Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistakaa että Juhannus on PYHÄPÄIVÄ, silloin ei siis pestä pyykkiä, leikata nurmikkoa, soiteta musiikkia, imuroida, tiskata äänekkäästi yms

Vierailija
20.06.2024 |

Muistakaa että Juhannus on PYHÄPÄIVÄ, silloin ei siis pestä pyykkiä, leikata nurmikkoa, soiteta musiikkia, imuroida, tiskata äänekkäästi yms

Kommentit (100)

Vierailija
21/100 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tiskaan ja pesen vaatteita.

Jos asut kerros tai rivitalossa niin rikot järjestys sääntöjä!

Ap

Ja näytäpä se kohta joka nämä kieltää

Meillä on kerrostalon järjestyssäännöissä, että arkisin klo 20.00 jälkeen ja pyhäpäivisin ei saa remontoida, imuroida, pestä pyykkiä. Kaikki riippuu taloyhtiöstä ja järjestyssäännöistä.

Ap

Ja mitä aiotte tehdä jos joku ei noita noudata? Aivan oikein, ette voi tehdä yhtään mitään

Ensin varoitus ja jos sääntöjen rikkominen jatkuu niin häätö.

Ap

Vierailija
22/100 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko satuolentoihin joten minun ei tarvitse välittää teidän keksimistä "säännöistä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/100 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Meillä on kerrostalon järjestyssäännöissä, että arkisin klo 20.00 jälkeen ja pyhäpäivisin ei saa remontoida, imuroida, pestä pyykkiä. Kaikki riippuu taloyhtiöstä ja järjestyssäännöistä.

Ap

Ja mitä aiotte tehdä jos joku ei noita noudata? Aivan oikein, ette voi tehdä yhtään mitään

Ap

Yrittää toki voi, mutta ei onnistu. 

Vierailija
24/100 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ja sitten yleistit säännöt kaikkiin taloihin. En riko yhtäkään sääntöä vaikka juhannuksena/pyhänä teen kotihommia. Kunhan en hiljaisuusaikana mökää. 

Vierailija
25/100 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painu nyt jo vit tuun jankuttajaidiootti.

Vierailija
26/100 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ensinnäkin ap-ääliö ne on järjestyssäännöt ja toisekseen niillä ole vitunkaan väliä. Minä siivoan silloin kun haluan, la aamulla menen leikkaamaan nuren klo 7.00 alkaen, sitten trimmeröin ja päräytän sirkkelin laulamaan. Mies imuroi, hakkaa matot ja soittaa radiosta musaa pihalla, nupit kaakossa. Ryypätkää vain sen verran, että jaksatte herätä klo 7.00. 

Vierailija
27/100 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soiteta musiikkia? On aika synkkä juhannus teillä. Ei ihan pakanaesi-isät olisi kanssasi samoilla linjoilla. 

Musiikki kyllä häiritsee muita. Ei kerrostalo ole baari tai pubi.

Vierailija
28/100 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millon on juhannus? Ei kiinnosta juhannuksen vietto, teen mitä tekisin normaalistikin.

Vierailija
29/100 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ap

Ei tule, normaalit äänet. T. Isännöinti 

Vierailija
30/100 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soiteta musiikkia? On aika synkkä juhannus teillä. Ei ihan pakanaesi-isät olisi kanssasi samoilla linjoilla. 

Musiikki kyllä häiritsee muita. Ei kerrostalo ole baari tai pubi.

Kotona saa järjestää juhliakin. Kerrostalossakin. Bileistä on kohteliasta ilmoittaa etukäteen, mutta niitä saa järjestää, kunhan pysyy normaalien aikoijen ja tapojen rajoissa. 

Vierailija
31/100 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, voihn taloyhtiössä olla sääntö, ettei saa öisin käydä suihkussa, mutta sillä ei ole mitään lakiin perustuvaa.. 

Huoneistossa saa tehdä ihan normaalielämiseen kuuluvia asioita, myös yöllä ja pyhänä. Musiikin kuuntelu kovaan ei ole normaalia asiaa, mutta siivoaminen on. Yhtä vähän taloyhtiö voi kieltää siivoamista sunnuntaisin (=pyhäpäivä). 

Vierailija
32/100 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap ajatteli juhlistaa juhannusta? Eikö ole kavereita, joiden luokse lähteä juhlimaan ja siksi pitää olla kotona kyttäämässä muiden elämää? Olen pahoillani puolestasi.

Vierailija
33/100 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aatot eivät ole pyhäpäiviä, vaikka niitä pitäisikin.

Vierailija
34/100 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, voihn taloyhtiössä olla sääntö, ettei saa öisin käydä suihkussa, mutta sillä ei ole mitään lakiin perustuvaa.. 

Huoneistossa saa tehdä ihan normaalielämiseen kuuluvia asioita, myös yöllä ja pyhänä. Musiikin kuuntelu kovaan ei ole normaalia asiaa, mutta siivoaminen on. Yhtä vähän taloyhtiö voi kieltää siivoamista sunnuntaisin (=pyhäpäivä). 

Musiikin kuuntelu on normaalia elämää. Jotkut hifi-kajarit bassoineen on sitten eri asia, mutta sen nyt varmaan tajua jokainen ihan maalaisjärjellä. 

Vierailija
35/100 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako oksentaa äänekkäästi, koska vatsatauti?

Vierailija
36/100 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee jee Puppa juhannus pippalot 🤪🥳💥

Vierailija
37/100 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori vaan naapurit ja mökkiläiset mutta meillä tehdään rehua juhannuksena.

Vierailija
38/100 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Hullu taloyhtiö! Meillä on rivarissa hiljasuusaika klo 22-7 ja sitä ennen tai sen jälkeen saa tehdä melkein mitä haluu. Ja todellakin pesen pyykit viikonloppuna kun sähkö on halvempaa kuin arkisin.

Vierailija
39/100 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen siivonnut koko viikon ja nytkin pyykkikone pyörii. Juhannuksena vaihtuu maisema ja juhlitaan synttäreitäkin, joten ei todellakaan siivota mitään.

Vierailija
40/100 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap yrittää tuollaisella höpöhöpö aloituksella, eikö ole muuta tekemistä kuin valvoa ja vahtia muiden tekemisiä ? Minä teen just sitä mikä huvittaa, ajattelin pestä painepesurilla muutaman maton ja muuta pientä hommaa olisi porakoneellekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi