mittakaavassa on mahdollista niin miksipä ei arkisemmissa ympyröissä? Lisäksi suuri osa tutuista on opiskellut läpi elämän iästä riippumatta ja edistynyt tavoitteissaan. Ainut mikä estää ovat luutuneet käsitykset ja asenteet, joiden mukaan elämän kuuluisi edetä tietyllä aikataululla. Ainoa asia mikä on sidottu ikään on lasten saaminen.

Vierailija
51/62 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo kaikki voi myös menettää 40 ikävuoden jälkeen.

Vierailija
52/62 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkin kertoa miehelle että vanhan akan otti. 

Vierailija
53/62 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo kaikki voi myös menettää 40 ikävuoden jälkeen.

Varsinkin terveyden. Moni nelikymppinen saa syövän.

Mies alkaa katsella nuorempaa naista.

Jos eroat, menetät ystäväpiirit.

Menetät avioerossa rahaa.

Ja lapset lentää pesästä ja voivat muuttua kusipäiksi ja silti joudut kestämään yksinäisen vanhuuden.

Vierailija
54/62 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

40v. on ainakin itselleni ollut sellainen ikä missä olen herännyt oman aikani rajallisuuteen. Jotain tekemistä asian kanssa on varmasti sillä että lyhyen ajan sisällä olen mennyt naimisiin, saanut lapset ja vanhempieni terveys on rapistunut. Siihen 35v. asti oma rooli elämässä oli aika samanlainen, nyt tuntuu siltä että ne roolit on mennyt ihan kokonaan uusiksi. Nyt kun lapset on yli 3v. niin on ollut aikaa pysähtyä ja huomata asia.

Vierailija
55/62 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40v. on ainakin itselleni ollut sellainen ikä missä olen herännyt oman aikani rajallisuuteen. Jotain tekemistä asian kanssa on varmasti sillä että lyhyen ajan sisällä olen mennyt naimisiin, saanut lapset ja vanhempieni terveys on rapistunut. Siihen 35v. asti oma rooli elämässä oli aika samanlainen, nyt tuntuu siltä että ne roolit on mennyt ihan kokonaan uusiksi. Nyt kun lapset on yli 3v. niin on ollut aikaa pysähtyä ja huomata asia.

Tämäkin pitää paikkansa. nyt tiedostaa ajan rajallisuuden ja siksi ei haluakaan tuhlata aikaa merkityksettömään vaan keskittyä siihen millä on merkitystä ja joka on myls itselle tärkeää muiden miellyttämisen sijaan.

Vierailija
56/62 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karu totuushan tämä.

Vierailija
57/62 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen olevani nuori vielä, jalka nousee ja työnteko maistuu. Olen 70v, siis kaikkien nuorten miesten ja ehkä naistenkin mielestä iki vanha peräti muinaismuisto. Mutta minä en siitä masennu. 

Vierailija
58/62 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylilaudan vaippapersiöt alkoivat saada sarjatulena banneja laudan moden kiristettyä käytösvaatimuksia huomattavasti. Osalla kaiketi lopullinen porttikielto laudalle. Kyliltä kuuluu.

.

Nyt nuo max 20-v. bonapiltit ovat  sitten siirtyneet tänne. Hmmm.

.

Ajattelin nyt käyttää tuota infant - kielikuvastoa; piltit kun tuppaavat olettamaan kaikkien meidän +40 viisaiden käyttävän Tena-vaippoja virtsankarkailuun. 😂 Tehdään kompromissi sitten.

.

Me ai jai aikuiset olemme Tenat, piltit = Liberot. Läl - läl - lää! 😛

Vierailija
59/62 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua...

Mä kanssa ihmettelen samaa asiaa. Joka päivä kysellään voiko neljäkymppinen sitä ja voiko neljäkymppinen tätä. Mikä juttu?

Vierailija
60/62 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nelikymppisellä on vielä 25-30 työvuotta edessään, joten ei ole vanha. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme