Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies menee miten huvittaa

Vierailija
20.06.2024 |

Kertokaa ihmiset saako mies mennä parisuhteessa miten haluaa. Mies huitelee vkloppuisin (ja aika usein viikollakin) omissa jutuissaan. Sitten kun asiasta sanon, niin "enkö saa olla kavereiden kanssa" ja "yritätkö rajottaa muo". Joskus olis kiva, että olis yhteistä aikaa vkloppusinkin ja mentäis munkin ehdoilla välillä. Enkä todellakaan rajoita paljon miestäni ja saa mennä kyllä melkeen miten haluaa. Onko tuo sitten rakkautta kun ei ota toisen mielipiteitä huomioon? Toki toisella saa olla omiakin juttuja, mutta rajansa kaikella..?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa lukea palstalla naisten parisuhde ongelmista. Ette te naiset osaa valita normaaleja miehiä näköjään. Aina valitsette sen vätyksen, joka ei huomioi teitä, tee kotitöitä, hoida lapsia jne. Ihan sama minulle, kun ei ole minulta pois teidän parisuhde ongelmat. Naurattaa vaan lukea näitä päivästä toiseen, varsinkin kuin ongelmat ovat yleensä samat kaikilla.

Vierailija
42/49 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde menemään. Mun exä oli samanlainen. Kävi kotona vain nukkumassa yöt ja lähti takaisin  huitelemaan kavereiden kanssa. Hänelläkin on aina tuo sama virsi, että yritän rajoittaa häntä ja hän ei saisi muka ikinä olla kavereiden kanssa. Pyysin, että voisi viettää edes yhden illan viikossa minun kanssa.

Kyllä, jos meno jatkuu samana vielä, niin harkitsen eroa miehestä.

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen voi muuttaa vain itseään ja omaa käytöstään. Toista ei voi muuttaa. Jos mies ei näe tuossa mitään ongelmaa, mutta sinä näet, niin tilanne ei muutu miksikään. Jos pitkität lähtöä, tulet olemaan entistä yksinäisempi. Älä hankkiudu raskaaksi ainakaan, koska silloin ongelmat vasta alkavat.

Jos minun mieheni sanoisi noin, hän saisi mennä menojaan, olisi sitten ainakin mahdollisuus mennä ja tulla mielensä mukaan ilman rajoituksia.

Vierailija
44/49 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa lukea palstalla naisten parisuhde ongelmista. Ette te naiset osaa valita normaaleja miehiä näköjään. Aina valitsette sen vätyksen, joka ei huomioi teitä, tee kotitöitä, hoida lapsia jne. Ihan sama minulle, kun ei ole minulta pois teidän parisuhde ongelmat. Naurattaa vaan lukea näitä päivästä toiseen, varsinkin kuin ongelmat ovat yleensä samat kaikilla.

Ne naiset... aina ongelmissa miestensä kanssa.

Vierailija
45/49 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesvauvat jatkavat kamujen kanssa loppuun saakka.

Eikö naiset rakasta vauvoja? Ap:kin varmaan luulee miestä vauvaksi, sen takia ei pysty eroamaan hänestä :)

Vierailija
46/49 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miehelläsi on isättömän pojan syndrooma: ehkä hänen isänsä tai isäpuolensa on näyttänyt hänelle hirveän huonoa esimerkkiä. Minun isäni isäpuoli oli samanlainen, ja isäni otti hänestä mallia. Seurauksena oli avioero.

Vierailija
47/49 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai mies menee miten haluaa, ei se muuten mikään mies olisikaan. Tohvelisankarihan se olisi jos antaisi sinun määräillä menoistaan.

Vierailija
48/49 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikia kasvatetaan huomattavasti surkeammin, siinä pääongelma.

Useammista miehistä tulee nin sietämättömiä. Hyvin kasvatettuja miehiä on niin paljon vähemmän.

Puhuttelu tämän hetken poikien äideille: kasvatatko varmasti pojasta hyvää miestä? Osaako hän jo nyt huomioida muut perheen jäsenet, vieraat, naapurit?

Osaako poikasi huolestua muiden murheista oma-aloitteisesti vaikka onkin pieni ja auttaako hän aktiivisesti yhteisissä kotitöissä?

Vierailija
49/49 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot sen teinipojan uusi äiti. Kiva mennä ja tulla, kun kotona parvelu pelaa. Perus mieslapsi taasen.