Muistakaa että Juhannus on PYHÄPÄIVÄ, silloin ei siis pestä pyykkiä, leikata nurmikkoa, soiteta musiikkia, imuroida, tiskata äänekkäästi yms
Muistakaa että Juhannus on PYHÄPÄIVÄ, silloin ei siis pestä pyykkiä, leikata nurmikkoa, soiteta musiikkia, imuroida, tiskata äänekkäästi yms
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
taatusti pesen pyykkiä. Pyykkikone hajosi yli kuukausi sitten ja tänään sain uuden koneen. Ihan varmasti pesen.
Kuukaudenko olit ilman pesukonetta? Ja sitten Kela osti uuden?
forssan seudulla joka syksyinen ongelma kun juntit muuttavat kerroksiin. ostavat talon halvimman kiertopalkinto yksiön luulevat että muut ovat VAAN VUOKRALAISIA sunnuntaina kaupassa käyntikin on syntiä. vessaakaan ei saisi klo 22,00 jälkeen vetää ym ym. sitten kun heille valkenee että muut omistavat huomattavasti enemmän kuin he mukaan lukien heidän homeinen purkukuntoinen mökki perämettässä. isännöitsijät kusessa kun päivittäin soittelevat ja älypierujaan selittelevät.
Kylläpä on sairaat huvit yksinkertaisella ihmisellä. ÄO taitaa olla melko matala. Taidat olla yksinkertainen. Ja yksinkertaisesti dorka. Todennäköisesti myös hyvin yksinäinen ihminen. Elämässä ei ole mitään muuta kun av. Kun palsta suljettu, heijaatko yksin nurkassa ja naurat yksin tyhmille jutuillesi.
Lirahtiko isäsi mällin mukana myös hiven virtsaa, siitäkö idiotismisi kumpuaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tiskaan ja pesen vaatteita.
Jos asut kerros tai rivitalossa niin rikot järjestys sääntöjä!
Ap
Ai niissä on tavallisesta poikkeavat järjestyssäännöt juhannuksena?
ei ole pyhäpäivä vaan valon juhla, jolloin pitää ryypätä ja mesota ympäri vuorokauden, muista välittämättä.
Mähän tiskaan, imuroin, pyykkään ja kuuntelen musiikkia mun omakotitalossa silloin kun mä itse haluan.
Minä taas aion häpäistä juhannuksen kiroamalla jokaisen suomalaisen jumalan, kusemalla kokkoon, polttamalla juhannus Salon ja kaatamalla kaikki naapuruston grillit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Pyhäpäivänä on eri säännöt.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Aina sama trolli. Älä jaksa enää.
Jaa, itse ainakin käytän juhannuksen kerrostalokämppäni remontointiin.
Siinähän kitisette.
Vierailija kirjoitti:
forssan seudulla joka syksyinen ongelma kun juntit muuttavat kerroksiin. ostavat talon halvimman kiertopalkinto yksiön luulevat että muut ovat VAAN VUOKRALAISIA sunnuntaina kaupassa käyntikin on syntiä. vessaakaan ei saisi klo 22,00 jälkeen vetää ym ym. sitten kun heille valkenee että muut omistavat huomattavasti enemmän kuin he mukaan lukien heidän homeinen purkukuntoinen mökki perämettässä. isännöitsijät kusessa kun päivittäin soittelevat ja älypierujaan selittelevät.
Teillä näyttää siellä Forssassa olevan paljon muitakin ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Pyhäpäivänä on eri säännöt.
Ap
Taidat ap keksiä ihan omia sääntöjäs joita kukaan asukas ei ole velvollinen noudattamaan ..tollaiselle hullulle olisi häädön paikka !!!
Niin. Juhannuksen vietto on millintarkkaa vakavaa touhua, otsa rypyssä, kolmen promillen humalassa. Sääskien ja paarmojen seassa kun liikenneruuhkasta selviää. Kestääkin päivän
Tulipa tässä mieleen eräs juhannusaamu, kun heräsin varhain aamulla ruohonleikkurin pörinään. Se taisi olla jo toinen päivä eli sunnuntai, kun lasteni tuleva isä heräsi myös.
Ap yksinäinen, mielenterveysongelmista kärsivä ihmisriepu jota ei koskaan kutsuta mihinkään ja jonka olemassaolo ei kiinnosta ketään joten siksi elämänsä pienenä ilona ja sisältönä muiden kyttääminen ja kyylääminen.