Muistakaa että Juhannus on PYHÄPÄIVÄ, silloin ei siis pestä pyykkiä, leikata nurmikkoa, soiteta musiikkia, imuroida, tiskata äänekkäästi yms
Muistakaa että Juhannus on PYHÄPÄIVÄ, silloin ei siis pestä pyykkiä, leikata nurmikkoa, soiteta musiikkia, imuroida, tiskata äänekkäästi yms
Kommentit (100)
Siivotaan eli mattojen tamppausta heti aamusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
taatusti pesen pyykkiä. Pyykkikone hajosi yli kuukausi sitten ja tänään sain uuden koneen. Ihan varmasti pesen.
Kuukaudenko olit ilman pesukonetta? Ja sitten Kela osti uuden?
Joo olin, kyttäsin tarjouksia, mitä sitten? Lisäksi, ei ne toimituksetkaan ole seuraavalle päivälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tiskaan ja pesen vaatteita.
Jos asut kerros tai rivitalossa niin rikot järjestys sääntöjä!
Ap
Höpöhöpö 🤡
Saako edes ryypätä, jos on hipi hiljaa?
Ap:n oma mielipide ei vaikuta mitenkään siihen mitä saa tehdä.
Kenenkään ei tarvitse tehdä mitään ap:n mieliksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tiskaan ja pesen vaatteita.
Jos asut kerros tai rivitalossa niin rikot järjestys sääntöjä!
Ap
Ja näytäpä se kohta joka nämä kieltää
Meillä on kerrostalon järjestyssäännöissä, että arkisin klo 20.00 jälkeen ja pyhäpäivisin ei saa remontoida, imuroida, pestä pyykkiä. Kaikki riippuu taloyhtiöstä ja järjestyssäännöistä.
Ap
Ei riipu vaan yleisistä järjestyssäännöistä eikä taloyhtiö voi ohittaa niitä.
Juhannuspäivä on pyhäpäivä,aatto ei ole.
Pesukone on päällä,musiikit soi ja lapsi hyppii trampalla (luhtitalo). Ap on hyvä ja soittaa poliisit,voin kuvitella sitä naurua toisessa päässä..
"Siellä on siis häiritsevät bileet ja usempi henkilö?"
"Ei vaan pesukone pyörii!"
Mitä on äänekkäästi tiskaaminen? Astioiden heittelyä?
Muistuu mieleen kotipaikkakunnan köksä joka sanoi näin, meidän vaari teki aina töitä milloin oli suuri juhlapyhä. Taisin siis pestä ikkunoita pyhäpäivänä itsekin.
Juhannus on pakanallinen juhla, johon kuuluu nimenomaan yletön rymyäminen, taikojen teko ja valvominen kokon polttoineen.
Katon leffoja ja pelaan konsolipelejä siten että äänet aika kovalla ja eikä ole koskaan naapuria haitannut niin samalla tavalla toimin tänään ja huomennakin eli yhtä hyvin voin imuroida ja pestä pyykkiäkin jo haluan.
mun lestadiolaisäiti ei tykkää jos siivoan sunnuntaina. Vaikeeta on noiden sääntöjen kanssa. :D Sunnuntainkin on ihminen keksinyt.
Juhannuksessa ei ole mitään pyhää. Jos vietätte juhannusta vietätte pakanajuhlaa. Ei löydy Kristillisistä juhlapäivistä.
Mulla rankakuorma pihassa. Täräytän kohta traktorin käyntiin ja teen talveksi klapia. Naapurissa lomamökkejä mutta minä en luota laiskuuteen!
Juhannuksessa ei ole mitään "pyhää". Turha yritys kaapata taas vanha muinaisuskontoon liittyvä juhla kristityille.
Juhannus on pakanallinen juhla ja aloittaja ei tiedä mistään mitään juhlapyhistä.