Mitä tarkoittaa vihreä sydän viestissä?
Onko joku ero kuin jos laittaisi punaisen tavallisen sydämen?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
💚 Juhannus terveisiä kaikille!
🤢 Yhdys sana terveisiä jopa sinulle moukka!
Vihreä Sydän on Thüringenin symboli.
Se ilmaisee, että ruoho on vihreämpää aidan toisella puolen. Jos on aikeita vaihtaa puoliso naapurin hehkeään nuoreen naiseen.
Hymykin voi tarkoittaa monia eri asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💚 Juhannus terveisiä kaikille!
Juhannusterveiset yhteen.
sulle pahaa juhannusta
se on joku pupunruokkaa syövä vegaani
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on vain sydän, väriltään vihreä. Vähän sairasta pohtia joka asialle jotain piilomerkitystä.
Kyllähän väreillä on merkitystä. Ei niihin emojeihin olisi muuten haluttu miljoonaa eri variaatiota useista emojeista eri väreillä. Ne kaikki tarkoittaa jotain.
Sitä mitä itse haluaa.
Puheessakin voi käyttää sanoja miten haluaa mutta turha syyttää vastapuolta jos se sitten ymmärtää väärin.
Eikö merkitys riipu tekstin sisällöstä ja tyylistä enemmän kuin jonkun toisen koodistosta? Lähettäjä ja vastaanottaja varmaan ymmärtävät toisiaan parhaiten.
Perinteisesti vihreä sydän symboloi kateutta. En lähettäisi ainakaan vanhemmille ihmisille vihreää sydäntä varmuuden vuoksi.
Käytän vihreää sydäntä, koska se on neutraali tapa osoittaa hyväntahtoisuutta. Punainen on enemmän romanttinen tai eroottinen sydän, toki ei aina sitäkään kun monethan laittaa näitä ystävilleen ja sukulaisilleen. Mutta vihreässä ei ole sitä pelkoa, että se tulkittaisiin niin.
Ihmiset tykästyy noihin eri värisiin sydämiin. Moni käyttää sitä mikä on oma lempiväri. Itse käytän vihreää, kaveri käyttää valkoista, toinen violettia, kolmas sinistä, neljäs oranssia. Osoittavat niillä tykkäämistä ja hyvää tahtoa.
💚 kevät, kesä, rakkaus luontoon
💙 Ihana pakkastalvi
💛 Kesä, aurinko
Luv
💜 Mystinen sydän?
Käytän vihreää ja keltaista sydäntä neutraaleissa viesteissä, joissa haluan toivottaa jotain hyvää esim. hyvää pääsiäistä, lomaa tai juhannusta. Osa ihmisistä (naisista) voi kyllä tulkita näitä värejä negatiivisestikin. Punaista sydäntä käytän vain parhaille ystäville ja rakkaille ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Käytän vihreää ja keltaista sydäntä neutraaleissa viesteissä, joissa haluan toivottaa jotain hyvää esim. hyvää pääsiäistä, lomaa tai juhannusta. Osa ihmisistä (naisista) voi kyllä tulkita näitä värejä negatiivisestikin. Punaista sydäntä käytän vain parhaille ystäville ja rakkaille ihmisille.
Osa ihmisistä nyt tulkitsee negatiivisesti ihan kaikkea. Jos on vihreä SYDÄN, niin kyllähän se nyt tarkoittaa kateutta. Jos on sininen sydän, niin kyllähän se nyt on ihan jäätävän tunnekylmyyden osoitus.
Toiselle merkitys on vaikka, että ihanan vehreää ulkona, ja uimaankin pääsee 💚💙
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on vain sydän, väriltään vihreä. Vähän sairasta pohtia joka asialle jotain piilomerkitystä.
Ei siinä ole mitään sairasta jos haluaa vähän miettiä mitä toiselle sanoo. Kannattaisi sinunkin, sairaaksi väittäminen ap:n kysymyksen perusteella on erittäin asiatonta käytöstä.
En mä mitään väittänyt. Ihan yleisellä tasolla mainitsin, että on sairasta etsiä joka asialle piilomerkityksiä. Niinkuin nyt esimerkiksi sitäkin, että jos anonyyminä sanoo jotain, se aivan varmasti on osoitettu juuri itselleen. Löysää vähän sitä foliohattua.
Mun kumppani laittaa usein mulla vihreän sydämen, koska se on hänen lempivärinsä. Ja mä laitan keltaisen, koska se mun lempiväri. Myös punaisia sydämiä laitetaan. Ja välillä jos halutaan vaihtelua, niin hän laittaa sinisen ja mä violetin.
Käärijä Sydän