Mikä on paras liittymä? Sonera, Radiolinja vai Saunalahti?
Pojalle rippilahjaksi gsm-puhelin.
Mikä on paras liittymä?
Kommentit (24)
Radiolinja ollut mulla jo pitkään ja tyytyväinen olen.
Saunalahden serverin ei olisi kannattanut laajentaa NMT-bisnekseen. Kuoleva teknologia, sanokaa minun sanoneeni. Jonain päivänä ihmiset tulevat vielä kaipaamaan vanhaa kunnon Saunalahden serveriä.
Vierailija kirjoitti:
Tele NMT on paras
Laitoin saunan päälle ja olutta on, minä tarjoan!
-Esko Kovero
Vierailija kirjoitti:
Eiku ihan hyvä 4/5
Täysin typerä aloitus.
Mulla on ollut vuodesta -98 Radiolinjan liittymä. On halpa, en kyllä paljon soittele.
Mene R:lle ja osta kaikkien kolmen prepaid-SIM:it ja kokeile omassa puhelimessasi. 4G riittää ihan hyvin. 5G on hypetystä jollain 500m kantamalla tukiasemasta.
Nuokin liittymät oli joku ihme statusjuttu sen ajan teineille, piti olla Sonera eikä mitään Rätinälinjaa.
Vierailija kirjoitti:
Jippii-liittymä on paras
Juttu vuodelta 2000!😂
Ilmeisesti Ericsonin 80-luvun lopun puhelin on paras vai mitä?
Nykyään on kolme verkko-operaattoria Suomessa. Telia (Sonera). Elisa (Radiolinja/Saunalahti) ja DNA (jota myös MOI käyttää).
Onko teillä ihan peruspuhelimet vai joku tuhannen markan juppipuhelin?
Mulla on Radiolinja ja Nokia 3310. Toimii tosi hyvin.
Mobira Cityman 900 on kuulemma kuuminta hottia, mutta aika kallis.
Paras liittymä on se mikä tuo parhaimman yhteyden kotiisi, tämä selviää cellmapperilla eli sun täytyy ensin etsiä kartasta se parhaimman operaattorin masto joka kattaa hyvin ainakin 1800 mhz tajuudella asuntosi tämän jälkeen voit katsoa tämän operaattorin alla toimivan liittymän, lisää tietoa tajuuksista, nopeuksista ja cellmapperin käytöstä: https://paras-liittyma.fi/
Tele NMT on paras