Miksi ette ole töissä nyt?
Nyt on työpäivä?
21.06 perjantai on Suomessa normaali työpäivä. Miksi ette ole töissä? Miksi lorvitte tällä palstalla?
Kommentit (49)
Olen jo tehnyt työurani ja siitä ansaitusti eläkkeellä.
En ole muutamaan vuoteen käynyt, miksi nytkään?
Olenhan mä. Täällä ihan tavallinen työpäivä.
Eläkkeellä Saimaan rannalla katselemassa kaunista järvi-Suomen maisemaa.
Miksi haluat tietää? Ja miten selität oman lorvimisesi?
Miksi et itse ole töissä? Minä olen mutta juuri nyt lounastauolla.
Jaa perjantaiko tänään on? On ajantaju kadonnut, eikä juhannuksellakaan ole niin väliä, kun juhlia voi koska vaan. T: ope
Alallani jussiaatto on vapaapäivä. Paitsi 24/7 taloissa jotka nekin ovat tietyt päivät vuodessa kiinni.
Vietän koko kesän kestävää juhannusta. Syyskuussa alkaa joulu ja uusivuosi. Ei ehdi mitään töitä tehdä.
Just puoli minuuttia sitten avasin tämän. Eka kerta muutamaan päivään. En siis lorvi.
Olen kesälomalla, että saisinkin lorvia luvan kanssa.
Palkallinen vapaapäivä, t. toimistotyöntekijä
En ole töissä siksi, koska vuoro alkaa klo 17.00. Miksi ap et ole töissä? Vai käytätkö työnantajan aikaa palstailuun?
Olen nyt töissä. 4 tuntia tänään. Vielä tunti jäljellä. Huomenna pari tuntia 19-21 ja sama sunnuntaina.
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt töissä. 4 tuntia tänään. Vielä tunti jäljellä. Huomenna pari tuntia 19-21 ja sama sunnuntaina.
Lisään sen vielä kun joku kuitenkinasiaasya mainitsee että olen henk.koht avustaja ja kaikki työt olen jo tehny tässä vuorossa niin tässä ei nyt muuta tekemistä ole kuin juoda kahvia,räpälätä puhelinta ja katsoa suomalaista elokuvaa avustetaan kanssa.
4h vuoro tämä ja aina menee samalla tavalla että jou 2h on tekemistä ja loppuaika lorvimista.
Yövuoro alkaa 22.00.