Onko kukaan palannut exän kanssa yhteen onnistuneesti?
Tietenkin kaikilla eri tilanne. Itse lähdin pitkästä suhteesta. Voin huonosti siihen aikaan ja tein äkkinäisen päätöksen ja lähdin turvakotiin. Luulin että tilanteeni johtui huonosta suhteesta mutta nyt en ole varma. Meillä kyllä ei ollut enää läheisyyttä ja mies puistatti minua jo. Nyt en saanutkaan suhdetta kehenkään. Vaikeaa on löytää melkein 50v ikäisenä naisena uusi suhde. Lapsilta meni koti. Mies haluaisi yhteen ja rakastaa. Itselläkin vielä ikävä yhteisiä aikoja.
Kommentit (32)
Vaihdevuosikaaos sulla on. hanki lääkkeet.
Mihin näitä tietoja tarvitset? Miksi Suomalaiset ovat niiin helvetin tyhmiä vielä tänä päivänä?????
Ihan tosissani olen kumpikaan meistä ei halua yksinäistä vanhuutta
Ap
Huono suhde ja mies puistattaa, mutta typeränä kuvittelet, että miehen kanssa olisi parempi kuin sinkkuna :D
Vierailija kirjoitti:
Ihan tosissani olen kumpikaan meistä ei halua yksinäistä vanhuutta
Ap
Parempi vanhuus huonossa ja ikävässä seurassa? Hae nuorempi tumma mies lähimmästä kaupungista, jos et muuten saa seuraa.
Eikö 50-vuotiaalla jolla ollut pitkä suhde nuo lapset ole jo aika isoja, jopa aikuisia. Jos olet saanut 30-vuotiaana niin sittenhän ovat jo kakskymppisiä eli ehkä ei voi sanoa enää että lapsilta meni koti.
Jos lapset eivät kohta enää ole kuvioissa niin istuisitko sitten kahdestaan miehen kanssa joka sinua jopa kuvottaa?
Miksi menit turvakotiin? Eikö turvakoti ole niille joilla on väkivaltaa suhteessa eikä mikään huokea hotelli?
Olisko tämä joku provo ja ainoa tärkeä asia on otsikossa: Onko kukaan palannut exän kanssa yhteen onnistuneesti? No, onko?
Palasin yhteen exän kanssa mutta en onnistuneesti. En voi suositella.
Onks ketään joka vois suositella? Entä jos se exä ei olekaan se viimeinen ex vaan joku exex number 1. ja siis haamu menneisyydestä?
Ymmärrän ap. Itse samassa veneessä. Harkitsen yhteenpaluuta. Olen ollut vuoden yksin ja en ole tyytyväinen. Tähän on helppo kommentoida negatiivisesti jos ikää on 25 ja parisuhde kestänyt vuoden. Samassa tilanteessa okevat ymmärtää.
Ollaan erottu kahdesti ja palattu yhteen 😄 Ja tällä kertaa pysyvästi. Jos ongelmia tulee, mennään pariterapiaan, ei erota.
Ja pariterapiaa suosittelen ihan jokaiselle yhteen palaavalle. Muuten ne ongelmat tulee takaisin.
Kukkonen. Sovintosexiä exän nykyisen nyxän kanssa.
Miksei onnistuisi jos tahtoa molemmilla on.
Vierailija kirjoitti:
Vaihdevuosikaaos sulla on. hanki lääkkeet.
Mikä vaihdevuosioire ajaa ihmisen turvakotiin?
Eli nyt harmittaa, kun ei löytynytkään uutta. Vanhakin kelpaisi sitten paremman puutteessa, vaikka puistattaakin, huoh. Eikö voi ihan yksin kokeilla olla kuin puistattavan miehen kanssa.
Kannattaisi käsitellä se ero ensin kunnolla. Hyvä podcast -sarja Ylen areenassa aiheesta.
https://areena.yle.fi/podcastit/1-70713019
Vierailija kirjoitti:
Joo... ex sai suositeltua takaisin yhteen ja suhde kesti ehkä noin kuukauden, kun taas oli samat ongelmat.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan erottu kahdesti ja palattu yhteen 😄 Ja tällä kertaa pysyvästi. Jos ongelmia tulee, mennään pariterapiaan, ei erota.
Ja pariterapiaa suosittelen ihan jokaiselle yhteen palaavalle. Muuten ne ongelmat tulee takaisin.
Ai niin noi on off suhteet. On sellaisia ollut ainakin yksi. Oltiin yhdessä vielä pitkään lopullisen eron jälkeen.
Äkkinäisesti turvakotiin...eli vakavaa väkivaltaa? Ei vuodessa toivu vielä erosta ainakaan ilman ilman terapiaa ja jos on pitkä ja ilmeisen ongelmainen suhde kyseessä. Onko tuttu helvetti parempi kuin tuntematon tulevaisuus? Ei yksinäisyys ole syy palata huonoon suhteeseen. Vähän nyt itsekuria ja itsestä välittämistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo... ex sai suositeltua takaisin yhteen ja suhde kesti ehkä noin kuukauden, kun taas oli samat ongelmat.
Tottakai on samat ongelmat, jos ei niistä tietoisesti hankkiuduta eroon. Se terapia auttaa siinä.
Ei.